Fontaines D.C.

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
163
149
Heb besloten met een aantal vrienden mee te gaan naar de Afas. Ik ken de band wel maar heb me nooit echt in ze verdiept, wil vooral mijn musicale interesses verbreden en ik houd gewoon van concerten.Welke nummers zijn ideaal om alvast in de stemming te komen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.184
3.127
Heb besloten met een aantal vrienden mee te gaan naar de Afas. Ik ken de band wel maar heb me nooit echt in ze verdiept, wil vooral mijn musicale interesses verbreden en ik houd gewoon van concerten.Welke nummers zijn ideaal om alvast in de stemming te komen?
A Hero's death, Starbuster en Boys in the better land zijn goede inkomers. Daarna Skinty fia en Dogrel gewoon integraal!
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.157
1.374
Denk dat deze nog moet groeien bij mij, al kan ik vrijwel zeker zeggen dat ze deze voor mij niet hoeven te spelen in Vorst aanstaande november 🤭
 

DontClingToLife

Campingartiest
7 mrt 2024
79
127
Hmmm. Ze gaan van een van hun sterkste nummers ooit (Starburster) naar een van hun zwakste tot nog toe. Geen fan van deze.
Ik heb al begrepen dat het voor sommigen hun smaak te soft of te poppy is. Maar dit nummertje speelden ze al live sinds de aankondiging van hun album en voor mij klikte het meteen.
Denk dat deze nog moet groeien bij mij, al kan ik vrijwel zeker zeggen dat ze deze voor mij niet hoeven te spelen in Vorst aanstaande november 🤭
En die zit dus sowieso in de setlist :sneaky: - tenzij die veranderd is nog voor de release van het album.
 

Fluxion

Gouden Tip
24 feb 2023
298
280
Heerlijk nummer! Deze mogen ze van mij zeker wel spelen in de AFAS in november. ;)
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Hmmm. Ze gaan van een van hun sterkste nummers ooit (Starburster) naar een van hun zwakste tot nog toe. Geen fan van deze.
Heerlijk nummer man. Ook fijn dat de band deze kant laat zien. Had hem wel al een paar keer gehoord (live op YT).
 
  • Leuk
Waarderingen: simonbolivar

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
164
120
Echt een goed nummer! Totaal anders dan Starbuster maar klinkt heel erg nostalgisch.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.605
Pff... Van enorme topalbums als Skinty Fia en A Hero's Death naar deze twee singles. Zal live wel werken, maar het is nog niet helemaal in m'n straatje.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Heerlijk nummer man. Ook fijn dat de band deze kant laat zien. Had hem wel al een paar keer gehoord (live op YT).
Klinkt als iets wat veel indiebandjes al veel beter gedaan hebben. Een flets nummertje van Real Estate ofzo. Vind dat ze veel beter kunnen. Maar goed, je sound uitbreiden is wel altijd fijn.
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
231
169
Pff... Van enorme topalbums als Skinty Fia en A Hero's Death naar deze twee singles. Zal live wel werken, maar het is nog niet helemaal in m'n straatje.
Idem voor mij; die eerste albums was echt een ander geluid, nu gaan ze meer naar het zoveelste generieke indie bandje
 

DontClingToLife

Campingartiest
7 mrt 2024
79
127
Al 10 keer achter elkaar geluisterd. Toppie dit.
200.gif
 
  • Haha
Waarderingen: Novis95

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.914
4.870
Fan van de nieuwe nummers. Hun werk hiervoor vond ik helemaal niks. Gelukkig minder punk vooral.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken