Graspop Metal Meeting 2018 - Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
Pim wrote:
Avenged Sevenfold, Marilyn Manson, Limp Bizkit en Stone Sour naar Hellfest.
Kunnen we nu eindelijk gewoon Avenged, Manson en Stone Sour opschrijven voor Graspop? Deze moeten toch wel echt komen nu.

Kan bijna niet anders toch? Avenged Sevenfold is de laatste headliner. Samen met de andere Hellfest namen is het een mooi gevulde bovenkant van het affiche zo!
Ben ik met je eens. Ik heb Avenged Sevenfold ook begin dit jaar in de Ziggo Dome gezien met hun nieuwe show. Deze is samen met Cirque du Soleil gemaakt. Als ze deze show meenemen naar Graspop zijn ze ook zeker headline waardig. Maar naar mijn mening waren ze dat zonder die show ook al!
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Joslittel wrote:

Pim wrote:
Avenged Sevenfold, Marilyn Manson, Limp Bizkit en Stone Sour naar Hellfest.
Kunnen we nu eindelijk gewoon Avenged, Manson en Stone Sour opschrijven voor Graspop? Deze moeten toch wel echt komen nu.


Kan bijna niet anders toch? Avenged Sevenfold is de laatste headliner. Samen met de andere Hellfest namen is het een mooi gevulde bovenkant van het affiche zo!

Ben ik met je eens. Ik heb Avenged Sevenfold ook begin dit jaar in de Ziggo Dome gezien met hun nieuwe show. Deze is samen met Cirque du Soleil gemaakt. Als ze deze show meenemen naar Graspop zijn ze ook zeker headline waardig. Maar naar mijn mening waren ze dat zonder die show ook al!

Het zou me inderdaad wel heel erg verbazen als ze het niet worden. Is ook wel mooi, een jongere headliner tussen al die oudjes :)
Limp Bizkit en Stone Sour mogen van mij ook zo doorkomen, vond ik vorige keer op graspop allebei een succes
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Laatste headliner kan eventueel wel samen met andere namen bekend gemaakt worden, als het een zwakkere headliner is.

Ik zie avenged en ss graag komen!

EDIT: met ss bedoel ik Stone Sour, niet de waffen-ss.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
Laatste headliner kan eventueel wel samen met andere namen bekend gemaakt worden, als het een zwakkere headliner is.

Ik zie avenged en ss graag komen!

EDIT: met ss bedoel ik Stone Sour, niet de waffen-ss.
Mooie opmerking :lol: . Met die profielfoto van jou had het nog best wel gekund dat je beide bedoelde.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
Dus toch een groot deel van de namen.
Wat een heerlijke line up tot nu toe!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
Ticketprijzen:
Combi-XL [4 days, Thu/Fri/Sat/Sun]: €245
Combi-XL VIP [4 days, Thu/Fri/Sat/Sun]: €369
Combi [3 days, Fri/Sat/Sun]: €205
Combi VIP [3 days, Fri/Sat/Sun]: €329
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
657
Komt er dan nog een 4e headliner, staan nu 3 grote namen bovenaan, voor 4 dagen festival.
Of is de A7x dan ook de grote headliner?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.783
12.466
Alle verwachte namen staan er op, maar wat een lekkere line-up zeg! Zoals ik het zie mist er inderdaad nog 1 headliner.

Ik zit zaterdag in ieder geval in de digitale wachtrij :)
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
Komt er dan nog een 4e headliner, staan nu 3 grote namen bovenaan, voor 4 dagen festival.
Of is de A7x dan ook de grote headliner?
Denk dat die inderdaad gewoon de headliner zijn. Maar omdat GnR, Ozzy en Maiden al bekend waren denk ik dat die bovenaan staan, plus het zijn grotere headliners dan A7X. Maar kan me niet voorstellen dat ze nog een grotere headliner dan die kunnen fixen. anders gaan ze dit jaar mogelijk al veel meer uitverkopen dan 1 dag zoals normaal :p
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Paar schone namen tussen: vader, at the gates, tyr, killswitch engage,...
4 dagen kost €40 meer dan 3 dagen. Lijkt me fair, maar het is me wel niet duidelijk of Het echt een volledige dag wordt met 5 podia of een veredelde pre-party met een main stage.
 

daanjo

Playlistbediener
1 nov 2017
22
0
Vette line-up. aangezien ik nog nooit naar graspop ben geweest ben ik benieuwd hoe de kaart verkoop er aan toe gaat voor de 4 dagen combi ticket. Moet ik zaterdag om 10 uur al meteen bestellen? en voor wanneer adviseren jullie om te bestellen? is dit voor het nieuwe jaar of pas veel later?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Pfieuw. Wat een namen!

RW kan wel fluiten naar behoorlijk wat heavy namen maar voor Pinkpop zijn er echt nog veel leuke namen beschikbaar!!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
Een vraagje. Weet iemand nog wat de vip tickets inhouden? Want ik ben best aan 't twijfelen tussen gewoon en vip. Maar kan nergens vinden wat het precies inhoud...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Een vraagje. Weet iemand nog wat de vip tickets inhouden? Want ik ben best aan ’t twijfelen tussen gewoon en vip. Maar kan nergens vinden wat het precies inhoud…

'In the VIP lounge you can kick back and relax after a hard day of headbanging. You can enjoy the festival in comfort and with a view of the main stage to boot! And maybe you will bump into some artists! Food and drinks are not 'à volonté'. Only COMBI vip-tickets available.'

Geldverspilling dus, imo.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Vette line-up. aangezien ik nog nooit naar graspop ben geweest ben ik benieuwd hoe de kaart verkoop er aan toe gaat voor de 4 dagen combi ticket. Moet ik zaterdag om 10 uur al meteen bestellen? en voor wanneer adviseren jullie om te bestellen? is dit voor het nieuwe jaar of pas veel later?

Normaal kan je nog gerust in mei kaartjes bestellen, maar met deze XL editie incl Iron Maiden en GnR zou ik niet te lang wachten. Ik kan er echt geen tijd op plakken aangezien het een uitzonderlijke editie is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken