Graspop Metal Meeting 2018 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.968
6.254
Ja, dacht er naast die twee ook nog Nightwish, Bullet For My Valentine en Jimmy Eat World bij te zetten maar dan toch bij deze gehouden.
The Offspring zijn toch Mainstage 2 afsluiters terwijl Prophets Of Rage me meer een sub lijkt?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.166
6.233
Ja, dacht er naast die twee ook nog Nightwish, Bullet For My Valentine en Jimmy Eat World bij te zetten maar dan toch bij deze gehouden.
The Offspring zijn toch Mainstage 2 afsluiters terwijl Prophets Of Rage me meer een sub lijkt?
Ik zou Nightwish toch nog even niet vergeten hoor, misschien zelfs inwisselen met Guns.
Judas Priest moet er wel bij in de bovenste regels vermoed ik.
Nightwish en Priest zijn al headliner op enkele metal festivals, als ze naar GMM komen zal het niet veel anders zijn.
Ik reken The Offspring niet bij de headliners en dus idd als sub maximaal, daarbij reken ik POR dan weer wel als Mainstage 2 head, gevoelsmatig.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
573
172
Ik zou er in eerste instantie niet zo op rekenen, maar aangezien download nu voor meerdere van hun festivals foo fighters aankondigd, zou dat naar mijn mening misschien ook wel een optie zijn voor graspop. Het zijn uiteindelijk allebei metalfestivals.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.166
6.233
Ik zou er in eerste instantie niet zo op rekenen, maar aangezien download nu voor meerdere van hun festivals foo fighters aankondigd, zou dat naar mijn mening misschien ook wel een optie zijn voor graspop. Het zijn uiteindelijk allebei metalfestivals.
Volgens mij passen de tourdata niet, zijn de UK gigs dan.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.456
698
Avenged Sevenfold headliner voor Download. Nu kan 't toch eigenlijk niet anders dat ze ook GMM aandoen, of niet? (Stiekem is het ook een beetje hoop om mijn favoriete band nogmaals als headliner hier te zien)
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.566
3.165
Ik dacht ook al aan Foo Fighters. Volgens mij hebben ze nog maar één zaaltje gevuld in België en de afgelopen twee seizoenen maakte Rammstein dezelfde move. Tel daarbij op dat Graspop de laatste jaren wat meer mainstream programmeert. Foo Fighters is dan wel de gedroomde mainstream pop-rockband.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.456
698
Foo Fighters op Graspop? Ik denk t toch echt niet, vooral aangezien ze al in het Sportpaleis staan volgend jaar. Plus, het is Graspop Metal Meeting, nu weet ik dat Scorpions, Deep Purple etc niet helemaal metal zijn, maar deze bands passen beter binnen de stijl van het hele festival. Ik zie Foo Fighters echt niet op de bill van een festival als GMM staan
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.566
3.165
Ik hoop dat je gelijk hebt. Doe mij maar iets als dit:

- Ozzy Osbourne
- Nightwish
- Avenged Sevenfold
- Iron Maiden
- Guns N’ Roses
- Judas Priest
- Nine Inch Nails
- Volbeat
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.456
698
Download Parijs komt nu met Marilyn Manson als 3e headliner. Ben hier wat minder fan van, niet echt mijn ding. Maar goede naam. Main 2 headliner? Zie hem namelijk niet als echte main spot.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.166
6.233
Is Foo Fighters niet heel soft voor Graspop?
Ik vind Foo's nog best logisch. Lang op verlanglijstje Copping.

Vond de aankondiging van Muse voor Download wel vreemd...
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.456
698
POSTER SPOTTING
Deze poster voor Graspop is online gespot. Als dit waar is, is het een mooie line up.
Maar dit is al een complete poster, wat mij best wel raar lijkt, ivm dat het pas november is.

 

nelis-christus

Nieuw lid
6 nov 2017
4
0
Dit zou een hele mooie lineup zijn, met mooie namen! Maar inderdaad iets vroeg voor een complete lineup.... Denk overigens wel dat er (aardig wat) namen tussen staan die aanwezig zullen zijn!

POSTER SPOTTING
Deze poster voor Graspop is online gespot. Als dit waar is, is het een mooie line up.
Maar dit is al een complete poster, wat mij best wel raar lijkt, ivm dat het pas november is.

 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.456
698
imo is hij TE perfect?!??!
dat is hij ook!
Maaaar. Alle geruchten die staan in deze poster. De stijl past bij de veranderde profielfoto enzo. De line up ziet er nog heel erg geloofwaardig uit in vergelijking met de namen die al op andere festivals bekend zijn. Ik denk dat ongeveer 85-90% van deze poster wel zal kloppen
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.456
698
imo is hij TE perfect?!??!
dat is hij ook!
Maaaar. Alle geruchten die staan in deze poster. De stijl past bij de veranderde profielfoto enzo. De line up ziet er nog heel erg geloofwaardig uit in vergelijking met de namen die al op andere festivals bekend zijn. Ik denk dat ongeveer 85-90% van deze poster wel zal kloppen
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.165
1.196
Ziet er inderdaad erg realistisch uit... Enkel Prophets of Rage had ik echt nog verwacht.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.456
698
Ziet er inderdaad erg realistisch uit… Enkel Prophets of Rage had ik echt nog verwacht.
Die had ik ook nog verwacht. Miss op de plaats van Megadeth dat die naar beneden gaan, of andersom. Megadeth daar gewoon en daaronder PoR
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.166
6.233
Everyknight wrote:
Ziet er inderdaad erg realistisch uit… Enkel Prophets of Rage had ik echt nog verwacht.

Die had ik ook nog verwacht. Miss op de plaats van Megadeth dat die naar beneden gaan, of andersom. Megadeth daar gewoon en daaronder PoR
ik vind "Legacy of the Beast" bij Iron Maiden heel duidelijk op het gerucht van de tour aansluiten.
Ook de hologram show van Dio Returns is wel opvallend.
De mainstage 2 headliners ook logisch.
Ik zie niet echt een "fout"! gewoon te realistisch?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken