Graspop Metal Meeting 2019 - Nieuws en geruchten

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.422
6.117
iseewhatyoudidthere.png


giphy.gif


giphy.gif


Wel een interessante manier van dit forum gebruiken dit, een conversatie voeren binnen 1 bericht :lol:
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
heb je ook weer mooi kapot gekregen :p ben al blij dat scripts niet werken, of toch allesinds niet gemakkelijk
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.397
5.113
Dr. Hannibal wrote:

xydroh wrote:

Dr. Hannibal wrote:

xydroh wrote:
ik denk dat er hier toch wel een deftig security probleem is dan hoor, ik heb een image geplaatst met de bijhorende html tags < img > </ img>

Ik wil hier niet alles proberen kapot maken maar ik ben vrij zeker dat ik het een en ander kapot kan maken of binnen halen door Cross side scripting. Volgt iemand van de admins hier?


Check voor de gewenste HTML tags het boxje hieronder: (<)img src=”URL” /> werkt prima altijd. Maar idd lekker security probleempje wel.


het probleem zat hem bij de < li > tag die ook in dat boxje staat, vind het al vreemd dat dit kan, hopelijk gaat de < script > tag niet?


Nouja tis nu gefixt iig haha

Blijft nog steeds naar, iemand met slechte bedoelingen kan al snel ambetand beginnen doen, of erger nog, proberen aan de gegevens van de users geraken.
Het is niet voor niets "festileaks"
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.422
6.117
Haha zag je poging idd... Laat het maar ff zo staan nu, kunnen de beheerder het zien :) of vinden jullie dat irritant?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.441
666
Ik zag de hele "Laatste reacties" feed volstaan met Graspop. Dus ik denk, die hebben weer iets ontdekt. Jammer dit :lol:
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.422
6.117
Ik zag de hele “Laatste reacties” feed volstaan met Graspop. Dus ik denk, die hebben weer iets ontdekt. Jammer dit
1f606.svg

We hebben wel iets ontdekt... Maar dit keer is het festileaks zelf die een security leak hebben in plaats van de Graspop website :p
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Je hebt als user een aantal HTML tags die je mag gebruiken om je bericht op te fleuren; bijvoorbeeld om links/images in te voegen of je tekst vetgedrukt te maken. Door een bug werd de tag "li" (waarmee je een opsomming kunt maken) op een aparte manier afgesloten, waardoor de layout van de site in de soep liep. Dat zou nu niet meer kunnen gebeuren. Maar voor alle paniekzaaiers: er was niks aan de hand met security of user data, no worries.

Thanks voor iedereen die een mention stuurde naar mods. Shortcut: snelste weg om het FL team te bereiken is via [email protected].
 

pieterschipper

Campingartiest
1 dec 2017
69
7
pieterschipper wrote:
Als ik het mij goed herinner speelde Rob Zombie in 2017 op Graspop al vroeg in de middag. Dan moet het snel zijn gegaan met zijn bekendheid om nu hoog op de lijst te komen. Hij ontgaat mij in ieder geval. Zal nu eens wat meer en beter gaan luisteren.

Rob Zombie was afsluiter van de mainstage 2, nadat Megadeth had afgezegd. Dus dat klopt al niet.



pieterschipper wrote:
Vind overigens de opmerking typische USA- band wel erg kort door de bocht. Net alsof alle USA bands een enorme show hebben en dan minder oog voor kwaliteit hebben

