Zou zeggen dat dit wel accuraat is. Voor mij is de situatie omtrent Faith No More en Deel Purple precies andersom. Deep Purple al gezien en Faith No More nog nooit. Ik ben dan d enige die jouw mening ook deelt. Zou een lekkere afsluiting zijn.Ik ben wel echt benieuwd waarom het allemaal zolang duurt met die laatste twee headliners. Faith No More zou in principe deze week bekend kunnen worden gemaakt. Ik verwacht dan ook dat Graspop ze morgen of overmorgen als headliner aankondigt. Ik heb het al eerder aangegeven en het lijkt een niet breed gedragen standpunt, maar ik zou het echt lekker vinden het festival af te sluiten met de combi Deep Purple – Faith No More. Die eerste heb ik nimmer gezien en Faith No More nu één of twee keer. Geweldige liveact al besef ik dat je ervan moet houden.
Maar wie de vrijdag dan moet gaan dragen, samen met Nightwish? Ik verwacht toch echt een grote band die nog niks heeft bekendgemaakt… AC/DC, Tool, Slipknot, Guns N’ Roses, Aerosmith, Foo Fighters, iets anders?
Van dat laatste rijtje vind ik Guns 'N Roses en Aerosmith het meest waarschijnlijk, maar het zal vast niet lang meer duren voordat we het gaan zien.