headliners die 2 jaar na elkaar spelen is wel al meer gebeurd, denk maar aan alice cooper 2003-2004,iron maiden 2007-2008, dan hebben we ook twisted sister 2012-2013 en slipknot 2004-2005 die hadden 2 jaar na elkaar gespeeld waarbij beiden dan op de 2e datum headliner waren. ik zie het dus niet geheel onmogelijk dat slipknot gewoon 2 jaar na elkaar komt.
Slipknot's dag was ook als eerste (?) uitverkocht denk ik. Maar denk toch dat over het algemeen een headliner twee jaar op rij de uitzondering is en niet echt de bedoeling. Maar gezien de populariteit van Slipknot en hoe daar de reacties toch vooral positief zijn, denk ik dat ze het bij Slipknot wel kunnen maken. Zit er persoonlijk helaas niet op te wachten, dus hoop van niet :lol:
Doe voor mij maar gewoon iets van Aerosmith, Scorpions en Nightwish als 3 van de 6 headlining plekken. Een Aerosmith en Scorpions op dezelfde dag net als hoe Kiss en Def Leppard dit jaar waren, lijkt me ook wel een mooie vulling (voor de liefhebber van het genre vooral uiteraard).
Aan de andere kant is een band als Slipknot de perfecte afsluiter van een dag als er toch al wat mooie bandjes voor zijn geweest. Heeft de overgrote meerderheid van het Graspop-publiek toch een goede headliner en kan ik voor de drukte aan de parkeerplek af zijn.