Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.173
3.109
Ik ben al wakker, ik ben al wakker!

Ik weet nog dat ik deze artiest voor het eerst hoorde, en toen weken op zoek was naar zijn naam, zodat ik het nog een keer kon luisteren. Wat niet meehielp toen was dat ik ervan overtuigd was dat het een artiest was die al een jaar of veertig meeging. De sound, de hoorbare ervaring, de soort muziek, alles overtuigde mij ervan dat dit iemand was die al decennia in het vak moest zitten.

Bleek het gewoon een jonge gozer te zijn!

Michael Kiwanuka
Bekijk bijlage 7651


@teunajax --> @Tinus101
Ik word hier heel verdrietig van.
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
888
1.072
“Daft Punk is playing at my house” zal het geklonken hebben bij @Martijn nadat hij Daft Punk voor zijn festival aangekondigde. Zo zal het echter ook klinken op vrijdagavond in onze Garage wanneer LCD Soundsystem op vrijdag avond deze tent afsluit.

3816E8F1-8644-4830-BD7C-CC1724417E99.png

Eerder aangekondigd: U2, The White Stripes, Queens of the Stone Age, King Gizzard and the Lizard Wizard (3hr set)

Stay tuned for more!

@Paddy @warriorandweirdo
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.173
3.109
“Daft Punk is playing at my house” zal het geklonken hebben bij @Martijn nadat hij Daft Punk voor zijn festival aangekondigde. Zo zal het echter ook klinken op vrijdagavond in onze Garage wanneer LCD Soundsystem op vrijdag avond deze tent afsluit.

Bekijk bijlage 7654

Eerder aangekondigd: U2, The White Stripes, Queens of the Stone Age, King Gizzard and the Lizard Wizard (3hr set)

Stay tuned for more!

@Paddy @warriorandweirdo
Ik blijf vrolijk verder strepen.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.874
2.674
Nadat we Portishead door onze vingers zagen glippen, wisten we meteen welke band we wouden vastleggen als sub voor Radiohead op zondag. Vaandeldragers van de triphop, en Bristol's finest: Massive Attack!


Reeds aangekondigd voor Cabin In The Woods 2024 zijn: Bob Marley, Childish Gambino, Nirvana, Radiohead en Massive Attack.

@Koekdoos
@Sjaak Wit
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.529
8.807
Na een exclusieve comebackshow op het Jozzfest van @Joslittel in 2022, wordt daar nu een vervolg aan gegeven met een tweede exclusieve show in 2024 op Baspop! De band waar menig metalliefhebber troosteloos om was na het bericht dat ze stopten wordt door verschillende forumgebruikers als een van hun favoriete bands gezien en daarom mochten ze natuurlijk niet ontbreken op ons festival. @Jamel vond een optreden van deze band op Graspop zelfs het beste optreden ooit op dat festival. Ook in verschillende stemlijsten van zowel de Tijdloze Top100 als de Hardste Lijst van Festileaks kwamen nummers van deze band voorbij.

Speciaal voor de fijnproevers onder ons een knaller uit de metalwereld van weleer:

Anathema

Tot nu toe aangekondigd voor Baspop, allen voor de zaterdag:
Linkin Park - PJ Harvey - boygenius - Slayer - Anathema


@Sjaak Wit en daarna @ThijsDB
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
873
1.438
Één van mij favoriete bands die ik afgelopen jaar voor het eerst heb mogen zien op Pukkelpop en daarna nog in de Trix in Antwerpen. Bij deze band is de frontgirl gelijk de drumster, ze mist geen uithaal en de show zit heerlijk in elkaar.

All along
She was there whenever I was alone
She was there whenever, all along
She was there whenever, she came across

BRUTUS


1705591339433.jpeg

@Martijn @MadMandra27
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.126
1.350
Zou ik durven een hint te geven naar mijn volgende naam, ondanks er nog 1 iemand tussen zit? 🤔

Laat ons zeggen dat het qua genre niet zo ver van de laatst aangekondigde naam ligt 🤭
 
  • Wow
Waarderingen: Royke

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.186
6.657
Zit op hete kolen voor m'n volgende twee namen. Hoop dat ik ze niet ga moeten wegstrepen..
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.126
1.350
Door de volgende naam schakelen we even snel, zodat we toch zeker zijn van onze oldskool afsluiter van de HipHop Hole de zondag. Deze tent, waarbij het podium bestaat uit een gigantische letter 'H', zal dé plek zijn voor de bezoekers die het niet bij louter rock, pop, punk en andere genres willen houden.

IMG_2354.jpeg

En wie beter dan The Notorious B.I.G. om als eerste voor deze stage aan te kondigen. Zoals je kan lezen in de reacties op YouTube was deze beste man niet zwaarlijvig, maar gewoon 'full of lyrics'. En dat zal Zottegem geweten hebben na deze exclusieve, éénmalige performance!


Next: @RubenJS @Brian
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken