Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Amaranthe is één van de bands die ik nog niet live heb kunnen zien dus ik hoop dat die opnieuw naar Graspop komen
Ik hoop nog steeds erg op Avenged Sevenfold stiekem, ook al is het misschien niet helemaal realistisch. Ze hebben vandaag wel een nieuw nummer uitgebracht.
Heb deze beide bands helaas gemist in 2018

Een paar namen om 16:00 zou leuk zijn. Aangezien we nu al Rival Sons en Sloper zeker weten
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Amaranthe is één van de bands die ik nog niet live heb kunnen zien dus ik hoop dat die opnieuw naar Graspop komen
Ik hoop nog steeds erg op Avenged Sevenfold stiekem, ook al is het misschien niet helemaal realistisch. Ze hebben vandaag wel een nieuw nummer uitgebracht.
Heb deze beide bands helaas gemist in 2018

Een paar namen om 16:00 zou leuk zijn. Aangezien we nu al Rival Sons en Sloper zeker weten

Het nieuwe nummer was er eergisteren al ;). En het is een nummer vanuit 2013 wat opgenomen was tijdens Hail to the King maar nu pas uitgebracht wordt. Ik denk niet dat Avenged Sevenfold realistisch is ookal hoop ik er zelf ook erg op
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
loek wrote:
Amaranthe is één van de bands die ik nog niet live heb kunnen zien dus ik hoop dat die opnieuw naar Graspop komen
Ik hoop nog steeds erg op Avenged Sevenfold stiekem, ook al is het misschien niet helemaal realistisch. Ze hebben vandaag wel een nieuw nummer uitgebracht.
Heb deze beide bands helaas gemist in 2018

Een paar namen om 16:00 zou leuk zijn. Aangezien we nu al Rival Sons en Sloper zeker weten

Het nieuwe nummer was er eergisteren al ;). En het is een nummer vanuit 2013 wat opgenomen was tijdens Hail to the King maar nu pas uitgebracht wordt. Ik denk niet dat Avenged Sevenfold realistisch is ookal hoop ik er zelf ook erg op
Ja klopt, ik zag het. Ben zelf ook bang dat het niet bepaald realistisch is. Maar goed hopen mag altijd :)
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Misschien wat vergezocht, maar viel me net op: als je een nieuwsitem op de site opent en het getal vevangt door eentje hoger of lager, kom je dus op het vorige of latere nieuwsbericht. Opvallend daar is dat 232 (bericht 11 december) naar 234 (bericht 19 december) gaat en 233 dus nooit online is gekomen. Doet me ergens denken dat daar een aankondiging zal gestaan hebben die last-minute toch niet is doorgegaan?
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
DennisvdBr wrote:
Wat betreft Nightwish… Zo lang er geen aankondiging is op de metalfests tijdens Pinkpop, is de kans voor Nightwish op Pinkpop eigenlijk nog wel aanwezig en nu er hoge spots op de metalfests al ver ingevuld zijn is imo de kans op metalfests kleiner en de kans op Pinkpop juist groter…

Verheug je daar nou maar niet al te veel op. Nightwish doet dit jaar in de Benelux geen festivaloptredens, louter zaalconcerten. Al mag ik mijn bron niet noemen, dus moet je me helaas op mijn woord geloven.
Ah, we hebben nog een goeroe erbij.. :wink:
Kom op, @sledgehammer, voor de draad ermee! :p
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Zitten wel aardig wat kanshebbers bij voor GMM, zoals:
The Ghost Inside
Die kun je sws al afschrijven. Enige mainland show van 2020. Kunnen nog niet meer dan dat spelen na dat ongeluk van een paar jaar terug helaas. Had ze graag willen zien
 

graspop20

Randprogramma
23 nov 2017
188
0
BIFF BYFORD komt met "an-evening-with-biff-byford"naar 013 Tilburg.
met o.a. spokenwords samen met special guest 'DON JAMIESON"
ook wel een aparte combinatie. Zou ik ook wel op GMM willen zien.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Ik vind rival sons een leuke band, maar op graspop lijkt me dat toch misplaatst. Of zie ik dat zo verkeerd?
Ze hebben er al eerder gestaan, in 2012 en 2016.
Die laatste keer zelfs als afsluiter van de Metal Dome.
En als Lynyrd Skynyrd er kan staan, kan bijna alles..
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
theblackmadness wrote:
Ik vind rival sons een leuke band, maar op graspop lijkt me dat toch misplaatst. Of zie ik dat zo verkeerd?

Ze hebben er al eerder gestaan, in 2012 en 2016.
Die laatste keer zelfs als afsluiter van de Metal Dome.
En als Lynyrd Skynyrd er kan staan, kan bijna alles..
En nog beter dan dan Lynyrd Skynyrd!
 

rdirks

Playlistbediener
8 feb 2019
22
0
loek wrote:

jvandeweyer wrote:
Ik weet dat hier amper iemand warm loopt voor five finger death punch, maar ze hebben wel een summer show aangekondigd met oa papa roach, I prevail en Ice Nine Kills. Van mij mogen deze 4 namen zeker doorstromen naar graspop.


Dit werd al eerder gedeeld op het forum, maar is deze line up niet alleen in de US?
Is er al iets aangekondigd waaruit blijkt dat ze weer terug naar Europa gaan na hun US tour?

Inderdaad alleen in de Verenigde Staten. Verwacht niet dat ze gaan terugkomen.

Deden ze dat in 2017 ook niet? Heb ze toen begin van het jaar met een arena concert gezien en in de zomer op graspop.
Ik persoonlijk zie ze graag komen. Mogen ze megadeth wel meenemen. Papa roach zou ook niet verkeerd zijn.
 

pieterschipper

Campingartiest
1 dec 2017
69
7
Het woord beter is gebaseerd op? Of je Lynyrd Skynyrd nou leuk vind of niet ze hebben op hun gebied toch een reputatie opgebouwd.
 

landgrockt

Playlistbediener
5 nov 2016
29
27
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak anders zou het bij een aantal concerten veel te druk zijn en bij andere concerten zou niemand staan. Persoonlijk vond ik Lynyrd Skynyrd een van de betere optredens van de afgelopen editie. Daarnaast was het ook nog een uniek optreden omdat ze niet zoals veel andere bands om de twee jaar op GMM staan. Omdat niet iedereen Lynyrd Skynyrd kan waarderen was het gelukkig niet afgeladen vol voor het podium. Daavoor heb ik andere mensen weer wat meer uimte gegund bij het optreden van Slayer.
Rival Sons zijn in ieder geval een welkome toevoeving. Ik verwacht ook BlueOystercult nog als toevoeging, als vast voorprogramma van Deep Purple.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Het woord beter is gebaseerd op? Of je Lynyrd Skynyrd nou leuk vind of niet ze hebben op hun gebied toch een reputatie opgebouwd.
Beter zijn dan iets of iemand gaat toch niet om reputatie?

Oh, en ik vind dat Lynyrd Skynyrd best aardige nummers heeft, hoor. Snap alleen niet waarom ik mezelf zou moeten verdedigen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken