Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.648
1.968
Dit is een ode aan de vorige teamdraft, de Duo Penotti editie. Hierin werd ik gekoppeld aan @Martijn en die heeft me kennis laten maken met de nodige artiesten waar ik nog nooit van gehoord had. Één daarvan die ik ben begonnen luisteren heeft hij toen ook gekozen en die wil ik deze keer ook graag weer op het affiche hebben. Zonder twijfel, letterlijk genomen, de mooiste naam van ons festival; Godspeed You! Black Emperor


@warriorandweirdo
Dat is een mooi compliment en tegelijkertijd een hele mooie naam.
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Beste festivalorganisatoren, inmiddels beginnen de festivals vorm te krijgen, de meeste headliners zijn geboekt. Ook de undercards beginnen gevuld te raken.

Hoog tijd om alvast even na te denken over de ticketverkoop!
Ik stel hierbij een kleine aanpassing voor t.o.v. de norm: iedereen mag 3 weekend tickets kopen, waaronder 1 verdubbelaar. Dus géén dagticket. Bij deze draft speel je als team, waarbij het totaalplaatje van de combinatie tussen ieders eigen dagen en de vrije keuze dag uiteindelijk leidend is, dagtickets verkopen past hier wat mij betreft niet echt bij. Ik hoor graag hoe jullie hierover denken!

Team 1: @Dr. Hannibal, @RubenJS
Team 2: @Koekdoos, @InsaniTiny
Team 3: @Timmetje, @nitotheno
Team 4: @Oasiss, @Brian
Team 5: @warriorandweirdo, @Martijn
Team 6: @teunajax, @wenteldave
Team 7: @mattman, @Yannick
Team 8: @theblackmadness, @EdsjeFCB
Team 9: @Lion, @MadMandra27
Team 10: @JB., @Nikfestilover
Team 11: @WesleyNoH, @JK79
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.526
8.798
Beste festivalorganisatoren, inmiddels beginnen de festivals vorm te krijgen, de meeste headliners zijn geboekt. Ook de undercards beginnen gevuld te raken.

Hoog tijd om alvast even na te denken over de ticketverkoop!
Ik stel hierbij een kleine aanpassing voor t.o.v. de norm: iedereen mag 3 weekend tickets kopen, waaronder 1 verdubbelaar. Dus géén dagticket. Bij deze draft speel je als team, waarbij het totaalplaatje van de combinatie tussen ieders eigen dagen en de vrije keuze dag uiteindelijk leidend is, dagtickets verkopen past hier wat mij betreft niet echt bij. Ik hoor graag hoe jullie hierover denken!

Team 1: @Dr. Hannibal, @RubenJS
Team 2: @Koekdoos, @InsaniTiny
Team 3: @Timmetje, @nitotheno
Team 4: @Oasiss, @Brian
Team 5: @warriorandweirdo, @Martijn
Team 6: @teunajax, @wenteldave
Team 7: @mattman, @Yannick
Team 8: @theblackmadness, @EdsjeFCB
Team 9: @Lion, @MadMandra27
Team 10: @JB., @Nikfestilover
Team 11: @WesleyNoH, @JK79

Akkoord
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.684
6.858
Schwarzwalder Metalfest

bild-dark-tranquillity-100~_v-gseagaleriexl.jpg


De heilige drie eenheid van de Gothenburg metal samen boeken is niet meer mogelijk, waarvoor dank @Koekdoos :p Hij dacht ons ook een loer te draaien door Dream Theater te boeken, maar die band is eerlijk gezegd nooit in onze plannen voorgekomen, in tegenstelling tot een andere DT: Dark Tranquillity, misschien wel de meest onderschatte van de drie godfathers van de melodeath. De band werd als eerste opgericht en de huidige zanger, Mikael Stanne was de eerste zanger van In Flames. Het geweldige album The Gallery uit 1995 is misschien nog wel completer dan Slaughter of the Soul (95) of the Jester Race (96) van stadgenoten At the Gates en In Flames. En in tegenstelling tot die stadgenoten zijn ze sinds begin jaren 90 stabiel in het maken van geweldige melodeath. Geen lange pauze, geen bewegingen naar een mainstream sound. Gewoon kneiter goede melodeath, waarvan hieronder bewijs. Te zien als afsluiter van Ruben's geweldige melodeath tent met At the Gates, Insomnium en Be’lakor!


@Yannick > @MadMandra27
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.362
2.728
Het Glory Festival krijgt vorm en hoe! Er is ook genoeg vernieuwing te vinden op het festival met onder andere Fred Again… op de Bruce Springsteen dag.

We zijn als organisatie erg blij om vandaag een nieuwe naam te mogen aankondigen. Namelijk het Berlijnse muziekcollectief Moderat ! Moderat zal op vrijdag van de partij zijn! Ze mogen in hun thuisland gaan optreden.

De locatie(s) zullen later bekend worden gemaakt maar het thuisland is hiermee al bekend!


IMG_2800.jpeg

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken