wenteldave wrote:
Ik lees net een stukje over de band (Sloper) van César Zuiderwijk in het AD, waarin staat dat Sloper al geboekt is voor Paaspop, maar ook voor Graspop. Dat is raar, aangezien ze nog niet op de site staan. Oftewel, ik neem aan dat we die er ook bij kunnen zetten.
Goed gevonden! Lijkt dus een echte zelfbevestiging.
Interessante band, met 2 drummers (naast Cesar ook de drummer van Triggerfinger) en 2 gitaristen (geen bassist vreemd genoeg), die covers spelen, maar blijkbaar ook al bezig zijn met een nieuwe EP en album.
In ieder geval een mooie toevoeging voor vroeg in de middag op main, Cesar is een baas!
https://www.ad.nl/show/earring-drummer-cesar-zuiderwijk-begint-nieuw-bandje-zelf-mijn-drumstel-in-elkaar-zetten~af7ac08c/
Sloper, dat uiteraard gitaarrock met een stevige beat serveert, brengt in 2020 eerst een EP en later een album uit. De band is ook al geboekt voor festivals als Paaspop en Graspop, een metalfestival in België waar Aerosmith en Iron Maiden staan. ,,Zie ik de jongens van Iron Maiden ook weer eens’’, zegt Zuiderwijk. ,,Zij zijn fan van de Earring, wist je dat? Steve Harris (oprichter, red.) is een groot liefhebber. Ze komen weleens over voor een van onze concerten. Steve is een aardige gast. Het zijn allemaal aardige kerels.’’
Hint hij hier nu ook al dat ze op de donderdag met Iron Maiden staan (of op de vrijdag met British Lion)?