Graspop 2016

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Ahhhh Atreyu & Disturbed, Architects & Eisbrecher, Trivium & The Amity Affliction clashen :( Verder fijne laatste namen!! Heel blij met Beartooth, We Came As Romans en Rival Sons :)
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Wat mij opvalt aan die time table zijn de relatief korte sets van enkele (relatief) grote bands:
Trivium: 50 min.
Anthrax: 55 min.
Disturbed: 50 min.
Megadeth: 60 min.
...


De zondag met 2 uur Iron Maiden en 90 minuten Twisted Sister zit wel goed, jammer dat Trivium zo kort speelt. Is de enige dag die ik nog zou overwegen om te gaan.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.978
2.022
Heerlijk, anderhalf uur Twisted Sister gevolgd door 2uur Iron Maiden. Met verder Saxon, Powerwolf en Anthrax weer eens een perfect Graspop dagske.

Ook lief van Graspop om Trivium voor Maiden te plaatsen zodat we voor die laatste een goede plek kunnen vinden.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
http://clashfinder.com/s/gmm2016/?user=06ot5c.w6&

Eens voor gaan zitten en besef me nu pas hoeveel keuzes ik moet gaan maken...
Groen = must see
Blauw = zou leuk zijn
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Trivium is de supriseact van de pre-party op donderdag.
Bron: website Trivium

In de tourlijst staat: GRASPOP PRE PARTY @ METAL DOME.
Maar de surprise act staat op Marquee en niet op Metal Dome.
Vaag.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Aangezien er maar één open plek is, dan vermoed ik dat het trivium de supriseact gaat zijn, ondanks dat er metal dome staat.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Iemand die me wil helpen met drie clashes? deze vind ik namelijk echt niet te doen:
- Atreyu helemaal zien of Disturbed helemaal zien
- Slayer of Rival Sons
- Trivium of The Amity Affliction of een goede plek krijgen bij Iron Maiden
Verder vond ik Eisbrecher en Architects een moeilijke, baal wel dat Eisbrecher heeft afgezegd maar nu hoef ik in ieder geval niet meer te kiezen haha
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.287
6.478
Iemand die me wil helpen met drie clashes? deze vind ik namelijk echt niet te doen:
– Atreyu helemaal zien of Disturbed helemaal zien
– Slayer of Rival Sons
– Trivium of The Amity Affliction of een goede plek krijgen bij Iron Maiden
Verder vond ik Eisbrecher en Architects een moeilijke, baal wel dat Eisbrecher heeft afgezegd maar nu hoef ik in ieder geval niet meer te kiezen haha

- Atreyu. Disturbed viel mij op fortarock tegen en spelen 5 covers op 15 nummers.
- Rival Sons. Beide nog nooit gezien, maar Rival Sons lijkt me leuker en Slayer kun je in Doornroosje misschien zien als je wilt?
- Goede plek bij Iron Maiden. Aangezien je waarschijnlijk toch wel een druk programma hebt en zo af en toe eventjes een beetje rust tussendoor is niet erg.

Maar ik kan natuurlijk niet voor jou smaak kiezen, misschien vind jij Disturbed bijv. wel leuk (anderen op Fortarock wel namelijk) ;)
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
– Atreyu. Disturbed viel mij op fortarock tegen en spelen 5 covers op 15 nummers.
– Rival Sons. Beide nog nooit gezien, maar Rival Sons lijkt me leuker en Slayer kun je in Doornroosje misschien zien als je wilt?
– Goede plek bij Iron Maiden. Aangezien je waarschijnlijk toch wel een druk programma hebt en zo af en toe eventjes een beetje rust tussendoor is niet erg.

