Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.827
12.164
wenteldave wrote:
Slayer hangt hun schoenen dan toch over twee dagen definitief aan de wilgen op…

Live fast
On high
Repentless
Let it ride…

1f625.svg
We're all killing ourselves a little more everyday!
Gelukkig twee keer mogen aanschouwen in m'n prille leven! Had achteraf wel naar hun laatste show in Nederland gemoeten, maar goed. Ook keurig in België afgesloten.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.827
12.164
wenteldave wrote:
Slayer hangt hun schoenen dan toch over twee dagen definitief aan de wilgen op…

Live fast
On high
Repentless
Let it ride…
We're all killing ourselves a little more everyday!
Heb ze gelukkig twee keer mogen aanschouwen in mijn prille leven. Had achteraf wel naar hun laatste show in Nederland moeten gaan (en wat een geweldige line-up ook met Lamb of God, Anthrax en Obituary). Maar goed, je kan niet naar alles. Later gelukkig wel keurig afgesloten in België.
 

metalrockx

Playlistbediener
18 nov 2019
28
8
Dat is een hardnekkig misverstand! Slayer stopt met wereldtournees, niet met de band zelf...
Tom Araya wilt zijn kleinkinderen zien opgroeien en wilt daarvoor meer thuis zijn op zijn boerderij.
Ik ben er vrij zeker van dat we Slayer binnen een paar jaren terug op de zomerfestivals gaan zien.
Er liggen trouwens nog een zestal songs klaar van de Repentless-opnames, die komen ook nog uit en misschien een volledige plaat...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.827
12.164
Dat is een hardnekkig misverstand! Slayer stopt met wereldtournees, niet met de band zelf…
Tom Araya wilt zijn kleinkinderen zien opgroeien en wilt daarvoor meer thuis zijn op zijn boerderij.
Ik ben er vrij zeker van dat we Slayer binnen een paar jaren terug op de zomerfestivals gaan zien.
Er liggen trouwens nog een zestal songs klaar van de Repentless-opnames, die komen ook nog uit en misschien een volledige plaat…
Waarom is dat dan, als ik dat goed heb meegekregen, wel zo gecommuniceerd?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.526
6.392
metalrockx wrote:
Dat is een hardnekkig misverstand! Slayer stopt met wereldtournees, niet met de band zelf…
Tom Araya wilt zijn kleinkinderen zien opgroeien en wilt daarvoor meer thuis zijn op zijn boerderij.
Ik ben er vrij zeker van dat we Slayer binnen een paar jaren terug op de zomerfestivals gaan zien.
Er liggen trouwens nog een zestal songs klaar van de Repentless-opnames, die komen ook nog uit en misschien een volledige plaat…

Waarom is dat dan, als ik dat goed heb meegekregen, wel zo gecommuniceerd?

Omdat het dan lijkt dat dit de laatste kans was om Slayer live te zien, wat natuurlijk marketing technisch goed werkt. Zie ook: Ozzy Osbourne.

Maar ik kan me bij Slayer ook wel voorstellen dat de lange live shows steeds moeilijker worden, hoe ouder de heren worden. Het is natuurlijk vrij intense muziek om te spelen. Dus of er echt nog flinke live shows in het verschiet liggen weet ik niet, maar ik kan me zeker wel voorstellen dat ze nog wat albums gaan opnemen. Kortom, dat het touren stopt maar dat de band blijft bestaan.
 

laine

Playlistbediener
22 sep 2019
13
0
@jppp: wie zei dat op Veronica ?
Welke "betrouwbare" bron ?
Iedereen kan zeggen dat AC/DC gaat touren.......
 

jppp

Campingartiest
19 okt 2018
86
0
Giel volgens mij was het. Maar oké, als je het alleen gelooft als het in bloed van Angus is ondertekend, dan wordt het lastig .....
 

laine

Playlistbediener
22 sep 2019
13
0
Hahaha.......grappig hoor
Neen, ik reageer zo omdat ze al meer dan een jaar overal zeggen dat AC/DC gaat touren.......maar niemand kan dat hard maken !
Ken geen Giel........ben een Belg he ;-)
Is diene Giel dan betrouwbaar ? ;-) ;-)
 

laine

Playlistbediener
22 sep 2019
13
0
Ter info: zit zowat op alle AC/DC forums......ben dan ook al meer dan 30 jaar AC/DC fan van en heb ze al 14x live gezien.
Ze zijn verleden jaar in de studio gedoken om een nieuw plaat op te nemen (in augustus in Vancouver) en daar zijn foto's en bewijzen van!

Het is inderdaad al meer dan een jaar wachten op een officiële aankondiging va een wereldtournee...
Iedereen hoort van alles maar er komt nooit iets officieels naar buiten......hopelijk nu wel ? ? ;-)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Hahaha…….grappig hoor
Neen, ik reageer zo omdat ze al meer dan een jaar overal zeggen dat AC/DC gaat touren…….maar niemand kan dat hard maken !
Ken geen Giel……..ben een Belg he
1f609.svg

Is diene Giel dan betrouwbaar ?
1f609.svg
1f609.svg
is een DJ van Veronica.
zat er wel compleet naast met Foo Fighters voor Pinkpop.

Maar, meestal wel goed geinformeerd hoor
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
laine wrote:
Hahaha…….grappig hoor
Neen, ik reageer zo omdat ze al meer dan een jaar overal zeggen dat AC/DC gaat touren…….maar niemand kan dat hard maken !
Ken geen Giel……..ben een Belg he
1f609.svg

Is diene Giel dan betrouwbaar ?
1f609.svg
1f609.svg


is een DJ van Veronica.
zat er wel compleet naast met Foo Fighters voor Pinkpop.

Maar, meestal wel goed geinformeerd hoor

Of over de plaats waar Eurosong zou georganiseerd worden :)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.062
8.175
Ondertussen is het inmiddels al wel een paar jaar weer sinds de laatste AC/DC tour, net als bij de vorige twee tours!
Wat nou als we gewoon ons eigen gerucht de wereld in gaan helpen? Dat is ook best geinig. Iedereen naar allerlei kranten mailen dat Van Halen op Graspop zou staan.
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
348
298
Van Halen op Graspop……..
1f61b.svg
dat zou pas cool zijn !
En Led Zeppelin en Manowar….
Van Halen .... graag. Maar, Eddie Van Halen is ziek. Meer zelfs, hij zou al afscheid hebben genomen van de band. Officieel is dat allemaal niet, maar het wordt ook nergens tegen gesproken.

https://www.alternativenation.net/eddie-van-halen-disease-concern-revealed-hes-not-okay/

Manowar, die gaan nooit komen gezien de geluidsnormen. En willen we het debacle van Hellfest van vorig jaar?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Giel weet niets. Lult zo vaak uit zijn nek
Giel is wel redelijk into AC/DC.
goed geinformeerd meestal, maar weet natuurlijk niet alles.
Kan me wel voorstellen dat AC/DC iets doet in NL onder "Veronica presents" en dat er al iets binnen die wandelgangen rondgaat.

Mijn conclusie, iets van een concert Goffertpark of GelreDome lijkt me dan voor de hand hoor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken