Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Oasis.png

🌟 Maak je klaar voor een muzikale reis met onze eerste headliner: Oasis! 🎸

Deze legendarische band, bekend om tijdloze hits als "Wonderwall" en "Don't Look Back in Anger", betreedt ons podium met een onmiskenbare bravoure. Oasis heeft de kunst van het rocken geperfectioneerd en belooft een avond vol euforie en nostalgie.

Bereid je voor op een onvergetelijke ervaring, want Oasis staat klaar om ons festival in vuur en vlam te zetten met hun epische anthems. Mis het niet wanneer deze iconen de geschiedenis van de rockmuziek tot leven brengen op ons podium. 🎶✨

@Lion @InsaniTiny
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
782
1.617
De organisatie van o.a. From the Lions Mouth presenteert Ex_Lion Tamer ’24.

De 'Jubileumdraft' is voor onze organisatie extra speciaal, aangezien dit het vijfde festival is dat we mogen organiseren! Dat moet natuurlijk gevierd worden met een rebranding. De komende editie wordt gehouden onder de naam Ex_Lion Tamer ’24.

Nu even heel goed nadenken welke…
Nou, we hebben hier lang over zitten twijfelen... Er bleef echter één naam door ons hoofd spoken, en die moesten we proberen te boeken:

elt-01v4.jpg
The Replacements

Je leest het goed! Na hun laatste show op Primavera Sound in 2015 leek het definitief voorbij voor de legendarische alternatieve rockband uit Minneapolis. Echter, na enkele goede gesprekken met Paul Westerberg en Tommy Stinson, zijn ze toch bereid gevonden om speciaal voor ons nog één laatste reünieconcert te geven.

Wij hebben er in ieder geval ontzettend veel zin in.

Next Up:
@InsaniTiny@teunajax (ik hoop dat deze niet bovenaan je lijstje stond.)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.938
6.181
Niet de eerste namen die ik had gedacht te zien, maar wel knappe namen. Let it rip 😁
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.765
2.347
De organisatie van o.a. From the Lions Mouth presenteert Ex_Lion Tamer ’24.

De 'Jubileumdraft' is voor onze organisatie extra speciaal, aangezien dit het vijfde festival is dat we mogen organiseren! Dat moet natuurlijk gevierd worden met een rebranding. De komende editie wordt gehouden onder de naam Ex_Lion Tamer ’24.


Nou, we hebben hier lang over zitten twijfelen... Er bleef echter één naam door ons hoofd spoken, en die moesten we proberen te boeken:

Bekijk bijlage 7546
The Replacements

Je leest het goed! Na hun laatste show op Primavera Sound in 2015 leek het definitief voorbij voor de legendarische alternatieve rockband uit Minneapolis. Echter, na enkele goede gesprekken met Paul Westerberg en Tommy Stinson, zijn ze toch bereid gevonden om speciaal voor ons nog één laatste reünieconcert te geven.

Wij hebben er in ieder geval ontzettend veel zin in.

Next Up:
@InsaniTiny@teunajax (ik hoop dat deze niet bovenaan je lijstje stond.)
Gewoon mijn all-time favoriete band als eerste naam pakken. Dan durf je 🥲 Kon ik hem eindelijk een keer kiezen...
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
782
1.617
Gewoon mijn all-time favoriete band als eerste naam pakken. Dan durf je 🥲 Kon ik hem eindelijk een keer kiezen...
Ik voel me wel een beetje schuldig hierover…😬 Ik durfde ook bijna niet, maar ik wist dat ik spijt zou krijgen als ik ze aan me voorbij liet gaan. Bovendien wil ik ook eens een keertje winnen!
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.765
2.347
Ik voel me wel een beetje schuldig hierover…😬 Ik durfde ook bijna niet, maar ik wist dat ik spijt zou krijgen als ik ze aan me voorbij liet gaan. Bovendien wil ik ook eens een keertje winnen!
Elk festival met The Replacements krijgt mijn stem, dus die heb je alvast binnen
 
  • Geweldig
Waarderingen: Lion

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
Al eerste naam deze draft, waar ik nog nooit van gehoord had. Maar net even geluisterd en snap de boeking wel. Leuk om nieuwe dingen te leren kennen!
Ik kende het ook niet eerlijk gezegd. "The Replacements were a notoriously wayward live act, often performing under the influence of alcohol and playing fragments of covers instead of their own material." Aldus Wikipedia. Mocht het kloppen dan is het wel een speciale band
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
321
947
((Pfoe hee, ik ben blij dat de officiële tijd nog niet is ingegaan, anders had ik meteen uitloop gehad! Ik had al wel een naam bedacht gelukkig.))
Aankondiging 1.jpg

Billy Joel

Vandaag speelt Billy Joel in Madison Square Garden, als onderdeel van zijn allerlaatste reeks concerten daar. In de zomer sluit deze legende deze reeks van maar liefst 100 concerten op deze venue af. Dit is toch een bizarre prestatie! Gelukkig heeft hij hierna nog tijd gevonden om naar Arnhem te komen als eerste headliner voor de jubileum-editie van IN_SANITY.


@teunajax --> @Tinus101
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.314
6.514
((Pfoe hee, ik ben blij dat de officiële tijd nog niet is ingegaan, anders had ik meteen uitloop gehad! Ik had al wel een naam bedacht gelukkig.))
Bekijk bijlage 7559

Billy Joel

Vandaag speelt Billy Joel in Madison Square Garden, als onderdeel van zijn allerlaatste reeks concerten daar. In de zomer sluit deze legende deze reeks van maar liefst 100 concerten op deze venue af. Dit is toch een bizarre prestatie! Gelukkig heeft hij hierna nog tijd gevonden om naar Arnhem te komen als eerste headliner voor de jubileum-editie van IN_SANITY.


@teunajax --> @Tinus101
Fantastische naam om mee te beginnen! En dan te bedenken dat ik die in de abc draft nog op het laatst als headliner kon toevoegen. Goed om te zien dat deze er nu al uit is :)!
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: InsaniTiny en Koekdoos

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.748
7.568
Fantastische naam om mee te beginnen! En dan te bedenken dat ik die in de abc draft nog op het laatst als headliner kon toevoegen. Goed om te zien dat deze er nu al uit is :)!

Ja, daardoor kon ik dat niet meer doen… :LOL:
 
  • Winning
Waarderingen: Brian

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.765
2.347
Ik kende het ook niet eerlijk gezegd. "The Replacements were a notoriously wayward live act, often performing under the influence of alcohol and playing fragments of covers instead of their own material." Aldus Wikipedia. Mocht het kloppen dan is het wel een speciale band
Op hun bekendste album (vernoemd naar een Beatles plaat) staat zelfs een Kiss nummer. Maar ook op sommige van hun live albums staan wat verschrikkelijk uit de hand gelopen covers. De biografie Trouble Boys en het stukje in Our Band Could Be Your Life zijn ook aanraders als je benieuwd bent naar de verhalen waarom ze "notorious" zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.765
2.347
Secret Beach Experience

Rage Against the Machine

We trappen af met de headliner van de eerste dag. Een dag waarin we levende legendes van weleer eren en bands die er de brui aan hebben gegeven toch weer samenbrengen. Om dit voornemen wat kracht bij te zetten kondigen we niet de minste artiest aan. Hun bericht dat ze weer uit elkaar gingen sloeg in als een bom. Wij waren het er niet mee eens en boekten ze alsnog. Rage Against the Machine is de eerste headliner voor Secret Beach Experience. Want voor deze jubileumeditie keren we terug naar onze vertrouwde stek aan het Blauwe Meer ten noorden van Tilburg.


@Tinus101 @Paddy
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.748
7.568
Secret Beach Experience

Rage Against the Machine

We trappen af met de headliner van de eerste dag. Een dag waarin we levende legendes van weleer eren en bands die er de brui aan hebben gegeven toch weer samenbrengen. Om dit voornemen wat kracht bij te zetten kondigen we niet de minste artiest aan. Hun bericht dat ze weer uit elkaar gingen sloeg in als een bom. Wij waren het er niet mee eens en boekten ze alsnog. Rage Against the Machine is de eerste headliner voor Secret Beach Experience. Want voor deze jubileumeditie keren we terug naar onze vertrouwde stek aan het Blauwe Meer ten noorden van Tilburg.


@Tinus101 @Paddy

Iedereen meteen met onverwachtse namen, omdat men verzocht werd wat anders te doen, super!
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
744
974
Secret Beach Experience

Rage Against the Machine

We trappen af met de headliner van de eerste dag. Een dag waarin we levende legendes van weleer eren en bands die er de brui aan hebben gegeven toch weer samenbrengen. Om dit voornemen wat kracht bij te zetten kondigen we niet de minste artiest aan. Hun bericht dat ze weer uit elkaar gingen sloeg in als een bom. Wij waren het er niet mee eens en boekten ze alsnog. Rage Against the Machine is de eerste headliner voor Secret Beach Experience. Want voor deze jubileumeditie keren we terug naar onze vertrouwde stek aan het Blauwe Meer ten noorden van Tilburg.


@Tinus101 @Paddy
Blij dat ik deze band eens een deftige luisterbeurt gegeven heb eind vorig jaar, waardoor ik deze boeking naar waarde kan schatten. Heel sterk gedaan van de organisatie om deze binnen te slepen, chapeau!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.247
4.523
Iedereen zo druk met de boekingen nog? Ik ben een weekendje weg, dus mocht de vaart er plots inkomen voor zondagavond, ga ik het waarschijnlijk ook wat ophouden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken