Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.648
1.968
temp-Imageieoumj.jpg


Met de aankondiging van Billie Eilish is mijn headlinertrio compleet. Daft Punk sluit de vrijdag af, Billie Eilish staat op de zaterdag en het is aan Talking Heads om het festival af te sluiten.

@MadMandra27 -> @RubenJS
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.126
1.350
De focus van de organisatie ligt nog even op de zondag, die met de volgende aankondiging al goed vorm krijgt. Zo weten we inmiddels de afsluiters voor alle 3 de podia die dag, alsook de subpositie op de Main. Nu komt daar de opwarmer voor Joy Division in de Chalet Chaleureux bij.

IMG_2365.jpeg

Wat wordt dit een dag om van te smullen, want gezien het uitzonderlijke concept van deze grote tent konden we niemand minder dan Anne Clark strikken voor deze positie. Inmiddels woont ze al 10 jaar in Kieldrecht, dus de verplaatsing naar Zottegem is maar een uurtje. Zo kan ze helemaal uitgerust en in bloedvorm de menigte tot extase brengen!


Next: @RubenJS @Brian
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.654
Amai, het gaat goed vooruit. Alweer bijna aan de beurt terwijl ik aan het einde van de slang zit.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.126
1.350
Vandaag wel best traag in vergelijking met de rest van de Draft, maar zal wel komen doordat het weekend is. Hopelijk vanaf maandag weer dezelfde schwung erin als deze week geweest 🔥
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en Paddy

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Fred-again..-TOTLA-Press-Photo-2-1-1024x684.jpg


De volgende naam zie je steeds vaker voorbij komen op festival line-ups. Zo ook op dit festival.
Fred Again... had niet lang nodig om overtuigd te raken van het concept, en komt graag een live set spelen. Of het ook in een boiler room zal plaatsvinden, is net als de setlist nog even een verrassing. Dat het een onvergetelijke avond zal worden kunnen wij jullie al wel vast verklappen.
Voor wie nog niet bekend is met Fred, hier een kleine introductie: https://festileaks.com/2023/01/de-hype-rond-fred-again-explained/


Amy Winehouse - 2Pac - TOOL - The Prodigy - Chase & Status (Live) - Fred Again.. (Live)

@Brian @Yannick
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.689
3.526
Tot nu toe toch wel heeel fijne line ups. Voor allen. Gezien mijn persoonlijke smaak neigt mijn kaartje toch voor het Paddy power festival te zijn. Motörhead nog een keer zien is toch wel the Holy Grail😁
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
froukje.jpg

De volgende boeking is de fase aanstormend talent inmiddels wel voorbij. Hit na hit, weet ze met haar froknroll de meute te overtuigen.
Liefhebbers weten het echter al langer, Froukje is een klepper die dit podium verdient. Met haar roots in de metal hebben wij getracht haar te overtuigen een metal set te spelen. Maar nee, ze maakt nu frisse pop. Wel verzekert ze ons een noemenswaardige set te gaan spelen. Dus komt dat zien!

Amy Winehouse - 2Pac - TOOL - The Prodigy - Chase & Status (Live) - Fred Again.. (Live) - Froukje

@MadMandra27 @Martijn
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.126
1.350
Na ROSALÍA is de tijd aangebroken om een tweede naam voor de vrijdag aan te kondigen, meer bepaald de afsluiter in de HipHop Hole. Zoals reeds eerder vermeld, is dit de indoor stage waar de hiphopper en meerwaardezoeker naar vette beats zijn dagen goed zal mee kunnen vullen.

IMG_2372.jpeg

Nog maar eerder afgelopen week werden deze beste kerels aangekondigd om bij een rivaliserend festival een tent af te sluiten, eveneens op de eerste dag. Al zullen ze dus eerst in Zottegem aan het werk te zien zijn. Dames en heren, give it up voor The Streets!


Next: @Martijn @royke
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.064
Ik zit ook vol verbazing te kijken wat er allemaal uit de kast getrokken wordt inderdaad. Heb lang niet alle drafts gevolgd eerder, volgens mij is dat hele spel een beetje begonnen in de corona jaren, ik heb zelf het forum links laten liggen in die periode. Dus ik had eigenlijk geen idee wat er allemaal in de pot zat. Nou, dat blijkt heel wat te zijn! Wordt nog wat om daar uit te kiezen straks, als ticket koper.
Even wat namen die op hetzelfde affiche staan;

Oasis, depeche mode, taylor

Radiohead, bob marley, nirvana

Talking heads, daft punk

Dire straits, beatles, queen

The smiths, NiN

Lana, pink floyd, nick cave. The national

Kate bush, r.e.m. sigur ros

Prince, led zeppelin, black sabbath

Ja dit wordt wat. Hoeveel tickets gaan we kunnen bestellen? 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken