Festileaks Festival Draft

Ziet er naar uit dat ik mijn photoshopkunsten ook tevoorschijn kan halen. Opeth is overigens ook al een enorm vette boeking, Maar goed, ik zit zowat bij iedere boeking van jou te denken dat ik die had moeten kiezen.

Het lukt om dit goed te posten. Daarom maar in twee keer..

Met gepaste trots is de tijd aangebroken om de naam en het logo van mijn festival te onthullen. Er is lang aan gewerkt maar de eerste editie van JOZZFEST is een feit!

[/IMG][/URL]

Naast de grootste rockbands van deze wereld en nieuwe helden presenteert JozzFest ook een nieuw concept dat een walhalla is voor de progressieve rock liefhebber:

4 Days
4 Closing acts of ‘Marque’
4 legendary progressive acts
4 full show

Na eerder A Perfect Circle, Steven Wilson en Dream Theater aangekondigd te hebben presenteert JozzFest nu met trots Opeth als vierde afsluiter van de Marque. Al deze acts spelen een set van minimaal 1,5 uur in het donker.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=Yqz2Fw6lI0E[/video]

@shotgvn
@oasiss

Lekkur beukeh

King Gizzard & The Lizard Wizard.

@oasiss 2x > ik > @joslittel

ooeh, lekkere keuze Yannick. Die heb ik ooit in een ver grijs verleden in het voorprogramma gezien van John Coffey. Ik was totaal onbekend met deze band en wat een chaos. Midden tijdens een raar fuzz nummer stopte de zanger met zingen en begon een dwarsfluit in elkaar te schroefen. Dit duurde zo 3 minuten, waarop hij een solo deed van 1 minuut, om daarna weer op zijn dooie gemakje in 3 minuten de fluit op te bergen.

Kortom, heerlijk optreden.

[/IMG][/URL]

Naast de grootste rockbands van deze wereld en nieuwe helden presenteert JozzFest ook een nieuw concept dat een walhalla is voor de progressieve rock liefhebber:

4 Days
4 full show

Na eerder A Perfect Circle, Steven Wilson en Dream Theater aangekondigd te hebben presenteert JozzFest nu met trots Opeth als vierde afsluiter van de Marque. Al deze acts spelen een set van minimaal 1,5 uur in het donker.

Ziet er goed uit!

5. Er zijn 30 (?) rondes. Wanneer deze rondes voltooid zijn dan volgt er 72u (3 dagen) de tijd waarbij men, als men dat wil, zijn of haar affiche verder aanvullen tot maximum 70 extra acts. Deze acts zullen echter niet exclusief zijn en mogen dus overlappen met anderen. Daarna kan men dat lijstje doorsturen naar mij waarna een bekendmakingsronde volgt om die acts bekend te maken en als men dat graag wil zijn line up te pimpen. Na de bekendmakingen van ieders volledige line up volgt een stemming via google form waarbij men voor zijn favoriete line up kan stemmen.

Dus 30 acts in de rondes (waar we nu mee bezig zijn) + 70 om aan te vullen? Intotaal 100.
Of bedoel je intotaal 70? (nee toch?)

Nog even een applausje aan iedereen voor de zeer poëtische aankondigingszinnen die jullie aan het maken zijn.
Jullie zitten er helemaal in, zoveel is duidelijk. Ook zeer mooi om ondertussen achterliggende concepten te zien opbloeien en uitgewerkt worden.

4 Days
4 full show

Damn!! Liefste echt-bestaande festivals, hebben jullie dit gezien en willen jullie dit idee integraal stelen alsjeblieft?!

Ziet er naar uit dat ik mijn photoshopkunsten ook tevoorschijn kan halen. Opeth is overigens ook al een enorm vette boeking, Maar goed, ik zit zowat bij iedere boeking van jou te denken dat ik die had moeten kiezen.

Wees gerust. Dat gevoel is wederzijds.

De eerste nieuwe naam bevat een heerlijke cocktail van positivity en twerken. Off course, is dit niemand minder dan: LIZZO!!

[video]https://www.youtube.com/watch?v=R9CTs1NsZRI[/video]

Daarnaast zochten we nog een act die ervoor zorgt dat hele weides, tenten, zelfs hele bevolkingsgroepen de voetjes van de vloer krijgen. Die zoektocht is geslaagd. Proud to announce: UNDERWORLD!!

[video]https://www.youtube.com/watch?v=81QWVl9vMw0[/video]

@shotgvn en dan @joslittel

De trouwe volgers van JozzFest hebben het al lang opgemerkt en ik kreeg daarom ook vaak de vraag: mist er niet nog een co-headliner? Zeer zeker! Met trots kan ik aankondigen dat er een band van formaat is toegevoegd aan de line-up. Een band met een carrière van 50 jaar met ontelbaar veel hits. Ze maken een uitzondering voor JozzFest om niet als headliner op te treden omdat ze graag het podium willen delen met hun vrienden van Black Sabbath tijdens hun afscheidstournee. De volgende act op het affiche is natuurlijk Aerosmith.

@werchter12

De trouwe volgers van JozzFest hebben het al opgemerkt en ik kreeg daarom ook vaak de vraag: mist er niet nog een co-headliner? Zeer zeker! Met trots kan ik nu de laatste co-headliner aankondigen. Een band met een carrière van meer dan 50 jaar met ontelbaar veel hits. Van ruige bluesrockers, tot de eerste crossovers met hiphop en tranentrekkende ballads. Speciaal voor JozzFest maken ze een uitzondering en treden ze op als co-headliner omdat ze graag nog eenmaal het podium willen delen met hun vrienden van Black Sabbath tijdens hun afscheidstournee. Ik heb het natuurlijk over Aerosmith.

@Werchter12

De trouwe volgers van JozzFest hebben het al opgemerkt en ik kreeg daarom ook vaak de vraag: mist er niet nog een co-headliner? Zeer zeker! Met trots kan ik nu de laatste co-headliner aankondigen. Een band met een carrière van meer dan 50 jaar met ontelbaar veel hits. Van ruige bluesrockers, tot de eerste crossovers met hiphop en tranentrekkende ballads. Speciaal voor JozzFest maken ze een uitzondering en treden ze op als co-headliner omdat ze graag nog eenmaal het podium willen delen met hun vrienden van Black Sabbath tijdens hun afscheidstournee. Ik heb het natuurlijk over Aerosmith.

@Werchter12

Aan mij raak je waarschijnlijk geen kaartje kwijt, maar objectief gezien ben je wel een kneiter van een setlist aan het samenstellen, chapeau!

Lang getwijfeld tussen Opeth en deze. Gelukkig heeft @joslittel de knoop voor mij doorgehakt:

Deftones

@warriorandweirdo
@chileera

Had een lijstje met mogelijk volgende namen. Zie ze één voor één voor mijn neus verdwijnen. Lizzo, Nicolas Jaar, Deftones en Avalanches veliezen, doet pijn.

Met trots kondigen we bij WOW aan dat we de volgende groep hebben uitgenodigd om mee te helpen het festival op te ruimen. De tent afbreken gaat namelijk zeker lukken met N*E*R*D.

@thijsdb
@rubenfrusciante

[video]https://youtu.be/8PFjGc8WR6Y[/video]

Users who are viewing this thread