Hoi allen,
Na een tijdje te hebben meegelezen besloot ik toch maar een account aan te maken, afgelopen vrijdag heeft mij wat dat betreft denk ik over de streep getrokken. Ik heb een weekendticket voor de komende editie van GMM en toen ik de aankondiging van FNM als headliner zag dacht ik "ach, op zich wel lachen. En ze spelen ook op Hellfest dus het kwam niet bepaald als donderslag bij heldere hemel ofzo". Maar afgelopen vrijdag zowel de bevestiging dat FNM op Werchter komt èn dat GNR naar Pinkpop komt... dat zat mij toch niet helemaal lekker...
Ongetwijfeld werkt de organisatie van GMM hard aan een zo goed mogelijke line up, maar een beetje jammer vond ik dit wel. Ik verwacht eigenlijk Nightwish wel als de 2e headliner voor de vrijdag, hoewel ik de namen Scorpions en Avenged Sevenfold hier langs heb zien komen en die spreken mij misschien nog wel iets meer aan (hoewel ik Nightwish nog nooit heb gezien en dat lijkt me ook wel een keer leuk hoor).
Per dag zijn mijn favorieten op dit moment:
Donderdag: Airbourne, Alter Bridge, Iron Maiden, Mercyful Fate, Phil Campbell
Vrijdag: Enter Shikari, Faith No More, Enter Shikari. Misschien lijkt Wednesday 13 mij ook wel gaaf live, als ze een beetje flink uitpakken qua showelementen.
Zaterdag: Devin Townsend, Down, Foreigner, Judas Priest, Korn, Michael Schenker, Opeth
Zondag: Aerosmith, Anti Flag, Body Count, Deep Purple, Deftones, Killswitch Engage, Sepultura, The Offspring
Momenteel is de vrijdag nog de dag die mij het minst aanspreekt. Op donderdag zitten er ook niet heel erg veel bands waar enthousiast van word, maar omdat ik echt groot fan van Alter Bridge en Iron Maiden ben stoort mij dit minder