Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
523
587
Secret Beach Experience

Rage Against the Machine

We trappen af met de headliner van de eerste dag. Een dag waarin we levende legendes van weleer eren en bands die er de brui aan hebben gegeven toch weer samenbrengen. Om dit voornemen wat kracht bij te zetten kondigen we niet de minste artiest aan. Hun bericht dat ze weer uit elkaar gingen sloeg in als een bom. Wij waren het er niet mee eens en boekten ze alsnog. Rage Against the Machine is de eerste headliner voor Secret Beach Experience. Want voor deze jubileumeditie keren we terug naar onze vertrouwde stek aan het Blauwe Meer ten noorden van Tilburg.


@Tinus101 @Paddy
En Zack is ook nog eens jarig vandaag… Mijn eerste aankondiging komt eraan jongens klein momentje nog.
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
523
587
Eerste editie Rock Empel

Met trots kunnen wij als organisatie mededelen dat na jaren regelen de eerste editie van Rock Empel een feit is. De headliners laten we nog even achterwege. Allereerst maken we de afsluiter van onze garage stage bekend:

King Gizz.jpg

King Gizzard and the Lizard Wizard

Deze psychedelische rockband zal op zondag ‘the garage’ afsluiten. Dit zullen ze niet 1, niet 2, maar 3 uur doen. Deze Australische helden zullen je overdonderen met een 3 uur durende marathonset waar geheid verschillende genres voorbij zullen komen.

Stay tuned for more!

@Paddy @warriorandweirdo
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.577
2.053
Eerste editie Rock Empel

Met trots kunnen wij als organisatie mededelen dat na jaren regelen de eerste editie van Rock Empel een feit is. De headliners laten we nog even achterwege. Allereerst maken we de afsluiter van onze garage stage bekend:

Bekijk bijlage 7573

King Gizzard and the Lizard Wizard

Deze psychedelische rockband zal op zondag ‘the garage’ afsluiten. Dit zullen ze niet 1, niet 2, maar 3 uur doen. Deze Australische helden zullen je overdonderen met een 3 uur durende marathonset waar geheid verschillende genres voorbij zullen komen.

Stay tuned for more!

@Paddy @warriorandweirdo
Deze band is tegenwoordig al weg voordat ronde 2 begint...
 
  • Haha
Waarderingen: Royke en Bob105

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
Let there be sound, and there was sound

Let there be light, and there was light

Let there be drums, there was drums

Let there be guitar, there was guitar

Oh, let there be rock!




Het gaat nog een uitdaging worden om de bands te boeken, die ik leuk vind maar nog niet op het Paddy Powerfestival hebben gestaan. Met deze eerste naam laten we onze bezoekers in ieder geval als door bliksem getroffen!



🤘🏻 AC/DC 🤘🏻​


IMG_0462.jpeg

@warriorandweirdo
 
Laatst bewerkt:

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.748
7.568
Let there be sound, and there was sound

Let there be light, and there was light

Let there be drums, there was drums

Let there be guitar, there was guitar

Oh, let there be rock!




Het gaat nog een uitdaging worden om de bands te boeken, die ik leuk vind maar nog niet op het Paddy Powerfestival hebben gestaan. Met deze eerste naam laten we onze bezoekers in ieder geval als door bliksem getroffen!



🤘🏻 AC/DC 🤘🏻​


Bekijk bijlage 7576

@WesleyNoH

Meevallertje, was enorm bang voor jouw keuze!

En de juiste tags:
@warriorandweirdo en dan ik

Edit: goede vondst verder trouwens, Paddy Power Festival en AC/DC met hun album Power Up
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.711
2.372
Cabin In The Woods is erg blij om alweer de 11de editie van het festival te mogen aankondigen. En aftrappen doen we met een wel heel speciale band. Toen begin december drummer Philip Selway aangaf dat de band klaar was voor een terugkeer naar de grote podia, hebben we meteen alles op alles gezet. En het is ons gelukt!

Vol trots en met de gepaste nederigheid, kunnen we officieel aankondigen dat onze droomheadliner, na een hiatus van 6 jaar, op zondag 30 juni het festival zal afsluiten. Verwacht je aan een magische show, en een exclusieve sneak peek van het toekomstige album: Radiohead!


@Koekdoos
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
744
974
Droevig gezichtje, want eerste naam die van mijn longlist wordt genomen en dan ook meteen één die ik effectief wilde kiezen. Doodzonde, maar super geboekt. Hoedje af!
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
744
974
Ik ga meteen van longlist naar effectieve picks. Of je kan het ook shortlist noemen idd, but what’s in a name zoals William het destijds zei 🤭
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.748
7.568
Met een relatief gunstige loting was er veel hoop om de band te kunnen boeken waarmee het voor de organisator allemaal is begonnen. En gelukkig zijn er toch nog een handjevol metalbands beschikbaar die nog nooit op Baspop hebben gestaan, dus komt er in ieder geval een beperkte lading metal op deze jubileum editie te staan. Zeer blij om als deze band als eerste headliner aan te mogen kondigen:

Linkin Park

Of je nu wil dat het een fantasy optreden wordt met Chester, een optreden met gastzangers van de rest van het festival, of dat het publiek de zang van Chester op zich neemt, alles kan en alles mag op deze editie van Baspop!

Meer acts, namen van stages en de naam van het festival volgen later.


@Sjaak Wit en daarna @ThijsDB
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
744
974
Vandaag een ganse dag in cursus voor de atletiek, dus heb alvast mijn tekstje klaar indien het snel zou gaan en reeds mijn beurt wordt. Wel gevaarlijk om zoiets te doen, want die artiest(e)/band kan nog steeds voor mijn neus weggenomen worden. But we will see 🤞
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken