Graspop Metal Meeting 2018 - Nieuws en geruchten

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Deftones toegevoegd aan Hellfest line up naast A Perfect Circle, Body Count en Parkway Drive. Deftones lijkt me ook vet om op graspop te zien!
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Ik verwacht ook nog Marilyn Manson, jammer genoeg. Die treedt 2 december nog op in Vorst Nationaal, wat nog niet uitverkocht is.
Stone Sour is voor mij ook een zekerheid.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Ik verwacht ook nog Marilyn Manson, jammer genoeg. Die treedt 2 december nog op in Vorst Nationaal, wat nog niet uitverkocht is.
Stone Sour is voor mij ook een zekerheid.

Ja die verwacht ik beide ook nog.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
KISS, Scorpions, Ministry, Alestorm en meer een kleine maand na Graspop op Resurrection Fest in Spanje!
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Mooie vondst! Scorpions zal 't niet worden, gezien hun show in 2017, maar Kiss kan dus zomaar eventjes als laatste headliner. Dat zou het rijtje van grote namen toch wel nog wat sterker maken. Ministry ook leuk overigens.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.771
3.525
Kiss, alsjeblieft niet zeg! In 2015 gezien op Der Ring in zo’n voetbalstadion maar na vijf nummers ben ik heel hard weggerend. Wat een troep was dat.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Als Kiss als 4e headliner komt (ik vraag me nog steeds af of er nog een headliner bij komt), dan worden het wel heel erg veel oude bands.. Maar zou niet zo goed weten wat er anders nog boven A7x zou kunnen staan wat er tourt in de zomer.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
Ik ben 't deels wel eens met Rockbeer. Heb ze ook in 2015 gezien, maar dan op Graspop. Het was een leuke show. Maar er veranderd ook niks. Zelfde setlist en zelfde show.
Van mij mag Avenged die dag gewoon headlinen. Kunnen die ook hun nieuwe show laten zien. En er is een heel erg grote groep die dit wel echt zou willen zien!
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.771
3.525
Ik gun Avenged Sevenfold die headlinerpositie ook. Zowel voor de band, voor het publiek als voor de continuïteit van metalfestivals lijkt het me gewenst dat ee tussen de rollatorheadliners fris materiaal is.
 

Oranssi Pazuzu

Campingartiest
9 dec 2016
73
0
Graspop site is ook online nu. Stond ook enige tijd de Nederlandse band DOOL tussen de reeds bekend gemaakte bands. Dit is inmiddels weer verwijderd.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.354
2.692
Ik denk/dacht ook dat Avenged Sevenfold de 4de headliner is maar enkel Ozzy, Maiden en Guns krijgen een aparte vermelding met datum op de nieuwe site.

Doet me aan vorig jaar denken, toen dachten we ook lang dat Evanescence de headliner was tot we plots Scorpions kregen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.460
700
Als Kiss als 4e headliner komt (ik vraag me nog steeds af of er nog een headliner bij komt), dan worden het wel heel erg veel oude bands.. Maar zou niet zo goed weten wat er anders nog boven A7x zou kunnen staan wat er tourt in de zomer.

Volbeat? Staan in België toch een trapje hoger dan Avenged Sevenfold.

Maar ik zie er ook een Evanescence scenario in. Nog even doorzoeken naar een grotere naam. Als het lukt verbazen ze wederom, als het niet lukt gaan weinigen klagen over A7X als headliner.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Matthijs wrote:
Als Kiss als 4e headliner komt (ik vraag me nog steeds af of er nog een headliner bij komt), dan worden het wel heel erg veel oude bands.. Maar zou niet zo goed weten wat er anders nog boven A7x zou kunnen staan wat er tourt in de zomer.

Volbeat? Staan in België toch een trapje hoger dan Avenged Sevenfold.

Maar ik zie er ook een Evanescence scenario in. Nog even doorzoeken naar een grotere naam. Als het lukt verbazen ze wederom, als het niet lukt gaan weinigen klagen over A7X als headliner.

Ja dat is waar, Volbeat erbij zou het voor mij persoonlijk helemaal af maken, maar denk dat veel mensen ze de afgelopen jaren wel genoeg gezien hebben. Maar aan de andete kant kan je dat ook van ozzy en iron maiden zeggen
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.783
12.464
Graspop site is ook online nu. Stond ook enige tijd de Nederlandse band DOOL tussen de reeds bekend gemaakte bands. Dit is inmiddels weer verwijderd.

Kijk, dat is nogeens leuk nieuws. DOOL is voor mij de beste nederlandse band die de laatste jaren is opgestaan. Meer dan welkom!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
KISS, Scorpions, Ministry, Alestorm en meer een kleine maand na Graspop op Resurrection Fest in Spanje!
Kiss ook op Rockfest Barcelona.
Lijken nu met tourdata te komen langzaam.

Kiss, alsjeblieft niet zeg! In 2015 gezien op Der Ring in zo’n voetbalstadion maar na vijf nummers ben ik heel hard weggerend. Wat een troep was dat.
begin maar vast met rennen ;)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.259
1.317
neracroft wrote:
KISS, Scorpions, Ministry, Alestorm en meer een kleine maand na Graspop op Resurrection Fest in Spanje!

Kiss ook op Rockfest Barcelona.
Lijken nu met tourdata te komen langzaam.


Rockbeer wrote:
Kiss, alsjeblieft niet zeg! In 2015 gezien op Der Ring in zo’n voetbalstadion maar na vijf nummers ben ik heel hard weggerend. Wat een troep was dat.

begin maar vast met rennen
1f609.svg

KISS is echt zo'n act die ik graag zou "afstrepen", ik wil ze echt wel eens gezien hebben. Ik hoop dat ze op Graspop verschijnen!
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Net een mailtje gekregen van Ticketmaster over de verkoop van GMM-tickets.

"De headliner voor zaterdag 23 juni wordt weldra aangekondigd. Hou de website en social media van GMM in de gaten."

Er moet dus nog een grote naam bij, en Avenged Sevenfold is geen headliner. :)
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Net een mailtje gekregen van Ticketmaster over de verkoop van GMM-tickets.

“De headliner voor zaterdag 23 juni wordt weldra aangekondigd. Hou de website en social media van GMM in de gaten.”

Er moet dus nog een grote naam bij, en Avenged Sevenfold is geen headliner. ?

Nrt mailtje van graspop waarin inderdaad wordt bevestigd dat alleen IM, GnR en Ozzy headliner zijn. Dus dan komt ws Kiss of Volbeat er nog bij. Of ze moeten nog met iets anders (nin ofzo) uit de hoge hoed komen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.783
12.464
Ben er weer bij volgend jaar! Ik heb er zin in.

Donderdag gaat het terrein om 15.00 uur open, dus geen volledige festivaldag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken