Graspop 2016

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Romy wrote:
Iemand al een idee voor dag/tijdstip van een eventuele meeting?
Vrijdag na Monster Truck (12.55) heb ik tot Bad Religion (15.40) een groot gat, zaterdag kan ik geen gaatje vinden en zondag heb ik na Shinedown (13.45) tot Bury Tomorrow (16.40) nog niks op de planning staan. Weet niet hoe het met jullie zit?
En waar blijft die vervanger voor Architects? Of heb ik iets gemist..?


Ik ben er alleen op vrijdag met een heel druk programma dus een meeting is lastig voor mij.
Er komt geen vervanger voor Architects. Men schuift wat in het programma zo las ik net op de GMM Facebook pagina.

Sick of it All is de vervanger. Topnaam!
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Land Graaf wrote:
Romy wrote:
Iemand al een idee voor dag/tijdstip van een eventuele meeting?
Vrijdag na Monster Truck (12.55) heb ik tot Bad Religion (15.40) een groot gat, zaterdag kan ik geen gaatje vinden en zondag heb ik na Shinedown (13.45) tot Bury Tomorrow (16.40) nog niks op de planning staan. Weet niet hoe het met jullie zit?
En waar blijft die vervanger voor Architects? Of heb ik iets gemist..?


Ik ben er alleen op vrijdag met een heel druk programma dus een meeting is lastig voor mij.
Er komt geen vervanger voor Architects. Men schuift wat in het programma zo las ik net op de GMM Facebook pagina.


Sick of it All is de vervanger. Topnaam!

Klopt! Dacht dat die er al stonden.
Mooie naam inderdaad.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.968
2.015
Zondag geweest, heerlijke zon maar het terrein en camping lagen onder de modder al kan de organisator daar niet veel aan doen en hebben ze het allemaal nog goed opgelost.

Maiden was weer een feestje en Twisted Sister er na was helemaal af.
Ook Saxon en Anthrax gezien en die waren ook top.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Heerlijk weekend gehad!
Hoogtepunten in willekeurige volgorde:
Volbeat
Iron Maiden
Beartooth
The Amity Affliction
Bad Religion
Shinedown
Atreyu
Bullet For My Valentine
De mega circle pit tijdens Bury Tomorrow

Positief verrast door Oomph trouwens. Lekker Duits industrial bandje is dat zeg. Dropkick Murphy's verdient ook wel een vermelding vind ik. Niet echt mijn ding maar dat was een heerlijk optreden.


 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken