Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.191
6.665
aphix-twin-pitchfork-2011-billboard-650.jpg


Aphex Twin.

Terug naar @Brian.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.174
3.112
Dag één sluiten we af met Kate Bush, het festival sluiten we af met R.E.M.

Dag twee bieden we een tweetal bands de gelegenheid de hoogste honneurs waar te nemen.

Wat te denken van:

Porcupine Tree


Om vervolgens de nacht in te luiden met de betovering van:

Sigur Rós


Weer terug met @Yannick en dan @Brian
Dit zijn me er twee héle pijnlijke.
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Eindelijk terug van werk. Dank @Koekdoos voor de post eerder vandaag!

Zoals al via Koekdoos uitgelekt komt ook TOOL naar het festival.
Komt dat zien, maar laat wel je mobieltjes thuis.
De heren laten weten er precies genoeg zin in te hebben, en zijn vereerd en bang om de eerste nog levende aankondiging te zijn.
68f44e06-9b24-4965-b5b2-3973aa79cd8c.jpg
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
En dan nu de langverwachte nieuwe aankondiging.
De heren kwamen onlangs nog in het nieuws wegens songteksten die niet meer van deze tijd zijn.
Wat echter buiten kijf staat, is dat ze garant staan voor epische energieke shows.
The Prodigy voegt zich bij de reeds aangekondigde kleppers!


Dat brengt de voorlopige line-up op: Amy Winehouse - 2Pac - TOOL - The Prodigy

@MadMandra27 @Martijn
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.126
1.351
Na de subpositie op de vrijdag als vorige aangekondigd te hebben, volgt nu de eerste sneak peek op de zaterdag. Ook hier wordt niet eerst de afsluiter van de MadMandraMansion meegedeeld, maar zetten we eerst de band die er net voor zal komen in de schijnwerpers.

IMG_2339.jpeg

Bijna dag op dag 6 jaar geleden moesten we frontvrouw Dolores O'Riordan afgeven aan het hiernamaals, maar voor een uiterst exclusief optreden van The Cranberries herrijst ze nog éénmaal uit de dood om Zottegem op haar grondvesten te doen daveren!


Next: @Martijn @royke
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.874
2.677
Het heeft lang geduurd, maar het schrappen is begonnen! Vooral Portishead is een pijnlijke. :(
 
Laatst bewerkt:

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
873
1.438
Deze band, ja wat moet ik ervan zeggen? Afgelopen jaar stonden ze op de zondag op Rock Werchter in The Barn. Heel het weekend gezegd ga ik niet heen! Om me uiteindelijk door de mede festileakers toch te laten overtuigen om naar te gaan kijken. Het was heerlijk wakker worden en daardoor besloten om ze te boeken. De naam van de Kortrijkse post-metalband verbindt het Bijbelse Amen met de Egyptische god Ra en staat voor de visie van de muzikanten op moraal en leven.

AMENRA


@ThijsDB @Sjaak Wit
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken