Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum

4u of 6u?

• 4

Stemmen: 8 50,0%
  • 6

Stemmen: 8 50,0%

• Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .
Oeeeeh, mijn tweede pick en zelfs de derde zitten er nog in. Bowie stond bij mij op 4, maar alles daaronder is er ook nog!

Oké, nieuw plan bedacht. Denk dat de meeste namen niet van onder mijn neus zullen weggepikt worden, op 5/18 na. Time will tell 🤭

EDIT: Maar 1 pick zou mijn plannen heel erg dwarsbomen merk ik nu, dus dat wordt mijn volgende!

Oeeeeh, mijn tweede pick en zelfs de derde zitten er nog in. Bowie stond bij mij op 4, maar alles daaronder is er ook nog!
Ben curieus wie dat dan zouden moeten zijn tbh. Ik heb wel een idee, maar ik ga voor iets anders deze keer. Daarom dat ik die act (nog) niet gekozen heb.

Zo, David Bowie stond natuurlijk op mijn lijst, maar gelet op de loting al afgeschreven. Dat ik nu nog twee headliners kan kiezen uit de top van de wishlist, waaronder mijn eigenlijke eerste keuze, vind ik wel heel bijzonder. Zeker met @Yannick net voor me.

Anyway, de eerste headliner van de jubileumeditie van het Life Forever Festival:

Kate Bush

P.s. it's super sunday, headliner 2 volgt zo.

Voorlopig alleen Bowie en Rage van mijn 10 headliners die ik had gekozen weggesnoept dus nog helemaal content:)

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Vxc95GcwZLqcMqK6xJoVxF.jpg

Led Zeppelin.

@Brian > @RubenJS

Als ik veel tijd heb (of bij mijn pc ben) een uitgebreide aankondiging in de mooie paars gele stijl en anders een iets sobere. Dat hoort natuurlijk niet bij deze band. Als je 53 jaar na uiteenvallen nog een single uit kan brengen die zoveel doet in de muziekwereld, dan ben je echt een van de grootste bands die ooit hebben bestaan.

The Beatles

1705233212680.png

@RubenJS @MadMandra27

Als ik veel tijd heb (of bij mijn pc ben) een uitgebreide aankondiging in de mooie paars gele stijl en anders een iets sobere. Dat hoort natuurlijk niet bij deze band. Als je 53 jaar na uiteenvallen nog een single uit kan brengen die zoveel doet in de muziekwereld, dan ben je echt een van de grootste bands die ooit hebben bestaan.

The Beatles

Bekijk bijlage 7584

@RubenJS @MadMandra27

Dire Straits en The Beatles, wat fantastisch.

• Leuk
Waarderingen: Brian

Users who are viewing this thread