Festileaks Tijdloze Top 100 (Editie 2023!)

@WesleyNoH zal het verlossende woord moeten geven of hij weer dit monnikenwerk op zich wil nemen.
Mocht hij het te druk hebben, wil ik me wel ervoor engageren. Wel zal het minder mooi verwoord zijn dan hij het kan, maar heb mooie voorgaande edities om op te baseren dus als ik de lijsten van de vorige jaren heb, dan kan ik er wel wat mee denk ik 😇

Mocht hij het te druk hebben, wil ik me wel ervoor engageren. Wel zal het minder mooi verwoord zijn dan hij het kan, maar heb mooie voorgaande edities om op te baseren dus als ik de lijsten van de vorige jaren heb, dan kan ik er wel wat mee denk ik 😇
De resultaten van alle edities kan je gewoon terugvinden via een link in de allereerste post van dit topic.
Zelfs dat heeft @WesleyNoH geregeld :)

• Geweldig
Waarderingen: MadMandra27
De resultaten van alle edities kan je gewoon terugvinden via een link in de allereerste post van dit topic.
Zelfs dat heeft @WesleyNoH geregeld :)
Ik mis nog wel de laatste 2 jaar via de link en die van vorig jaar in de post volgens mij.

Zal dit jaar ook weer even gaan puzzelen en kijken of er afvallers en nieuwkomers zijn tov vorig jaar.

Ik mis nog wel de laatste 2 jaar via de link en die van vorig jaar in de post volgens mij.

Zal dit jaar ook weer even gaan puzzelen en kijken of er afvallers en nieuwkomers zijn tov vorig jaar.
Zal dus best sowieso met @WesleyNoH eens samenzitten ervoor, als hij het zelf niet wil doen natuurlijk. Hij is de OG hierin, dus de keuze is aan hem. Maar ik vind het een te mooi initiatief om verloren te laten gaan, vandaar mijn voorstel om in te springen indien nodig/gewenst 😇

• Leuk
Waarderingen: Davidd

Users who are viewing this thread