Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.189
6.662
Cave past niet bij m'n concept, maar damn wat voelt 't altijd pijnlijk om 'm gekozen te zien worden..
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.874
2.677
Vooraleer Bob Marley onze eerste dag afsluit, zal er een echte alleskunner de bühne betreden.

Eind jaren '00 doorgebroken als Troy Barnes in de, volgens onze bescheiden mening, beste sitcom ooit 'Community'. Om die serie na enkele seizoen in te ruilen voor zijn eigen, veelvuldig bekroonde, serie 'Atlanta'. Bij muziekfans brak hij definitief door op wereldschaal met zijn videoclip voor 'This Is America', die perfect samenvatte waar de Black Lives Matter Movement voor strijdt. Vereerd om deze persoonlijke held te mogen verwelkomen: Childish Gambino!


@Paddy
@Tinus101
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.682
7.400
Heb nog lang zitten twijfelen tussen Björk en Sigur Rós.
Ik ben zo blij dat ik een concept heb bedacht voor mezelf zodat ik al dit soort keuzes minder voel dit keer. Wat een heerlijke affiches worden dit allemaal zeg!
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Tinus101

Support act
21 nov 2022
888
1.072
Eerder werd er al aangekondigd dat een 2de headliner zich zou voegen bij Queens of the Stone Age. Deze headliner is:

20370A6F-3CD0-426F-B994-17E8E37AE9DB.png

The White Stripes

Meg en Jack zullen eenmalig nog voor een laatste keer bij elkaar komen en op zaterdag de mainstage afbreken met een (nu echt) allerlaatste geweldige headlineshow.

Eerder aangekondigd: U2, Queens of the Stone Age, King Gizzard and the Lizard Wizard (3hr set)

Stay tuned for more!

@teunajax @InsaniTiny
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
352
1.056
We houden van gitaren op IN_SANITY, dat mag geen verrassing meer zijn. Of ze nou elektrisch zijn of akoestisch. En als je nou denkt aan artiesten die bekend zijn met hun akoestische gitaargeluid, dan denk je snel aan:

Johnny Cash
Aankondiging 4.jpg

Wat zou ik er niet voor over hebben om hem live te kunnen horen! Een festival van deze draft is de enige plek waar dat nog kan, en deze editie heeft IN_SANITY hem weten te overtuigen een grappige en mooie show te geven als subheadliner van de eerste dag.


@Lion --> @WesleyNoH
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.126
1.351
Eerder werd er al aangekondigd dat een 2de headliner zich zou voegen bij Queens of the Stone Age. Deze headliner is:

Bekijk bijlage 7636

The White Stripes

Meg en Jack zullen eenmalig nog voor een laatste keer bij elkaar komen en op zaterdag de mainstage afbreken met een (nu echt) allerlaatste geweldige headlineshow.

Eerder aangekondigd: U2, Queens of the Stone Age, King Gizzard and the Lizard Wizard (3hr set)

Stay tuned for more!

@teunajax @InsaniTiny
Djuuuuu ik hoopte dat ik deze pas later kon scoren, mooie boeking!
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.099
2.339
🎸🌟 Stap in de wervelwind van klanken op Spectrum Sound, waar we je meenemen op een reis door muzikale uitersten! 🌈🎤 Op verschillende dagen van het festival schitteren The Strokes en The XX als sub-headliners, elk met hun unieke vibe!

🎶 Eerst laten de onbetwiste heersers van de indie-rockscene, The Strokes, hun kenmerkende geluid weerklinken. 🎸🤘 Op de ene dag brengen ze je naar de hoogtepunten van de rockgeschiedenis met hun energieke performance, waardoor Spectrum Sound in een pulserende oase van geluid verandert.

🌌 En dan, op een andere dag van het festival, worden de delicate elektronische klanken van The XX onthuld. 🎹✨ Laat je betoveren door hun unieke samenspel van dromerige melodieën en introspectieve lyrics. The XX brengt een betoverende set vol sfeer en mysterie, waardoor Spectrum Sound Festival wordt getransformeerd in een sonisch spektakel.

🔥 Dit is jouw uitnodiging om te genieten van de veelzijdigheid van Spectrum Sound met The Strokes en The XX als stralende sterren. Bereid je voor op een onvergetelijke muzikale ervaring op Spectrum Sound Festival! 🎉 #SpectrumSoundMagic #FestivalVibes

Spectrum Sound.png
Spectrum Sound (1).png

@Lion @InsaniTiny
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
352
1.056
Ik ben al wakker, ik ben al wakker!

Ik weet nog dat ik deze artiest voor het eerst hoorde, en toen weken op zoek was naar zijn naam, zodat ik het nog een keer kon luisteren. Wat niet meehielp toen was dat ik ervan overtuigd was dat het een artiest was die al een jaar of veertig meeging. De sound, de hoorbare ervaring, de soort muziek, alles overtuigde mij ervan dat dit iemand was die al decennia in het vak moest zitten.

Bleek het gewoon een jonge gozer te zijn!

Michael Kiwanuka
Aankondiging 5.jpg


@teunajax --> @Tinus101
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken