Graspop Metal Meeting 2018 - Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
Ik kan ook werkelijk geen fout vinden. De maker weet wat hij doet, of Graspop heeft gewoon al de complete line up en een van de medewerkers is een beetje slordig geweest.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Als die poster waarheid is, dan ben ik er op de eerste dag ZEKER bij. Iron Maiden met daarvoor A Perfect Circle, bring it on!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
De donderdag word dus een volle dag. Want GnR staat op de donderdag van Graspop!
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Toch een mooie boeking voor Graspop inderdaad. Wat opvalt is dat zowel Download Parijs als Graspop een dag extra doen voor Guns 'n Roses. Doet me vermoeden dat de mogelijkheid om ze te boeken zich vrij laat heeft voorgedaan.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Wat een bummer voor die poster maker... Maakt die een hele geloofwaardige poster. Word er een dag later 1 band bekend gemaakt. Bam! Poster niets meer waard.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.771
3.525
Wauw!!!!! Doet vermoeden dat ze ook een volwaardige speeltijd gaan krijgen. Ik denk meer dat dit een eis van Guns N’ Roses is.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
Toch verwacht ik nog steeds dat de poster 90% klopt. Ticketprijzen zullen nu omhoog moeten gaan. Maar ze verkopen zeker 1 dag uit. En misschien zelfs door GnR het hele weekend. Hierdoor zullen ze toch genoeg geld terug verdienen om een volwaardige line up voor de 4 volle dagen te boeken. Verwacht tickets nu rond de 210? 220?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.319
7.311
Waar zijn tickets eigenlijk te verkrijgen? Staat niet zoveel op de website over.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.374
3.397
Ik verwacht dat er dagtickets voor alle dagen en een combiticket voor de 3 gewone dagen aan een gewone prijs verkocht zullen worden + een iets duurder XL combiticket voor die extra dag erbij (ik ben vooral benieuwd hoeveel meer en of er een volledig dagprogramma bijkomt op die donderdag). Wel mooi dat Graspop dit aandurft, maar wie weet wordt het wel gewoon een soort TW Classic maar dan in Dessel (met dus een beperkt voorprogramma, enkel op de mainstage)
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.356
2.694
BAM! GRASPOP METAL MEETING GOES XL IN 2018! Get ready for 4 full days of heavy metal mania. For one year only Dessel town will be the Paradise City for all you crazy metalheads one day longer than other years. On Thursday June 21st, the legendary Guns N' Roses will bring their “Not In This Lifetime Tour” to Graspop Metal Meeting 2018!

Wat een geweldig topnieuws!
Verwacht wel een mindere dag opvulling zoals bij Rammstein vorig jaar.
 

Oranssi Pazuzu

Campingartiest
9 dec 2016
73
0
Hellfest komt volgende week met namen. In tegenstelling tot andere jaren wordt de affiche niet in één keer bekend gemaakt, maar 'slechts' dertien namen. Daar zullen wellicht ook de de andere twee headliners van GMM tussen zitten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.715
Hellfest komt volgende week met namen. In tegenstelling tot andere jaren wordt de affiche niet in één keer bekend gemaakt, maar ‘slechts’ dertien namen. Daar zullen wellicht ook de de andere twee headliners van GMM tussen zitten.
pak maar een potloodje voor Iron Maiden maandag ;)
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Downloadfestival verkoopt een reguliere 3-dagen combi (165 euro), en een 4-dagen combi (224 euro) - waarschijnlijk doen ze 't zelfde bij Graspop. Iets in de lijn van 190 combi - 250 combi XL of zo. Een dagticket op Download kost overigens (eender welke dag) maar 69 euro.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.783
12.466
Dat was te verwachten, headliner van de vrijdag. Leuke naam als headliner maar niet de naam waar ik het warmst van wordt. Inmiddels een paar keer gezien en laatste keer in Sportpaleis (vorig jaar geloof ik) vond ik het eigenlijk een beetje tegenvallen. Op routine en de stem van Bruce wordt slechter. Maar ja, als afsluiting van een mooie festivaldag prima om met een pilsje in de hand mee te brullen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken