Het duurde inderdaad wat langer met deze aankondiging, excuses daarvoor. Ik was aan het werk en had nog geen aankondiging voorbereid die Ruben voor mij kon delen, we stemmen dat meestal op het moment zelf pas af. Meestal ben ik redelijk vlot, als het langer duurt doe ik dat niet om te traineren, maar omdat ik simpelweg niet eerder kan posten.
Ik begrijp dat het voor sommigen belangrijk is dat het tempo er een beetje in blijft. Voor anderen is het echter belangrijker om even wat tijd te kunnen steken in een leuke aankondiging, en dat lukt simpelweg niet op elk moment van de dag. Daarvoor is die termijn van 8 uur afgesproken. Laten we dat alsjeblieft respecteren. Het heeft geen zin om in de tussentijd allemaal ongeduldige berichtjes te gaan plaatsen, dat maakt echt niet dat ik opeens eerder tijd heb. Natuurlijk is het leuk als het snel gaat, dat gevoel deel ik ook, maar als dat even niet lukt bij iemand, breng dan alsjeblieft het geduld en respect op om rustig af te wachten. Het is voor mij persoonlijk in ieder geval niet fijn om na een lange werkdag voor mijn ontspanning hier op het forum te komen, en daar een opgejaagd gevoel aan over te houden.