limboluus wrote:
Ik denk dat naast de twee mainstages ook de marquee open zal zijn (Metal Dome en Jupiler Stage dicht dan), en dat Ghost daar zal afsluiten.
Dat brengt dan wel weer mogelijke clashes met zich mee, in het ergste geval (voor mij) Ghost en Iced Earth.
Die twee zijn toevallig de twee absolute favorieten van dit affiche voor resp. mijn vriendin en mijzelf (hoewel we beiden ook heel graag andersom willen zien). Dat zou dus echt een uurtje opsplitsen betekenen..
Maar ik denk eerder dat niet Black Stone Cherry of Iced Earth, maar Jonathan Davis (die hoger op de poster staat) vlak voor Guns n’ Roses de Main 2 gaat afsluiten.
Oh wacht even, totaal over Jonathan Davis heen gekeken haha. Die staat inderdaad ook op donderdag. Dat verandert wel iets ja. Ben erg benieuwd wat ze dan gaan doen, Ghost als Marquee afsluiter lijkt mij passend voor de stijl maar misschien wat klein voor de band. Ze zullen toch niks tijdens GnR zetten neem ik aan? Of misschien is juist Jonathan Davis wel de Marquee afsluiter, die staat toch nog onder Ghost.