Als je goed leest, zie je dat ik niet iedere USA band kwalitatief slecht vind. Ik zeg ‘het is een typische USA-band’. Hiermee bedoel ik vooral het commerciële (maar vaak ook nationalistische) plaatje van de band. Ooit in New York of Las Vegas geweest?? Dan snap je waar ik het over heb. Reclame-reclame-reclame, Er wordt nagedacht hoe een band in de markt wordt gezet, tot vervelens toe.
Rob Zombie is een horrorfilm producent, dus moet dit in de show Nadrukkelijk zichtbaar zijn, verder moeten er ‘hilbilly’ kenmerken zijn, die ook nadrukkelijk worden. Hetzelfde geldt voor Kiss, Slipknot, Marilyn Manson, Alice Cooper, Galactic Empire, Hollywood Undead, Mudvayne, Avenged Sevenfold en Five finger Death Punch waar voornamelijk de maskers, de stijl van de bandleden of het merk iets betekent.
Dit zie je overigens ook steeds meer in Europa ‘Lordi, Avatar, Deathstars, Rammstein, Alestorm’ zijn door voorbeelden van. Vanuit een theaterstuk muziek maken. Dat is niet erg, maar het moet geen excuus zijn om minder goede muziek te maken.

Kan het zijn dat ik Danko Jones verwar met Rob Zombie?
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
graspop20 wrote:

pieterschipper wrote:
Als ik het mij goed herinner speelde Rob Zombie in 2017 op Graspop al vroeg in de middag. Dan moet het snel zijn gegaan met zijn bekendheid om nu hoog op de lijst te komen. Hij ontgaat mij in ieder geval. Zal nu eens wat meer en beter gaan luisteren.


Rob Zombie was afsluiter van de mainstage 2, nadat Megadeth had afgezegd. Dus dat klopt al niet.


pieterschipper wrote:
Vind overigens de opmerking typische USA- band wel erg kort door de bocht. Net alsof alle USA bands een enorme show hebben en dan minder oog voor kwaliteit hebben


Als je goed leest, zie je dat ik niet iedere USA band kwalitatief slecht vind. Ik zeg ‘het is een typische USA-band’. Hiermee bedoel ik vooral het commerciële (maar vaak ook nationalistische) plaatje van de band. Ooit in New York of Las Vegas geweest?? Dan snap je waar ik het over heb. Reclame-reclame-reclame, Er wordt nagedacht hoe een band in de markt wordt gezet, tot vervelens toe.
Rob Zombie is een horrorfilm producent, dus moet dit in de show Nadrukkelijk zichtbaar zijn, verder moeten er ‘hilbilly’ kenmerken zijn, die ook nadrukkelijk worden. Hetzelfde geldt voor Kiss, Slipknot, Marilyn Manson, Alice Cooper, Galactic Empire, Hollywood Undead, Mudvayne, Avenged Sevenfold en Five finger Death Punch waar voornamelijk de maskers, de stijl van de bandleden of het merk iets betekent.
Dit zie je overigens ook steeds meer in Europa ‘Lordi, Avatar, Deathstars, Rammstein, Alestorm’ zijn door voorbeelden van. Vanuit een theaterstuk muziek maken. Dat is niet erg, maar het moet geen excuus zijn om minder goede muziek te maken.

Kan het zijn dat ik Danko Jones verwar met Rob Zombie?

Zou kunnen, Danko Jones stond ook op Graspop 2017, en staat een stuk lager dan Rob Zombie.
 

graspop20

Randprogramma
23 nov 2017
188
0
ja maar op hun insta werdt toch gezegt dat ze nog een paar truckjes hadden dus namen
Headliners zijn de grote publiektrekkers he. Als je soad nog realistisch vindt...heb je er weinig zicht op. Soad zou dan samen met kiss de grootste act zijn. Gaat dus niet gebeuren.
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
De headliners zijn inderdaad al bekend, dus dat wordt hem niet. Tenzij ze ineens SOAD boven WT zetten (net als in 2017 met Evanescence en Scorpions)
 

jellepouw

Nieuw lid
12 dec 2018
4
0
jellepouw wrote:
ja maar op hun insta werdt toch gezegt dat ze nog een paar truckjes hadden dus namen

Headliners zijn de grote publiektrekkers he. Als je soad nog realistisch vindt…heb je er weinig zicht op. Soad zou dan samen met kiss de grootste act zijn. Gaat dus niet gebeuren.
ik vind soad eerder naast slayer staan op de poster daarom dacht ik dat. maar ja jammer dan. (laat maar soad is inderdaad meer bekent nu.)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken