Festileaks Festival Draft

Aangezien Taylor Swift, Lorde, FKA Twigs en Solange voor mijn neus zijn weggeglipt kan mijn line-up wel nog wat oestrogeen gebruiken: Weyes Blood
[video]https://www.youtube.com/watch?v=gLMG0AMQn3U[/video]

@chileera @warriorandweirdo

Als ik even kijk naar de visitors stats van mijn Clashfinder van Rock Werchter 2020 zijn er toch nog 4 namen (die al dan niet ook effectief op de line-up stonden) die in de top 10 stonden, nog niet gekozen. 1tje had ik toch zeker al verwacht! maar zal mss in de volgende ronde zitten dan :D

+ ik hoop dat die festivals hier niet te veel gaan kosten want momenteel maar 2 waar ik niet heen zou moeten gaan!

Het affiche wordt vandaag verrijkt met een prachtige naam. Deze band zijn pioniers in de mix van doom en death metal, maar de laatste 20 jaar is de interesse verlegd naar de prog hoek. Ze worden niet voor niets de Radiohead onder de progmetal genoemd.
Anathema

@warriorandweirdo
@werchter12

[video]https://youtu.be/XFo332Y5uIA[/video]

Het affiche wordt vandaag verrijkt met een prachtige naam. Deze band zijn pioniers in de mix van doom en death metal, maar de laatste 20 jaar is de interesse verlegd naar de prog hoek. Ze worden niet voor niets de Radiohead onder de progmetal genoemd.
Anathema

@warriorandweirdo
@werchter12

Damn it. Je wist dondersgoed dat die pijn ging doen! Schitterende band.

Floating Points (live)

[video]https://www.youtube.com/watch?v=7-Mn6ObfKjc[/video]

@joslittel
@shotgvn

Damn it. Je wist dondersgoed dat die pijn ging doen! Schitterende band.

Dat zal ik niet ontkennen. Ik wou ook eerst andere bands doen, maar ik was bang dat jij deze zou pikken in een van je volgende 2 beurten. Ik wou een goede opbouw naar Ayreon toe even veilig stellen.

Heerlijk om te checken allemaal en zo zachtjes aan beginnen er meer festivals interessant te worden voor me/ons. Ik baal er bijna van dat onze groep besloten heeft volgend jaar gewoon weer voor Werchter te willen gaan. Ik mis in de lijstjes echter wel nog een Puscifer, Parkway Drive, Foals, Smashing Pumpkins en het beste optreden voor mij van voor Graspop 2018 Baroness...
Sterkte heren (waarom eigenlijk geen dames) met het kiezen van de namen...

Ook op JozzFest is een legacy spot. Is er een band meer legendarisch dan The Beatles? De enige nog levende bandmaat staat al elders op een prachtaffiche. Met trots presenteer ik Ringo Starr and his All Star Band. In de band zitten onder meer Graham Gouldman (van 10CC), Colin Hay (Men at Work), Gregg Rolie (Santana) en Steve Lukather (Toto). Een feest van herkenning is gegarandeerd!
@shotgvn
@oasiss

Heerlijk om te checken allemaal en zo zachtjes aan beginnen er meer festivals interessant te worden voor me/ons. Ik baal er bijna van dat onze groep besloten heeft volgend jaar gewoon weer voor Werchter te willen gaan. Ik mis in de lijstjes echter wel nog een Puscifer, Parkway Drive, Foals, Smashing Pumpkins en het beste optreden voor mij van voor Graspop 2018 Baroness…
Sterkte heren (waarom eigenlijk geen dames) met het kiezen van de namen…

Niet teveel tips weggeven alsjeblieft!!

DJKos wrote:
Heerlijk om te checken allemaal en zo zachtjes aan beginnen er meer festivals interessant te worden voor me/ons. Ik baal er bijna van dat onze groep besloten heeft volgend jaar gewoon weer voor Werchter te willen gaan. Ik mis in de lijstjes echter wel nog een Puscifer, Parkway Drive, Foals, Smashing Pumpkins en het beste optreden voor mij van voor Graspop 2018 Baroness…
Sterkte heren (waarom eigenlijk geen dames) met het kiezen van de namen…

Niet teveel tips weggeven alsjeblieft!!
Wou net hetzelfde zeggen :cry:

Het is soms ook nog een tactisch spel ... (toch een heel klein beetje)

Vind het wel opvallend dat een bepaalde 2019 headliner, eentje die op Pinkpop en Rock Werchter stond, nog steeds niet genoemd is haha.

Vraag me ook af of @Timmetje met z'n 6 headliners voor een Sziget achtig festival gaat qua lengte. ;-)

Vind het wel opvallend dat een bepaalde 2019 headliner, eentje die op Pinkpop en Rock Werchter stond, nog steeds niet genoemd is haha.

Kensington zou toch dit jaar komen?
(Voor de Lowlanders) wie neemt my baby?

Brian wrote:

wenteldave wrote:
2-1. Lul.

Ik ook van jou.

(kan met de volgende update een kusje emoticon worden toegevoegd?)(ik vraag dit voor een vriend)

Haha. Tuurlijk. Je hoeft ook niet alles wat ik zeg serieus te nemen, hoor.

Nam ik totaal niet, vandaar dat ik een kusje emoticon erachter wou zetten :wink:

Brr... Dan dondert gelijk je volledige line-up in.

Vraag me ook af of @Timmetje met z’n 6 headliners voor een Sziget achtig festival gaat qua lengte. ?

Je ziet meer headliners in mijn line-up dan ik. :-P :wink:

wenteldave wrote:

Brian wrote:

wenteldave wrote:
2-1. Lul.

Ik ook van jou.

(kan met de volgende update een kusje emoticon worden toegevoegd?)(ik vraag dit voor een vriend)

Haha. Tuurlijk. Je hoeft ook niet alles wat ik zeg serieus te nemen, hoor.

Nam ik totaal niet, vandaar dat ik een kusje emoticon erachter wou zetten ?
Oh, dan las ik je bericht volledig verkeerd. Dacht dat ik een kus emoticon erachter moest zetten. Excuus.

Users who are viewing this thread