Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Lion

Support act
7 mrt 2017
822
1.723
Secret Beach Experience

Sonic Youth

Bij Secret Beach Experience zien we graag dat gebrouilleerde bands toch weer samenkomen. Bij onze eerste naam was dat het geval en bij onze tweede naam ook. Hier was het absoluut niet vanzelfsprekend en daarom zijn we extra content met deze boeking. De legendarische experimentele noise rock band Sonic Youth is onze volgende aankondiging.


@InsaniTiny @Lion

Ik vreesde er al voor... Ik ga in ieder geval geen berichten meer klaarzetten totdat jij aan de beurt bent geweest.

Schermafbeelding 2024-01-15 om 15.50.56.jpg
 
  • Confetti
  • Haha
Waarderingen: teunajax en MadMandra27

Lion

Support act
7 mrt 2017
822
1.723
Ik stap nu de bios in (stop making sense!), dus post hem vast, hier wat andere jaren 80 helden:

elt-01 copy 6.jpg
Ons festival houdt van onwaarschijnlijke reünies. Hier is er weer een:
THE SMITHS

Nou ja, is het The Smiths zonder de helaas vorig jaar overleden Andy Rourke? Eigenlijk niet.

Hoe dan ook, de drie overige leden, Morrissey, Johnny Marr en Mike Joyce, zullen als een eerbetoon aan overleden bassist onder de noemer The Smiths komen optreden. Wij hebben er zin in!

Next up: @WesleyNoH (2x)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.478
4.809
Ik stap nu de bios in (stop making sense!), dus post hem vast, hier wat andere jaren 80 helden:

Bekijk bijlage 7603
Ons festival houdt van onwaarschijnlijke reünies. Hier is er weer een:
THE SMITHS

Nou ja, is het The Smiths zonder de helaas vorig jaar overleden Andy Rourke? Eigenlijk niet.

Hoe dan ook, de drie overige leden, Morrissey, Johnny Marr en Mike Joyce, zullen als een eerbetoon aan overleden bassist onder de noemer The Smiths komen optreden. Wij hebben er zin in!

Next up: @WesleyNoH (2x)
Dood zijn is op zich geen beletsel. 2pac, prince en David Bowie zijn ook al geboekt.
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
352
1.056
Hallo allemaal! Ben net thuis van werk, en zoals jullie van mij gewend zijn ben ik ook lekker traag. Gelukkig hielp @Koekdoos mij even om mijn naam in ieder geval vast te leggen, zodat het spel verder kon.

IN_SANITY is ooit opgericht met het doel om een doelgroep te bedienen die in de reguliere festivals steeds nét wat misloopt. Een doelgroep die nostalgisch terugkijkt naar de 00's, lekker meedanst op, en vals meezingt met oudere pop, maar tegelijkertijd geniet van harder werk.

...

Oké ik geef het toe, mijn doelgroep is gewoon vooral mezelf!

Dat gezegd hebbende; wat past er nou beter bij Billy Joel, dan:

Metallica

Aankondiging 2.jpg

Waar Graspop nog blijft wachten op deze knaller van een band, heeft IN_SANITY Metallica gewoon binnen gehaald! Als headliner op de tweede dag zullen ze een onvergetelijke show neerzetten met harde gitaren, veel vuurwerk, en uiteraard een cover van André Hazes.


@WesleyNoH nog steeds 2x
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.099
2.339
🎶 Betreed de muzikale dimensie van tijdloze klasse en hedendaagse poppracht, want Spectrum Sound brengt je niet één, maar twee onvergetelijke headliners! Eerst, de pioniers van de elektronische revolutie, de meesters van de donkere melodieën – verwelkom Depeche Mode! 🌌 Met hun iconische sound, meeslepende teksten en legendarische podiumaanwezigheid zullen ze Spectrum Sound transformeren in een universum van sonische emotie.

En dat is nog niet alles! Bereid je voor op een adembenemende wending, want de koningin van de hedendaagse popmuziek zal het podium betreden - niemand minder dan Taylor Swift! 👑 Laat je meeslepen door haar krachtige stem, meezingbare hits en een show die de grenzen van verbeelding overstijgt. Spectrum Sound wordt de plek waar de tijdloze vibes van Depeche Mode samenkomen met de moderne magie van Taylor Swift. Een onvergetelijke muzikale reis wacht op je! 🎉 #DepecheTaylorFusion #MusicMagic

Oasis (1).png
Oasis (2).png

@Lion @InsaniTiny
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.792
5.314
🎶 Betreed de muzikale dimensie van tijdloze klasse en hedendaagse poppracht, want Spectrum Sound brengt je niet één, maar twee onvergetelijke headliners! Eerst, de pioniers van de elektronische revolutie, de meesters van de donkere melodieën – verwelkom Depeche Mode! 🌌 Met hun iconische sound, meeslepende teksten en legendarische podiumaanwezigheid zullen ze Spectrum Sound transformeren in een universum van sonische emotie.

En dat is nog niet alles! Bereid je voor op een adembenemende wending, want de koningin van de hedendaagse popmuziek zal het podium betreden - niemand minder dan Taylor Swift! 👑 Laat je meeslepen door haar krachtige stem, meezingbare hits en een show die de grenzen van verbeelding overstijgt. Spectrum Sound wordt de plek waar de tijdloze vibes van Depeche Mode samenkomen met de moderne magie van Taylor Swift. Een onvergetelijke muzikale reis wacht op je! 🎉 #DepecheTaylorFusion #MusicMagic

Bekijk bijlage 7608
Bekijk bijlage 7609

@Lion @InsaniTiny
Prima setjes headliners!
 
  • Geweldig
Waarderingen: WesleyNoH

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.174
3.113
🎶 Betreed de muzikale dimensie van tijdloze klasse en hedendaagse poppracht, want Spectrum Sound brengt je niet één, maar twee onvergetelijke headliners! Eerst, de pioniers van de elektronische revolutie, de meesters van de donkere melodieën – verwelkom Depeche Mode! 🌌 Met hun iconische sound, meeslepende teksten en legendarische podiumaanwezigheid zullen ze Spectrum Sound transformeren in een universum van sonische emotie.

En dat is nog niet alles! Bereid je voor op een adembenemende wending, want de koningin van de hedendaagse popmuziek zal het podium betreden - niemand minder dan Taylor Swift! 👑 Laat je meeslepen door haar krachtige stem, meezingbare hits en een show die de grenzen van verbeelding overstijgt. Spectrum Sound wordt de plek waar de tijdloze vibes van Depeche Mode samenkomen met de moderne magie van Taylor Swift. Een onvergetelijke muzikale reis wacht op je! 🎉 #DepecheTaylorFusion #MusicMagic

Bekijk bijlage 7608
Bekijk bijlage 7609

@Lion @InsaniTiny
- streept Depeche Mode met sip gezicht van zijn lijstje -
 
  • On fire
Waarderingen: WesleyNoH

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.959
2.700
  • Haha
Waarderingen: Lion, Oasiss en Koekdoos

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
352
1.056
Stel, je bent een festival-organisator. En je krijgt de kans om een van de beste Nederlandse metal-acts van deze tijd te boeken. Een act die niet alleen staat als een huis, en live nog beter klinkt dan op de albums, maar ook een act die een hele show met zich meebrengt - set-dressing, vuur en alles. Zet je die dan 's middags voor een halfvolle wei in de zon, of zet je die 's avonds in het donker voor een groot publiek?

Graspop kan nog wat van me leren. Op het late tijdslot wat ze verdienen:

Epica
Aankondiging 3.jpg


@teunajax --> @Tinus101
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Koekdoos

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
873
1.438
Stel, je bent een festival-organisator. En je krijgt de kans om een van de beste Nederlandse metal-acts van deze tijd te boeken. Een act die niet alleen staat als een huis, en live nog beter klinkt dan op de albums, maar ook een act die een hele show met zich meebrengt - set-dressing, vuur en alles. Zet je die dan 's middags voor een halfvolle wei in de zon, of zet je die 's avonds in het donker voor een groot publiek?

Graspop kan nog wat van me leren. Op het late tijdslot wat ze verdienen:

Epica
Bekijk bijlage 7612


@teunajax --> @Tinus101
En die stond dus wel op mn lijstje.... Bedankt he 😂
 
  • Geweldig
Waarderingen: InsaniTiny

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.682
7.400
🎶 Betreed de muzikale dimensie van tijdloze klasse en hedendaagse poppracht, want Spectrum Sound brengt je niet één, maar twee onvergetelijke headliners! Eerst, de pioniers van de elektronische revolutie, de meesters van de donkere melodieën – verwelkom Depeche Mode! 🌌 Met hun iconische sound, meeslepende teksten en legendarische podiumaanwezigheid zullen ze Spectrum Sound transformeren in een universum van sonische emotie.

En dat is nog niet alles! Bereid je voor op een adembenemende wending, want de koningin van de hedendaagse popmuziek zal het podium betreden - niemand minder dan Taylor Swift! 👑 Laat je meeslepen door haar krachtige stem, meezingbare hits en een show die de grenzen van verbeelding overstijgt. Spectrum Sound wordt de plek waar de tijdloze vibes van Depeche Mode samenkomen met de moderne magie van Taylor Swift. Een onvergetelijke muzikale reis wacht op je! 🎉 #DepecheTaylorFusion #MusicMagic

Bekijk bijlage 7608
Bekijk bijlage 7609

@Lion @InsaniTiny
Niet verwacht dat TayTay er in de derde ronde pas uit zou gaan. Lekker hoor
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.126
1.351
Heb eens wat op voorhand gewerkt en al 2 aankondigingen voorbereid. Ben eens benieuwd of ik ze ook beide zal kunnen delen met al die goede muzieksmaak hier 🤭
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken