Loveless wrote:
Joslittel wrote:
Eerste observaties:
– Jammer dat Dool naar de donderdag is geschoven. Zal waarschijnlijk clashen met GnR
– Parkway Drive afsluiter van de vrijdag dus Ayreon en Avenged Sevenfold clashen niet. heel goed nieuws!
– De vrijdag blijft ongelofelijk sterk. Neurosis en Wolves in the Throne Room waarschijnlijk ook missen door Ayreon.
– A perfect Circle toch als festivalafsluiter. Deftig hoor.
– De mainstages op zondag zijn echt belachelijk goed. En Bloody Beetroots geen afsluiter van Marque maar Metal dome!
Ik verwacht eigenlijk da ter zo goed als niks clasht met GNR, maar we gaan het zien. Ik hoop iig op die dag Dool en Fleddy Melculy mee te pakken van het non-MS spul.
Vermoed ik ook ja. Ik heb Kataklysm voor die dag ook nog op mijn lijstje maar daar zal een clash met in ieder geval Ghost wel onvermijdbaar zijn. Ik ga er trouwens vanuit dat Ghost na GnR Staat.
Ja ik weet niet zo goed wat we qua Ghost /GNR kunnen verwacht. Ghost om 17u 's middags is natuurlijk gewoon kut. Aan de andere kant is GNR dé act van die dag (en misschien wel het festival). En daarnaast wilde je vroeger niks na GNR want het was altijd maar de vraag hoe laat ze daadwerkelijk begonnen (GMM06 anyone?), maar nu zijn het van die ideale schoonzonen die braaf van 1930 - 2300 spelen