Maar ik kan natuurlijk niet voor jou smaak kiezen, misschien vind jij Disturbed bijv. wel leuk (anderen op Fortarock wel namelijk)
1f609.png

Thanks! Ik denk dat ik dan wat later ga aansluiten bij Disturbed en ik neig ook meer naar Rival Sons. Die laatste moet ik nog even over nadenken. En tja, een druk programma krijg je nou eenmaal met zo'n sterke line-up. Heb er zin in :)
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Iemand die me wil helpen met drie clashes? deze vind ik namelijk echt niet te doen:
– Atreyu helemaal zien of Disturbed helemaal zien
– Slayer of Rival Sons
– Trivium of The Amity Affliction of een goede plek krijgen bij Iron Maiden
Verder vond ik Eisbrecher en Architects een moeilijke, baal wel dat Eisbrecher heeft afgezegd maar nu hoef ik in ieder geval niet meer te kiezen haha

- Ken Atreyu niet, hier kan ik je niet mee helpen.
- Moeilijk, maar ik zou voor Rival Sons gaan.
- Goede plek bij Iron Maiden.
En als het waar is dat Trivium de surprise act is kun je die daar zien ;)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Iemand die me wil helpen met drie clashes? deze vind ik namelijk echt niet te doen:
– Atreyu helemaal zien of Disturbed helemaal zien
– Slayer of Rival Sons
– Trivium of The Amity Affliction of een goede plek krijgen bij Iron Maiden
Verder vond ik Eisbrecher en Architects een moeilijke, baal wel dat Eisbrecher heeft afgezegd maar nu hoef ik in ieder geval niet meer te kiezen haha

1. Disturbed. Waren op Rock am Ring beter dan ik gedacht had, daarnaast hadden ze een aantal toffe covers van Rage Against the Machine, U2 en Simon & Garfunkel. Heb me prima vermaakt. Atreyu vind ik niet zo heel bijzonder, zeker live niet.
2. Slayer. Want Slayer.
3. The Amity Affliction en erna Iron Maiden. Ik vind The Amity Affliction toch wel een erg lekker bandje, omdat ik ze vorig weekend op Rock am Ring heb gemist ga ik ze op Graspop meepakken.

En die laatste; Architects. Keihard. Kei-hard. Iedereen zou deze band eens moeten zien.

Mijn schema:

http://clashfinder.com/s/gmm2016/?user=Gloeilamp&

Rood: Must-see
Groen: Aanwezig
Blauw: Misschien

Bij de weg; mensen die het leuk lijkt om een biertje te doen op het terrein? We moeten qua aantal Festileakers toch eigenlijk over de meeting van Best Kept Secret datzelfde weekend heenkomen toch?
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Thanks Sam! Stel maar iets voor wat een meeting betreft, ik zal erbij zijn :)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Thanks Sam! Stel maar iets voor wat een meeting betreft, ik zal erbij zijn
simple-smile.png

Zal eens even gaan denken. Als jullie opties hebben; laat maar weten!

Dan dit:

Due to a family emergency Architects are forced to cancel the rest of their European festival tour for June. They hate to let you guys down and would appreciate all of your understanding and support. The band would like to ask that you respect their privacy during this difficult time.

Huilen dit.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
NOOOOOOOOOOO.
Godverdomme dit is een heftige tegenvaller. Morgen maar meteen kaarten halen voor hun show in de Melkweg.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Gerucht doet trouwens de ronde dat als Trivium volgende week op de pre-party verschijnt, dat het enkel metallica covers brengt.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Iemand al een idee voor dag/tijdstip van een eventuele meeting?
Vrijdag na Monster Truck (12.55) heb ik tot Bad Religion (15.40) een groot gat, zaterdag kan ik geen gaatje vinden en zondag heb ik na Shinedown (13.45) tot Bury Tomorrow (16.40) nog niks op de planning staan. Weet niet hoe het met jullie zit?
En waar blijft die vervanger voor Architects? Of heb ik iets gemist..?
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Iemand al een idee voor dag/tijdstip van een eventuele meeting?
Vrijdag na Monster Truck (12.55) heb ik tot Bad Religion (15.40) een groot gat, zaterdag kan ik geen gaatje vinden en zondag heb ik na Shinedown (13.45) tot Bury Tomorrow (16.40) nog niks op de planning staan. Weet niet hoe het met jullie zit?
En waar blijft die vervanger voor Architects? Of heb ik iets gemist..?

Ik ben er alleen op vrijdag met een heel druk programma dus een meeting is lastig voor mij.
Er komt geen vervanger voor Architects. Men schuift wat in het programma zo las ik net op de GMM Facebook pagina.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken