Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ben curieus wie dat dan zouden moeten zijn tbh. Ik heb wel een idee, maar ik ga voor iets anders deze keer. Daarom dat ik die act (nog) niet gekozen heb.
Zo, David Bowie stond natuurlijk op mijn lijst, maar gelet op de loting al afgeschreven. Dat ik nu nog twee headliners kan kiezen uit de top van de wishlist, waaronder mijn eigenlijke eerste keuze, vind ik wel heel bijzonder. Zeker met @Yannick net voor me.
Anyway, de eerste headliner van de jubileumeditie van het Life Forever Festival:
Als ik veel tijd heb (of bij mijn pc ben) een uitgebreide aankondiging in de mooie paars gele stijl en anders een iets sobere. Dat hoort natuurlijk niet bij deze band. Als je 53 jaar na uiteenvallen nog een single uit kan brengen die zoveel doet in de muziekwereld, dan ben je echt een van de grootste bands die ooit hebben bestaan.
Als ik veel tijd heb (of bij mijn pc ben) een uitgebreide aankondiging in de mooie paars gele stijl en anders een iets sobere. Dat hoort natuurlijk niet bij deze band. Als je 53 jaar na uiteenvallen nog een single uit kan brengen die zoveel doet in de muziekwereld, dan ben je echt een van de grootste bands die ooit hebben bestaan.
Naast Amy Winehouse mogen wij nog een andere legendarische artiest verwelkomen met 2pac
De rapper keert na een decennialange sabbatical terug naar aarde.