Graspop Metal Meeting 2018 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.136
Maar staat letterlijk de hele geschiedenis op de website of kan het zijn dat ze al wat namen miste?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
Maar staat letterlijk de hele geschiedenis op de website of kan het zijn dat ze al wat namen miste?
Als het goed is zou elke band die al eens gespeeld heeft een pagina moeten hebben, bands die nog niets gespeeld hebben meestal nog niet.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Nog meer nieuwe 'vermisten':
Baroness
Corrosion Of Conformity
Eisbrecher
Hollywood Undead
Shinedown
Skillet
Skindred
Tremonti
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.136
Arch Enemy
Baroness
Black Veil Brides
Corrosion Of Conformity
Eisbrecher
Ghost
Diablo BLVD
Eisbrecher
Hollywood Undead
Neurosis
Septicflesh
Shinedown
Skillet
Skindred
Tremonti

Gaat het dus worden?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.676
7.392
Hopelijk shinedown, tremonti, skillet, ghost maar vooral hollywood undead op vrijdag!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
Oh damn, Hollywood Undead stond er 10 min geleden nog. Nu zijn ze echt alles aan t wijzigen!
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Maar staat letterlijk de hele geschiedenis op de website of kan het zijn dat ze al wat namen miste?

Het is wel een beetje een rommeltje imho. Meerdere dingen a la Deftones met wél pagina maar dan geen inhoud. Of het staat bij een editie niet rechts in het overzicht, maar wel dan bandpagina waarbij die editie vermeld staat bij 'Played at Graspop at'. Dus het is niet helemaal waterdicht ofzo.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Black Veil Brides heeft nog nooit op Graspop gestaan, dus dat zegt niets.

Accept en Billy Talent hebben al een hele tijd geen pagina, dus die kunnen er ook goed bijzitten.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.136
Black Veil Brides heeft nog nooit op Graspop gestaan, dus dat zegt niets.

Accept en Billy Talent hebben al een hele tijd geen pagina, dus die kunnen er ook goed bijzitten.
Ik vond ze op de Wiki maar blijkbaar hebben ze toen afgezegd. Nou ja we wachten even af
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Indiaantje89 wrote:
Maar staat letterlijk de hele geschiedenis op de website of kan het zijn dat ze al wat namen miste?

Het is wel een beetje een rommeltje imho. Meerdere dingen a la Deftones met wél pagina maar dan geen inhoud. Of het staat bij een editie niet rechts in het overzicht, maar wel dan bandpagina waarbij die editie vermeld staat bij ‘Played at Graspop at’. Dus het is niet helemaal waterdicht ofzo.
Reken Deftones er ook maar al langzaam bij, had eerder vandaag nog gewoon een volledige pagina.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Nou ja met Ghost is het gewoon alweer een subheadliner. Idem denk ik wel voor Deftones (als die er echt bijzitten) en dan verder nog wel wat spul wat je vrij hoog kan terugvinden met Arch Enemy en Shinedown. En de rest is natuurlijk grotendeels 'dagopvulling', maar wel gewoon vooral prima klinkende namen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Arch Enemy
Baroness
Black Veil Brides
Corrosion Of Conformity
Eisbrecher
Ghost
Diablo BLVD
Eisbrecher
Hollywood Undead
Neurosis
Septicflesh
Shinedown
Skillet
Skindred
Tremonti

Gaat het dus worden?
goed bezig jongens, ik hou jullie in de gaten, leuk dit
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Nou ja met Ghost is het gewoon alweer een subheadliner. Idem denk ik wel voor Deftones (als die er echt bijzitten) en dan verder nog wel wat spul wat je vrij hoog kan terugvinden met Arch Enemy en Shinedown. En de rest is natuurlijk grotendeels ‘dagopvulling’, maar wel gewoon vooral prima klinkende namen.
Ghost is in de huidige affiche en in België (toch zeker op GMM) geen subheadliner? Kan me niet voorstellen dat ze die opeens hoger zullen zetten dan pakweg Judas Priest of Avenged Sevenfold. Misschien wel headliner van de grote tent?
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
limboluus wrote:
Black Veil Brides heeft nog nooit op Graspop gestaan, dus dat zegt niets.

Accept en Billy Talent hebben al een hele tijd geen pagina, dus die kunnen er ook goed bijzitten.

Ik vond ze op de Wiki maar blijkbaar hebben ze toen afgezegd. Nou ja we wachten even af
Eisbrecher heeft in 2016 ook afgezegd, maar had wel gewoon al een pagina.
Misschien had Billy Talent in een eerder stadium afgezegd, nog voordat een pagina voor hen was aangemaakt?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
Loveless wrote:
Nou ja met Ghost is het gewoon alweer een subheadliner. Idem denk ik wel voor Deftones (als die er echt bijzitten) en dan verder nog wel wat spul wat je vrij hoog kan terugvinden met Arch Enemy en Shinedown. En de rest is natuurlijk grotendeels ‘dagopvulling’, maar wel gewoon vooral prima klinkende namen.

Ghost is in de huidige affiche en in België (toch zeker op GMM) geen subheadliner? Kan me niet voorstellen dat ze die opeens hoger zullen zetten dan pakweg Judas Priest of Avenged Sevenfold. Misschien wel headliner van de grote tent?
Vorige keer in 2016, na hun echte doorbraak, stonden ze voor Slayer op de Main 2. Laat in de avond dus. Ik vind dat eigenlijk een prima positie. Of als de echte headliner eerst speelt, en daarna nog iets op de andere main, denk aan Deep Purple>In Flames, lijkt het me een mooie plek om direct voor de headliner te spelen dan.
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Indiaantje89 wrote:

limboluus wrote:
Black Veil Brides heeft nog nooit op Graspop gestaan, dus dat zegt niets.

Accept en Billy Talent hebben al een hele tijd geen pagina, dus die kunnen er ook goed bijzitten.


Ik vond ze op de Wiki maar blijkbaar hebben ze toen afgezegd. Nou ja we wachten even af

Eisbrecher heeft in 2016 ook afgezegd, maar had wel gewoon al een pagina.
Misschien had Billy Talent in een eerder stadium afgezegd, nog voordat een pagina voor hen was aangemaakt?

Billy Talent heeft niet afgezegd, maar stond er weldegelijk in 2010. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken