Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.126
1.350
I know, maar deze draft gaat echt wel tergend traag. Sorry voor het geklaag, maar kan me niet herinneren dat dit het tempo normaal gezien is 😅
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.362
2.728
I know, maar deze draft gaat echt wel tergend traag. Sorry voor het geklaag, maar kan me niet herinneren dat dit het tempo normaal gezien is 😅
Dit is pas de tweede keer dat ik meedoe. En ja kan me voor stellen dat sommige mensen het traag vinden gaan.

Vergeet wel niet dat veel mensen of werken of juist op vakantie zijn en niet altijd WiFi hebben.

Als je dit in een oktober hebt zitten mensen vaker savonds op hun telefoon. In de zomer is dat minder.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.782
5.302
Dit is pas de tweede keer dat ik meedoe. En ja kan me voor stellen dat sommige mensen het traag vinden gaan.

Vergeet wel niet dat veel mensen of werken of juist op vakantie zijn en niet altijd WiFi hebben.

Als je dit in een oktober hebt zitten mensen vaker savonds op hun telefoon. In de zomer is dat minder.

We gaan het zien; denk dat we medio oktober net over de helft zijn.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.209
13.434
Dit is pas de tweede keer dat ik meedoe. En ja kan me voor stellen dat sommige mensen het traag vinden gaan.

Vergeet wel niet dat veel mensen of werken of juist op vakantie zijn en niet altijd WiFi hebben.

Als je dit in een oktober hebt zitten mensen vaker savonds op hun telefoon. In de zomer is dat minder.
Is dat ook niet waarvoor je een teamgenoot hebt? Dat, zou je zeggen, zou ook het tempo erin moeten houden. Als de ene niet kan, is de kans groot dat de andere wel online is om een naam te plaatsen, maar dat lijkt vooralsnog toch weinig te gebeuren.

We gaan het zien; denk dat we medio oktober net over de helft zijn.
Als ik naar buiten kijk, voelt het in ieder geval al als medio oktober, dus doe lekker rustig aan.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.684
6.858
Schwarzwalder Metalfest

paradise-lost-band-2015.jpg


Met teleurstelling hebben wij kennisgenomen van het feit dat Draconian niet beschikbaar zal zijn om op ons festival te spelen. Je zou kunnen stellen dat hiermee voor ons iets paradijselijks verloren is gegaan... wat ons direct leidt tot onze volgende aankondiging, die zich bij hun Britse doom vrienden van My Dying Bride zullen voegen als headliner van dat podium: Paradise Lost!

Hieronder alvast een impressie van wat voor interpretatie zij geven aan de thematiek van het gelijknamige beroemde gedicht van John Milton, over de zondeval, en de verdrijving van Adam en Eva uit het Hof van Eden, waarin Satan als anti-held een drijvende kracht is in het plot. Nou, alles waarbij Satan een drijvende kracht is, is welkom bij ons in het Zwarte Woud!


@Timmetje > @Lion
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.684
6.858
Het duurde inderdaad wat langer met deze aankondiging, excuses daarvoor. Ik was aan het werk en had nog geen aankondiging voorbereid die Ruben voor mij kon delen, we stemmen dat meestal op het moment zelf pas af. Meestal ben ik redelijk vlot, als het langer duurt doe ik dat niet om te traineren, maar omdat ik simpelweg niet eerder kan posten.

Ik begrijp dat het voor sommigen belangrijk is dat het tempo er een beetje in blijft. Voor anderen is het echter belangrijker om even wat tijd te kunnen steken in een leuke aankondiging, en dat lukt simpelweg niet op elk moment van de dag. Daarvoor is die termijn van 8 uur afgesproken. Laten we dat alsjeblieft respecteren. Het heeft geen zin om in de tussentijd allemaal ongeduldige berichtjes te gaan plaatsen, dat maakt echt niet dat ik opeens eerder tijd heb. Natuurlijk is het leuk als het snel gaat, dat gevoel deel ik ook, maar als dat even niet lukt bij iemand, breng dan alsjeblieft het geduld en respect op om rustig af te wachten. Het is voor mij persoonlijk in ieder geval niet fijn om na een lange werkdag voor mijn ontspanning hier op het forum te komen, en daar een opgejaagd gevoel aan over te houden.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.782
5.302
Het duurde inderdaad wat langer met deze aankondiging, excuses daarvoor. Ik was aan het werk en had nog geen aankondiging voorbereid die Ruben voor mij kon delen, we stemmen dat meestal op het moment zelf pas af. Meestal ben ik redelijk vlot, als het langer duurt doe ik dat niet om te traineren, maar omdat ik simpelweg niet eerder kan posten.

Ik begrijp dat het voor sommigen belangrijk is dat het tempo er een beetje in blijft. Voor anderen is het echter belangrijker om even wat tijd te kunnen steken in een leuke aankondiging, en dat lukt simpelweg niet op elk moment van de dag. Daarvoor is die termijn van 8 uur afgesproken. Laten we dat alsjeblieft respecteren. Het heeft geen zin om in de tussentijd allemaal ongeduldige berichtjes te gaan plaatsen, dat maakt echt niet dat ik opeens eerder tijd heb. Natuurlijk is het leuk als het snel gaat, dat gevoel deel ik ook, maar als dat even niet lukt bij iemand, breng dan alsjeblieft het geduld en respect op om rustig af te wachten. Het is voor mij persoonlijk in ieder geval niet fijn om na een lange werkdag voor mijn ontspanning hier op het forum te komen, en daar een opgejaagd gevoel aan over te houden.

Van mijn kant is het eigenlijk met name een beetje geinen. In ieder geval zeker niet bedoeld je een opgejaagd of anderszins naar gevoel te geven. Excusez als dat wel zo is overgekomen!
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.530
833
Weer even wat meer Glory dan de hits van tegenwoordig. Ze zijn vooral bekend met hun oudere albums Facelift en Dirt uit de jaren 90. Maar stiekem zijn de laatste albums, na de bands reincarnatie na de dood van Layne Staley, net zo lekker. Vandaar maar en live versie van de knaller Chck My Brian!

Alice in Chains!




Ik hoop dat ik iets heb weggejat @Koekdoos
@JK79 > @WesleyNoH
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
556
1.321
Bij de aankondiging van Wardruna hebben we reeds aangegeven dat we de beschikking hebben over een bijzonder 3e podium. Dit 3e podium zal het Amphitheater Gelsenkirchen zijn.

We zijn er van overtuigd dat de perfomance van Eivør Pálsdóttir op deze locatie een extra dimensie krijgt.
Wij hebben tevens vernomen dat een gastoptreden tijdens Wardruna in de planning staat.


@WesleyNoH x2
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken