Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
873
1.438
De aankondiging duurde wat langer aangezien wij in Utrecht gaan kijken of we nieuw talent kunnen ontdekken. Inmiddels zit ik in mijn hotel en kan ik met gepaste trots een Amerikaanse Metalband aankondigen. De organisatie heeft deze band afgelopen jaar zelf in de Ziggo gezien. Ze bestaan sinds 1995 en hebben al verschillende wisselingen gehad in de band.

HIER IS:


SLIPKNOTTTTTT!!!

@Martijn @MadMandra27
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.649
1.968
temp-Image-HEKwx7.jpg

@MadMandra27 @RubenJS
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.959
2.700
De organisatie van o.a. From the Lions Mouth presenteert Ex_Lion Tamer ’24.

De 'Jubileumdraft' is voor onze organisatie extra speciaal, aangezien dit het vijfde festival is dat we mogen organiseren! Dat moet natuurlijk gevierd worden met een rebranding. De komende editie wordt gehouden onder de naam Ex_Lion Tamer ’24.


Nou, we hebben hier lang over zitten twijfelen... Er bleef echter één naam door ons hoofd spoken, en die moesten we proberen te boeken:

Bekijk bijlage 7546
The Replacements

Je leest het goed! Na hun laatste show op Primavera Sound in 2015 leek het definitief voorbij voor de legendarische alternatieve rockband uit Minneapolis. Echter, na enkele goede gesprekken met Paul Westerberg en Tommy Stinson, zijn ze toch bereid gevonden om speciaal voor ons nog één laatste reünieconcert te geven.

Wij hebben er in ieder geval ontzettend veel zin in.

Next Up:
@InsaniTiny@teunajax (ik hoop dat deze niet bovenaan je lijstje stond.)
Ik zie nu trouwens pas dat je festival ook een nieuwe naam heeft, tof!
 
  • Geweldig
Waarderingen: Lion

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.126
1.351
Na een geslaagde eerste editie en een zowaar nog betere samenwerking met de organisatie van Ex_Lion Tamer '24, maakt de MadMandraMeeting weer zijn opwachting in het festivallandschap. Deze editie zal opnieuw doorgaan op domein De Bevegemse Vijvers in Zottegem, waar het de lokale kroon zal spannen van kwaliteit en vertier.

Dus maak je klaar om op zondag 14 april 2024 een heel grote naam te mogen aanschouwen, die uitzonderlijk en dankzij speciale krachten uit de dood zal herrijzen om de aanwezigen in muzikale extase te brengen.

IMG_2266.jpeg

De Londonse David Robert Jones, beter bekend als David Bowie natuurlijk, zal tijdens een +2u set immers in zijn verschillende gedaanten kruipen. Niet alleen zal hij als The Thin White Duke de menigte beroeren, maar eveneens als Ziggy Stardust en Major Tom. Buckle up kids, cuz it's gonna be a crazy ride!


Next: @RubenJS @Brian
 
Laatst bewerkt:

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.538
8.816
Keuze Linkin Park of David Bowie voor mij, waarbij nostalgie in de puurste vorm het heeft gewonnen. Maar verbaasde me ook al wel dat de keuze niet al eerder voor mij werd gemaakt!
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Drukke avond gehad, maar hier nu ook mijn aankondiging.

Hoe het festival gaat heten is nog even een verrassing. Wat de eerste boeking is, is dat niet meer. Met gepaste trots presenteer ik u Amy Winehouse.

Hoe het is gelukt om in 2024 Amy Winehouse te boeken houden we nog even geheim. Wel kunnen we alvast garanderen dat dit een optreden gaat zijn dat je niet mag missen.


@Brian -> @Yannick
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.683
7.401
Ik zat erg te twijfelen tussen 2 acts en ik ben er bijna zeker van dat Yannick mijn andere keus gaat kiezen. Maar goed, ik wou deze echt niet laten gaan
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.538
8.816
Ik zat erg te twijfelen tussen 2 acts en ik ben er bijna zeker van dat Yannick mijn andere keus gaat kiezen. Maar goed, ik wou deze echt niet laten gaan

Wie weet heb je geluk met maar 4 keuzes voor je weer aan de beurt bent!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken