Festileaks Festival Draft

Als ik het bericht van joslittel wil quoten krijg ik deze melding

Ik heb deze melding ook een paar keer gehad als ik iemand quotte. Als ik dan een bericht wou typen kreeg ik dezelfde melding. Na een uur kon ik weer normaal iets posten. Alleen nog maar op de telefoon gehad.

Kak! Big Thief speelde al een paar rondes door mijn hoofd, maar ik dacht telkens, die zit er nog wel even in.

Ik dacht ook dat ze nog wel even veilig waren, helaas ...

DJKos wrote:

Ik heb deze melding ook een paar keer gehad als ik iemand quotte. Als ik dan een bericht wou typen kreeg ik dezelfde melding. Na een uur kon ik weer normaal iets posten. Alleen nog maar op de telefoon gehad.
Ik verwijder gewoon alle linkjes (Youtube, afbeeldingen, users niet) en dan verstuurt ie 'm gewoon. Geen flauw idee waarom dat zo is.

Wat ik wilde zeggen ?:
Excuses Jos als ik jouw line-up aan het lekken ben, vergeet echter niet dat dat het bestaanrecht van festileaks is ?, maar ik zal mijn mond houden verder...
Ik ga vast sparen om voor het eerst meerdere festivals in één jaar bij te wonen, er zitten namelijk een aantal niet te missen lineups bij..

Brian wrote:

DJKos wrote:

Ik verwijder gewoon alle linkjes (Youtube, afbeeldingen, users niet) en dan verstuurt ie ‘m gewoon. Geen flauw idee waarom dat zo is.
Ik ben deze melding ook al een keer gezien toen ik hier een spotify playlist probeerde te embedden. Ik denk dat het forum gewoon slecht reageert op bepaalde HTML tags. Tekst vet zetten enzo lukt nog wel maar misschien loopt het bij de video's in een quote inderdaad fout.

DJKos wrote:
Ik heb nu twee keer gereageerd op de post van @joslittel, masr hij lijkt ye worden geblokt kan iemanc daar ieys aan doen?

Gek, ik lijk ook geen geblokkeerde op spam-berichten te zien. Welke foutmelding kreeg je?

Dat ligt vaak aan de link met foto's in de qoute. Als je die links eruit haalt gaat het goed. Heb ik zelf ook weleens last van gehad.

Hij kan eigenlijk niet ontbreken op mijn festival.
Mijn enige concert wat ik dit jaar heb kunnen bezoeken, en wat voor een.
Zijn eigen werk wat top ontvangen wordt afwisselend met hits als Live Forever, Champagne Supernova, Slide Away en Morning Glory. De laatste Rock 'n' Roll star.
De man met de parka, die de hele weide Wonderwall laat meezingen, de zanger van Supersonic, mijn favoriete nummer aller tijden, Liam Gallagher!
[video]https://m.youtube.com/watch?v=6Of77z62b8k[/video]
@Timmetje @mattman

Nog eentje waarvan ik dacht/hoopte dat hij hier niet zo populair was. Eigenlijk schandalig dat ik zowel Liam als Noel heb laten lopen..

Trotser dan trots zijn wij op de boeking van niemand minder dan Grace Jones

[video]https://www.youtube.com/watch?v=h02LY6KnyoI[/video]

@mattman
@wenteldave

Nog eentje waarvan ik dacht/hoopte dat hij hier niet zo populair was. Eigenlijk schandalig dat ik zowel Liam als Noel heb laten lopen..

Tja, geen andere keus dan je gebruikersnaam aanpassen

Er stond nog weinig hiphop op m'n festival, daar mocht asap verandering in komen. En dus boekten we A$AP Rocky!

@wenteldave

De oplettende kijker had allang opgemerkt dat er op de dag van Slipknot nog een mooie co-headliner bij moet om die dag om te toveren in een werelddag. Nadat er door @chileera een hoger bedrag werd geboden voor de diensten van Korn zeiden de heren helaas af. Gelukkig is er een band bereid gevonden om de zware taak op zich te nemen om Korn te doen vergeten. Sabaton zal proberen om alles uit huis te halen om samen met Slipknot het festival af te sluiten.
https://www.youtube.com/watch?v=FXttzUuZqY8

Jamiroquai, de man met de prachtige lichtgevende kroon komt Radiohead en Beth Hart vergezellen. Jay Kay, de zanger van deze Britse band, heeft al laten weten dat de mensen waar voor hun geld zullen krijgen. U mag lekker komen boogiën op de acid jazz van Jamiroquai, zoals u al jaren van ze gewend bent.
https://www.youtube.com/watch?v=YTEYaT1Ritg

@mattman> @timmetje

Users who are viewing this thread