Ik hoop er zelf ook nog steeds op hoor, zodat die zure appel van SOAD niet te hebben uiteindelijk toch een friszoete smaak krijgt.
Aangezien Tool nog steeds niets bekend heeft gemaakt ivm hun april-tour en zij op de meeste festivals al gestaan hebben, vind ik hen nog steeds een mogelijkheid, AC/DC en Metallica lijken me toch wat lastigerv Gn’R zou nog een 2018bis zijn en dus ook allesbehalve een wauw-gevoel geven.
Eens met alles wat je hier over de specifieke namen zegt. Voor mij zou met name Metallica echt een droom zijn, maar verwacht dat zij in die lege periode in hun schema gewoon lekker thuis blijven. Heb laatst gelezen dat die ruime pauzes tussen hun tour legs plannen tegenwoordig, om lekker thuis te zijn en uit te rusten. Ouwe lullen zijn het ook :wink:
En dan de andere twee die veel genoemd worden, RATM en Aerosmith: allebei voor zover ik weet nog geen indicatie dat ze in de buurt gaan zijn? RATM lijkt me minder waarschijnlijk, Aerosmith lijkt me nog wel een kansje maken. Waren in 2010 voor het laatst en op Hellfest laatste keer nog best goed, dus zou ik wel een sterke boeking vinden.