loek wrote:
Set Abominae wrote:
loek wrote:
De enige reacties die ze krijgen op social media zijn mensen die klagen over dat er nieuwe namen moeten komen of mensen die klagen over de line up
Inderdaad, en die vervolgens zelf namen beginnen te roepen die totaal niet (meer) realistisch zijn (bv. RATM, SOAD, Metallica), vorig jaar nog op GMM stonden (bv. Gojira, Slipknot), of eveneens door een groot deel van het publiek verguisd zouden worden (bv. BMTH, FFDP).
Klagen mag, maar zorg dan ook dat je tenminste een beetje op de hoogte bent van actuele zaken (bv. waarom SOAD niet naar GMM komt) i.p.v. maar te liggen doordrammen.
Ik ben het volledig met je verder maar is FFDP echt zo niet geliefd bij de gemiddelde metalliefhebber?.
Misschien moet je niet blijven hangen in deze band. Ik heb deze vraag volgens mij al 3 x op dit forum voorbij zien komen.
FFDP is een band die vrij makkelijke ”catchy” nummers speelt..met een hoop ‘Fucking’ in de tekst..ala Limp Bizkit ?…beetje 16-jarige metalmuziek.
Alleen heeft LB dan nog de ‘nostalgiefactor’ die in hun voordeel speelt.
De zanger van FFDP komt dronken op het podium, of de band komt gewoon niet opdagen (omdat ze in een coffeeshop zitten in Amsterdam, aldus de foto’s die ze posten). Ze zeggen dan af door ‘logistieke problemen’.
De zanger vertelt in een interview dat hij kwaad werd op Max Cavalera, omdat hij als gastzanger niet in het Engels zong.
Het ergste is nog…het is allemaal een toneelstukje…want wat verwacht je met een naam als Ivan ‘Moody’..dan speel je natuurlijk dat je af en toe ‘Moody’ bent.
Wanneer ze niet komen opdagen, of halverwege een optreden de boel maar afblazen, is de reactie van het management ”Dat kun je nou eenmaal verwachten bij zo’n band’.
Snap je dan dat veel volk er weinig mee heeft?
De band, met name de zanger, is respectloos naar de fans en naar collega’s en probeert door negatieve publiciteit in de aandacht te blijven. Het zijn net kleuters.
Maar wederom hebben we het over dit ‘groepje’, dus hebben ze weer hun zin, he.
3000 fans woedend
https://www.ad.nl/tilburg/3000-fans-woedend-na-dramatisch-optreden-five-finger-death-punch-in-013-tilburg~a20f49fc/
FFDP in de aandacht, niet door de muziek, maar door het gedrag van Moody
https://www.metalfan.nl/reviews.php?id=10603[/quo
Tsja tis ook echt de enigste band uit het genre dat zoiets doet ey?.
Zullen vast meer bands gehad hebben. Heb ze al paar keer live gezien, zowel met Ivan Moody als met Tommy Vext van Bad Wolves. Niks mis mee. Maar ze kunnen hier weinig goed doen op de een of andere manier. 2017 met Tommy als zanger op gmm was het echt niet zo dat het veld leeg was.
Zag geen hele hordes wegvluchten. Dus zal wel meevallen met de haat.
De huidige tour ook nog geen ongeregeldheden gehoord.
013 gebeuren hebben ze keurig goed gemaakt met gratis optreden voor degene die kaarten hadden.
Dus echt een probleem is er niet. Oké drank drugs problemen in het verleden. Tsja volgens mij hebben er meer last van. Ook de grote jongens.
Van mij mogen ze komen. Graag zelfs. Maar ga ze eerst aankomend weekend in Amsterdam bekijken. Hoop dat ik ze daarna nog tref in een coffeeshop??