Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.528
8.806
Na het wegvallen van Black Country New Road zijn we op zoek gegaan naar een nieuwe naam. Heel het forum afgespeurd om uiteindelijk in een van de duistere uithoeken, die men het Rock Werchter forum noemt, de volgende naam boven water te krijgen:

Janelle Monae

Hieronder de desbetreffende aanbeveling van Mattman, daar kunnen we natuurlijk niet omheen, al raden we iedereen aan om in plaats van dagtickets, hier voor weekend tickets te gaan. Maar voor nu wederom een naam voor de zaterdag, om uit te komen op een rijtje Janelle Monae > boygenius > PJ Harvey in de grote tent. Dat wordt smikkelen en smullen voor de liefhebber!

Janelle Monae is echt een bijou van een naam, zou echt mensen willen overhalen voor een dagticket hiervoor


@warriorandweirdo en daarna @Paddy
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.871
2.669
Als Baspop gaat lopen met de koninginnen van de indie, dan kapen wij maar lekker de koning van de progrock. Verwacht je aan een show vol spektakel, de strafste gastartiesten en natuurlijk de geniale muziek van Arjen Lucassen. De afsluiter van ons tweede podium op vrijdag: Ayreon!


Reeds aangekondigd zijn voor vrijdag 28 juni: Bob Marley & The Wailers, Childish Gambino & Ayreon, voor zaterdag 29 juni: Nirvana en voor zondag 30 juni: Radiohead en Massive Attack. Meer namen volgen snel!

@Paddy
@Tinus101
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.183
6.656
Als ik geweten had dat het ook sneller kon gaan dan de vorige draft dan had ik wel meegedaan dit keer.
We moesten al veel vroeger kortere tijden gebruiken, en zelfs dan nog. Nog geen enkele gebruiker heeft er langer dan enkele uren over gedaan. Gewoon enkele keren per dag hier kijken en je bent zo mee met de Draft. Als de vaart er in zit, blijft het ook tof ofzo.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.173
3.108
Sowieso complimenten voor snelheid, organisatie en de affiches tot nu toe. Er is zelfs nog niemand geweest die een reeds gekozen act wilde kiezen.
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
873
1.438
Sowieso complimenten voor snelheid, organisatie en de affiches tot nu toe. Er is zelfs nog niemand geweest die een reeds gekozen act wilde kiezen.
Ik houd ook alles bij in de openings post en dat excelletje he 😂. Hoop dat jullie daar ook naar kijken 🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.183
6.656
Sowieso complimenten voor snelheid, organisatie en de affiches tot nu toe. Er is zelfs nog niemand geweest die een reeds gekozen act wilde kiezen.
Al enkele keren gehad dat ik het wilde doen, maar dat die voor m'n neus werd weggekaapt. Anderzijds, hou er wel van.. Na twaalf drafts te hebben mee gedaan, wordt het al moeilijker om jezelf nog heruit te vinden haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken