Gezocht, pukkelpop polsbandjes 2023 voor Chirodochters (zie krantenartikel)

OlivierW

Nieuw lid
6 sep 2023
2
0
Goedemiddag,

Deze vakantie ging onze dochter met de Chiro van Kuurne op kamp in Kiewit.
Daar ter plaatse kregen ze te maken met redelijk wat regen en wateroverlast,
En jullie zagen het misschien op het nieuws, maar toen kregen ze slaapplaats en onderdak aangeboden door de organisatie van Pukkelpop (waarvoor onze oprechte dank!)
hieronder het bijhorende krantenartikel

Nu, na elk Chirokamp krijgen de leden een embleem of badge mee met de kampnaam en lokatie, om op het rokje of sjaal of hemd te naaien.
Dit kregen ze nu ook met opschrift "Kiewit 2023"
Nu hadden wij het idee om voor de leden van deze groep ook op zoek te gaan naar pukkelpop bandjes om bij te naaien op de rokjes en hemdjes. Aangezien ze ook een beetje op kamp gingen naar Pukkelpop 2023

Dus als er personen zijn die hun bandje van dit jaar willen afstaan of eventueel vekopen voor een schappelijk prijsje, horen wij het heel graag!

alvast enorm bedankt,
Olivier
Chiro-ouder
 

Chimme

Campingartiest
8 aug 2017
79
48
Goedemiddag,

Deze vakantie ging onze dochter met de Chiro van Kuurne op kamp in Kiewit.
Daar ter plaatse kregen ze te maken met redelijk wat regen en wateroverlast,
En jullie zagen het misschien op het nieuws, maar toen kregen ze slaapplaats en onderdak aangeboden door de organisatie van Pukkelpop (waarvoor onze oprechte dank!)
hieronder het bijhorende krantenartikel

Nu, na elk Chirokamp krijgen de leden een embleem of badge mee met de kampnaam en lokatie, om op het rokje of sjaal of hemd te naaien.
Dit kregen ze nu ook met opschrift "Kiewit 2023"
Nu hadden wij het idee om voor de leden van deze groep ook op zoek te gaan naar pukkelpop bandjes om bij te naaien op de rokjes en hemdjes. Aangezien ze ook een beetje op kamp gingen naar Pukkelpop 2023

Dus als er personen zijn die hun bandje van dit jaar willen afstaan of eventueel vekopen voor een schappelijk prijsje, horen wij het heel graag!

alvast enorm bedankt,
Olivier
Chiro-ouder
Ik heb mijn bandje intussen wel doorgeknipt maar heb het nog, dus als jullie dat willen hebben, geen probleem.
 

OlivierW

Nieuw lid
6 sep 2023
2
0
Ik heb mijn bandje intussen wel doorgeknipt maar heb het nog, dus als jullie dat willen hebben, geen probleem.

super, Kan je me eventueel prive laten weten van waar je bent? dan kunnen we kijken om iets af te spreken.
Super bedankt alvast
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken