Graspop Metal Meeting 2018 - Nieuws en geruchten

Loveless wrote:
Nou ja met Ghost is het gewoon alweer een subheadliner. Idem denk ik wel voor Deftones (als die er echt bijzitten) en dan verder nog wel wat spul wat je vrij hoog kan terugvinden met Arch Enemy en Shinedown. En de rest is natuurlijk grotendeels ‘dagopvulling’, maar wel gewoon vooral prima klinkende namen.

Ghost is in de huidige affiche en in België (toch zeker op GMM) geen subheadliner? Kan me niet voorstellen dat ze die opeens hoger zullen zetten dan pakweg Judas Priest of Avenged Sevenfold. Misschien wel headliner van de grote tent?

Mjah met die twee podia is altijd een beetje de vraag wat je nou headliner en subheadliner noemt. Maar laat ik het zo zeggen, ik verwacht dat ze als een-na-laatste op een van beide podia spelen en op de affiche gewoon in het rijtje van A7X / Priest / APC erbij komen te staan.

En het is enerzijds wel geinig het zo te voorspellen, aan de andere kant verwacht ik toch wel weer een naam of 25/30, dus er zal echt nog het nodige tussenzitten wat we niet vinden / er voor de eerste keer is / niet voldoet aan deze voorwaarden.

Ben benieuwd, ik hoop écht op Shinedown. Dragonforce mag ook gerust nog aansluiten en nog een mooie verrassende headliner wellicht? 8e festival dit keer, plan is om de 10 vol te maken want we worden toch een daggie ouwer (60)

Ben benieuwd, ik hoop écht op Shinedown. Dragonforce mag ook gerust nog aansluiten en nog een mooie verrassende headliner wellicht? 8e festival dit keer, plan is om de 10 vol te maken want we worden toch een daggie ouwer (60)

Qua headliners is dit echt wel klaar. Het is eigenlijk al redelijk uitzonderlijk dat er nog namen van de categorie; Ghost, Arch Enemy (en wellicht Deftones) bijkomen als je kijkt naar wat er al staat.

Klopt, moet zeggen dat Graspop dit jaar een dijk van een affiche aan het neerzetten is. Sevendust zou wel een mooie aanvuller zijn ook! Dan nog Ghost en Deftones erbij, dat zijn toch serieus grote namen om nog even je affiche aan te vullen.

Met Ghost en Deftones zou ik al zeer trevreden zijn kwa "grote namen". Shinedown zou ik ook tof vinden, verder zie ik het even wel wat er nog voorbij komt.

Deftones zou mooi zijn. Hollywood Undead mag wat mij betreft wegblijven. 2015 per ongeluk gezien, wat een ongelofelijke bagger is dat zeg.

BTW, why are you talking about Deftones? I see them still on the site - https://www.graspop.be/nl/bands/deftones/ . Looks like just an old entry with no description.

Ja is dat zo? Ik kan het me eigenlijk ook niet herinneren hoor, en het staat helaas niet in de waybackmachine :P

Ja is dat zo? Ik kan het me eigenlijk ook niet herinneren hoor, en het staat helaas niet in de waybackmachine
1f61b.svg
Volgens limboluus wel, heb het niet zelf gezien.

Deftones lijkt me toch inderdaad niet tot de namen te horen die eraan zit te komen. De pagina's die zijn verdwenen, vind je wel gewoon terug als je de naam van de band in google gooit met 'graspop' erbij (althans, de info van die pagina). Als ik 'deftones graspop' google, staat ook geen uitleg, wat volgens mij betekent dat die pagina altijd al leeg was - en het feit dat de pagina nog online staat, zal er toch (helaas) op duiden dat ze nu niet aangekondigd gaan worden.

Then not sure, if check 1998 year, there are some other bands with similar empty pages (https://www.graspop.be/en/bands/congress/) . For others, it's totally missing page, not just content.

Met zoveel activiteit op die site verwacht ik toch wel vandaag of morgen wat. De twee grote worpjes van dit jaar waren beiden om 16:00

En gezien de kans zeer reëel is dat Werchter morgen om 16u met namen komt, zou het de beste zet zijn van Graspop om vandaag met namen te komen. Benieuwd!

Users who are viewing this thread