Graspop Metal Meeting 2018 - Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
Killswitch Engage komt mee als support. Opschrijven voor Graspop dan maar?
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.048
343
Momenteel doet Killswitch maar 50% (allemaal zaalshows) van de Iron Maiden tour mee.
Denk dat je KsE wel moogt opschrijven en dat de aankondiging pas later MAG gebeuren door de festivals
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.771
3.525
Ik kan ff geen topic over Hellfest vinden dus dan maar hier aangezien Graspop wel raakvlakken heeft. Er werd toch gecommuniceerd dat er dertien namen zouden volgen vandaag? Ik zie alleen Iron Maiden. Komt er vandaag nog iets of is er opnieuw een keutel ingetrokken?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
Ik kan ff geen topic over Hellfest vinden dus dan maar hier aangezien Graspop wel raakvlakken heeft. Er werd toch gecommuniceerd dat er dertien namen zouden volgen vandaag? Ik zie alleen Iron Maiden. Komt er vandaag nog iets of is er opnieuw een keutel ingetrokken?
Het bericht was dat ze vanaf vandaag 13 namen gingen bekendmaken. Niet dat ze er 13 vandaag zouden bekendmaken. Dus ik verwacht komende dagen nog een paar namen daar.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.638
2.243
Rockbeer wrote:
Ik kan ff geen topic over Hellfest vinden dus dan maar hier aangezien Graspop wel raakvlakken heeft. Er werd toch gecommuniceerd dat er dertien namen zouden volgen vandaag? Ik zie alleen Iron Maiden. Komt er vandaag nog iets of is er opnieuw een keutel ingetrokken?

Het bericht was dat ze vanaf vandaag 13 namen gingen bekendmaken. Niet dat ze er 13 vandaag zouden bekendmaken. Dus ik verwacht komende dagen nog een paar namen daar.
Beginnend met 4 stuks morgen om 13h13.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Nightwish, Hollywood Vampires, Judas Priest en Megadeth op Hellfest. Hollywood Vampires lijkt me echt heel vet, maar ze zouden zomaar alle 4 op graspop kunnen staan.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
Judas Priest, Nightwish, Hollywood Vampires en Megadeth naar Hellfest!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
Zaterdag gaan de tickets trouwens in de verkoop. Verbaasd me alleen dat er nog geen prijzen bekend zijn dan.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.638
2.243
Zaterdag gaan de tickets trouwens in de verkoop. Verbaasd me alleen dat er nog geen prijzen bekend zijn dan.
De laatste headliner zal deze week nog wel volgen zeker met de info bij?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.318
7.309
Hoe werkt de kaartverkoop hier eigenlijk? Kan er niks over terugvinden op de website.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
Hoe werkt de kaartverkoop hier eigenlijk? Kan er niks over terugvinden op de website.
Eigenlijk zoals met andere festivals. Online kopen. Alleen hebben ze nog his bekend gemaakt. Camping is inclusief bij een combiticket. Munten kun je ook kopen bij je kaarten
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Thanks voor het antwoord!

Weet je ook wat het online verkoopkanaal is?

Gewoon naar de site van graspop gaan. Daar staat een portaal naar de juiste site. Ticketverkoop start wel pas later deze week.

 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Judas Priest wil ik echt graag zien. Hollywood Vampires mogen dan weer wegblijven. Die worden enkel geboekt omwille van de bandleden.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.783
12.466
Het zou met niet verbazen als we vandaag een grotere lading van Graspop krijgen inclusief lancering nieuwe website. Kan me niet voorstellen dat ze alle verkoopinformatie inclusief prijzen pas vrijdag bekend maken. Ik zit er klaar voor!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
Verwacht eigenlijk dat ze gewoon de laatste headliner bekendmaken samen met de ticket info. Lijkt me onzin als elke headliner een aparte aankondiging krijgt, behalve de laatste. Verwacht begin december de eerste lading namen na de headliners.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
Avenged Sevenfold, Marilyn Manson, Limp Bizkit en Stone Sour naar Hellfest.
Kunnen we nu eindelijk gewoon Avenged, Manson en Stone Sour opschrijven voor Graspop? Deze moeten toch wel echt komen nu.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.783
12.466
Avenged Sevenfold, Marilyn Manson, Limp Bizkit en Stone Sour naar Hellfest.
Kunnen we nu eindelijk gewoon Avenged, Manson en Stone Sour opschrijven voor Graspop? Deze moeten toch wel echt komen nu.

Kan bijna niet anders toch? Avenged Sevenfold is de laatste headliner. Samen met de andere Hellfest namen is het een mooi gevulde bovenkant van het affiche zo!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken