Graspop 2016

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Iemand enig idee hoe lang het gaat duren voor de weekendkaarten de deur uit zijn? Moet nog even sparen namelijk :mrgreen:
 

WJ

Playlistbediener
25 mrt 2015
33
11
Combi's zijn nog nooit uitverkocht geweest, afzonderlijke dagen wel. Vorig jaar was het echter nipt volgens de organisatie. Ben er echter zeker van dat ze zullen waarschuwen als de tickets uit zouden verkopen. Je hebt dus nog tijd.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
GHOST heeft zichzelf bevestigd voor de zaterdag.

Men laat zich vooralsnog niet uit over DOWN.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Combi’s zijn nog nooit uitverkocht geweest, afzonderlijke dagen wel. Vorig jaar was het echter nipt volgens de organisatie. Ben er echter zeker van dat ze zullen waarschuwen als de tickets uit zouden verkopen. Je hebt dus nog tijd.
Ah top, hoef ik me in ieder geval geen zorgen te maken :)
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Zojuist bevestigd door de organisatie:
Anti Flag, Architects, Skindred, Monstertruck, Steak Number Eight, Sikth, Bad Religion, Halestorm, Ghost, Behemoth.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Heeft iemand nog tips voor dit festival? Dit jaar wordt mn eerste jaar en heb geen idee wat ik moet verwachten :p Wanneer moet je bij de camping zijn voor een fatsoenlijke plek? De camping gaat donderdagochtend al open toch? Hoelang is het lopen van de camping naarhet terrein en parkeerplaats? Zijn er winkels in de buurt? Dat soort dingen. Zou enorm helpen :)
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Heeft iemand nog tips voor dit festival? Dit jaar wordt mn eerste jaar en heb geen idee wat ik moet verwachten :p Wanneer moet je bij de camping zijn voor een fatsoenlijke plek? De camping gaat donderdagochtend al open toch? Hoelang is het lopen van de camping naarhet terrein en parkeerplaats? Zijn er winkels in de buurt? Dat soort dingen. Zou enorm helpen
simple-smile.png

Ik ga alleen de vrijdag en ga dus ook niet kamperen. Van wat ik echter van tevoren heb bekeken begrijp ik dat de camping op donderdagmiddag om 14.00 uur
open gaat. Mij lijkt dat als je er rond het middaguur bent dat je zeker een goeie plek hebt. Ik was op Alcatraz in België (camping uitverkocht) waar de camping op vrijdagmiddag opende en ik pas op zaterdagochtend arriveerde en een prima plek had.
Verder ligt de camping (met winkeltje) op ongeveer een kilometer van het terrein als ik me goed herinner. Verder ligt ook de parking op loopafstand maar is er vanuit Dessel centrum ook een gratis shuttlebus beschikbaar.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Romy wrote:
Heeft iemand nog tips voor dit festival? Dit jaar wordt mn eerste jaar en heb geen idee wat ik moet verwachten :p Wanneer moet je bij de camping zijn voor een fatsoenlijke plek? De camping gaat donderdagochtend al open toch? Hoelang is het lopen van de camping naarhet terrein en parkeerplaats? Zijn er winkels in de buurt? Dat soort dingen. Zou enorm helpen
simple-smile.png



Ik ga alleen de vrijdag en ga dus ook niet kamperen. Van wat ik echter van tevoren heb bekeken begrijp ik dat de camping op donderdagmiddag om 14.00 uur
open gaat. Mij lijkt dat als je er rond het middaguur bent dat je zeker een goeie plek hebt. Ik was op Alcatraz in België (camping uitverkocht) waar de camping op vrijdagmiddag opende en ik pas op zaterdagochtend arriveerde en een prima plek had.
Verder ligt de camping (met winkeltje) op ongeveer een kilometer van het terrein als ik me goed herinner. Verder ligt ook de parking op loopafstand maar is er vanuit Dessel centrum ook een gratis shuttlebus beschikbaar.
Danku!
 

WJ

Playlistbediener
25 mrt 2015
33
11
Romy wrote:
Heeft iemand nog tips voor dit festival? Dit jaar wordt mn eerste jaar en heb geen idee wat ik moet verwachten :p Wanneer moet je bij de camping zijn voor een fatsoenlijke plek? De camping gaat donderdagochtend al open toch? Hoelang is het lopen van de camping naarhet terrein en parkeerplaats? Zijn er winkels in de buurt? Dat soort dingen. Zou enorm helpen
simple-smile.png

Nooit problemen gehad om plaats te hebben op de camping. Maar hoe later je komt, hoe verder weg van het terrein je ligt natuurlijk. Je moet een aardig stukje lopen van de parkeerplaatsen tot aan het terrein. Ik zet gemakkelijkheidshalve eerst mijn tent op en nam mijn slaapzak en matras/kussen al mee, de rest ging ik altijd later halen.
Vroeger was er een carrefour express op de camping zelf. Denk wel dat dit sinds vorig jaar niet meer het geval was. Ben vorig jaar niet geweest.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
DOWN gaat geen festivals doen in Europa komende zonder vanwege (met name) alle commotie! Geen Graspop dus.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Land Graaf wrote:
Romy wrote:
Heeft iemand nog tips voor dit festival? Dit jaar wordt mn eerste jaar en heb geen idee wat ik moet verwachten :p Wanneer moet je bij de camping zijn voor een fatsoenlijke plek? De camping gaat donderdagochtend al open toch? Hoelang is het lopen van de camping naarhet terrein en parkeerplaats? Zijn er winkels in de buurt? Dat soort dingen. Zou enorm helpen
simple-smile.png



Ik ga alleen de vrijdag en ga dus ook niet kamperen. Van wat ik echter van tevoren heb bekeken begrijp ik dat de camping op donderdagmiddag om 14.00 uur
open gaat. Mij lijkt dat als je er rond het middaguur bent dat je zeker een goeie plek hebt. Ik was op Alcatraz in België (camping uitverkocht) waar de camping op vrijdagmiddag opende en ik pas op zaterdagochtend arriveerde en een prima plek had.
Verder ligt de camping (met winkeltje) op ongeveer een kilometer van het terrein als ik me goed herinner. Verder ligt ook de parking op loopafstand maar is er vanuit Dessel centrum ook een gratis shuttlebus beschikbaar.


Danku!

Officieel gaat die pas open om 14:00, maar je kan er al binnen om 12:00.
Festivalweide en camping liggen vlak langs elkaar, maar als je laat arriveert, dan lig je achter op de camping. En dan kan het best zijn dat je een eind moet wandelen...
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
It's with a very heavy heart that we regretfully must announce the cancellation of our 2016 European tour. Family, health, and personal life is always our number one priority, and due to a series of serious, unforeseen circumstances, we will not be able to make the journey abroad this June. Our sincerest apologies to all our friends and fans who have supported us so much over the last several years. We were very much looking forward to seeing all of you this summer. We would also like to apologize to all the promotors, venues, road crew support, and festival organizers that worked so hard putting the tour together for us. This is a very unfortunate situation and very much out of our control. Again, please accept our sincerest apologies and we promise to see everyone again very, very soon. Thank you again and take care.
-Windhand
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Timetable Hellfest is intussen al bekend. Waar blijven die laatste Graspopnamen??
 

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
Laatste namen zijn bekend, zitten wel een paar goeie tussen, BEARTOOTH!!! Rival sons, Your Highness, We Came As Romans,...
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Woo Municiple Waste!

Carach Angren ook weer van de partij maar ze spelen vrijdagochtend, ik kom vrijdagmiddag pas aan :(


Tijdschema is ook bekend! https://www.graspop.be/nl/line-up/schedule/
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken