Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.099
2.339
🎵🌈 Bereid je voor op een muzikale odyssee op Spectrum Sound Festival, waar het kleurenpalet van geluiden zich ontvouwt over verschillende dagen! 🌟 We laten je kennismaken met twee absolute legendes: Placebo en Pet Shop Boys, elk op een eigen betoverende avond.

🎸🖤 Op een van de festivalnachten wordt het podium gedomineerd door de intense klanken van Placebo, de pioniers van alternatieve rock. 🤘🔥 Van rauwe emoties tot diepgaande melodieën, je wordt ondergedompeld in een zee van geluid en emotie terwijl Placebo zijn unieke stempel drukt op Spectrum Sound.

🕺💫 Op een ander moment van het festival stappen de iconische Pet Shop Boys in de schijnwerpers. 🎹🎤 Hun onmiskenbare synthpop-sound, visuele pracht en tijdloze hits zullen Spectrum Sound transformeren tot een elektronisch paradijs. Een avond vol betovering, dans en muzikale finesse.

🔊 Dit is jouw uitnodiging om te genieten van de veelzijdigheid van Spectrum Sound met Placebo en Pet Shop Boys als hoogtepunten van verschillende nachten. 🌟 Bereid je voor op een unieke muzikale belevenis, waar elke avond een eigen kleur toevoegt aan jouw festivalervaring! 🎉 #SpectrumSoundMagic #PlaceboAndPetShopBoys

Spectrum Sound (4).png

Spectrum Sound (2).png

@Lion @InsaniTiny
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.064
Wesley heeft een dikke portemonnee!

Maar wat een line ups worden hier gebouwd zeg
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.684
6.858
Maar wat een line ups worden hier gebouwd zeg
Ik zit ook vol verbazing te kijken wat er allemaal uit de kast getrokken wordt inderdaad. Heb lang niet alle drafts gevolgd eerder, volgens mij is dat hele spel een beetje begonnen in de corona jaren, ik heb zelf het forum links laten liggen in die periode. Dus ik had eigenlijk geen idee wat er allemaal in de pot zat. Nou, dat blijkt heel wat te zijn! Wordt nog wat om daar uit te kiezen straks, als ticket koper.
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
352
1.056
Nog even mijn keuzes toelichten:

Na Kiwanuka gaan we verder met artiesten die veel jonger zijn dan ze klinken. Met invloeden uit de 70's, en een stem die meer uit zijn ziel dan uit zijn keel komt betovert hij iedereen bij de mainstage.

Paolo Nutini
Aankondiging 6.jpg


En om helemaal de andere kant op te gaan:

"Your attention please
The 69 EC service Tekkno train on platform A-M-P and V
To Climax City is arriving ahead of schedule
We're sorry for any lost enjoyment"


Electric Callboy
Aankondiging 7.jpg
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.870
2.669
Het wordt een drukke zomer voor Josh Homme en Dave Grohl. Zo staat Homme met Kyuss en Queens Of The Stone Age al op bevriende festivals, terwijl Grohl op zaterdag 29 juni al bij ons speelt als headliner met Nirvana. Nu komen ze ook nog eens samen naar Cabin In The Woods, en brengen ze bovendien John Paul Jones van Led Zeppelin mee. Op zaterdag te bewonderen op onze Main Stage: Them Crooked Vultures!


Reeds aangekondigd voor CITW 2024 zijn voor vrijdag 28 juni: Bob Marley & The Wailers, Childish Gambino en Ayreon, voor zaterdag 29 juni: Nirvana en Them Crooked Vultures en voor zondag 30 juni: Radiohead en Massive Attack.

@Koekdoos
@Sjaak Wit
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.528
8.806
We bouwen lekker door aan het dagprogramma van de Baspop zaterdag. Een naam die op veel lijstjes verscheen als must see of graag zien voor de komende Rock Werchter editie. Waarom naar Werchter als je ze ook al op Baspop kan zien?

The Last Dinner Party

Tot nu toe aangekondigd:

Vrijdag
???

Zaterdag
Linkin Park

PJ Harvey - ......
boygenius - Slayer - Janelle Monae
Anathema - The Last Dinner Party

Zondag
???


@Sjaak Wit en daarna @ThijsDB
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken