Indiaantje89 wrote:
Pim wrote:
Ik laat me op Pinkpop wel verrassen dan! Wie weet vind ik ’t zo goed en wil ik op Graspop ook kijken!
Doe nou nie-hiet
. Ben zo bang dat het dood gaat zijn op Pinkpop. Nee lijkt me een heerlijke afsluiter helemaal brak bij A Perfect Circle tot de laatste minuutjes vechtende tegen de slaap en vermoeidheid om naar de gouden strot van Maynard te luisteren.
Maar ja kijk, daar zit voor mij al het probleem, ik heb het qua albums een kans gegeven, en heb Puscifer op Pinkpop gezien, ik ben eerlijk gezegd niet echt heel erg fan van zijn stem. Het ligt mij op een of andere manier niet. Er zijn sommige stemmen die anderen dus echt heerlijk vinden, waar ik eerlijk gezegd niet heel veel aan vind of zelfs niet kan uitstaan. Wil het graag op Graspop de eerste kans geven, maar als ik het dan niks vind en kom alweer moeilijker de tent in bij TBB, mochten deze 2 clashen, dan baal ik er wel van (ik ben iemand die vrijwel altijd vooraan staat)
Dus als ik t eerst op Pinkpop beluister en als ik het daar goed vind live, dan kijk ik op Graspop!