Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.064
Al een paar keer in de draft nét voor mijn neusje weggekaapt en dat willen we deze keer beslist niet. Begonnen als een akoestisch duo vernoemd naar een verhaal van Angela Carter en later gegroeid naar een volwaardige band. Met name door het laatste album Blue Weekend, doorgebroken en het aantal bangers groeit gestaag. Mijn persoonlijke favoriet komt overigens van het album daarvoor. Mocht je het interessant vinden is er zelfs een podcast gewijd aan het ontstaan ervan. Wolf Alice voegt zich bij London Grammar en Taylor Swift op de main!


Voor de snobs 😝;

@warriorandweirdo
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.870
2.669
Zoals de meesten wel zullen weten gaan Cabin In The Woods en filmcomponisten hand in hand. In het verleden passeerden op onze weide al onder meer Hans Zimmer, Hildur Guðnadóttir, Max Richter en Danny Elfman. Toen wij onze bijdrage voor This Must Be A Cabin In The Woods aan het uitdenken waren, wisten we dan ook meteen dat we een grootse componist nodig hadden. En het is ons gelukt!

Als favoriete componist van Steven Spielberg, vijfvoudig winnaar van een Oscar en met 53 nominaties op zak is hij de absolute grootmeester van de hedendaagse filmmuziek. Verwacht je aan muziek uit films als Star Wars, Indiana Jones, Jurassic Park, Harry Potter, E.T., Schindler's List, Saving Private Ryan en The Fabelmans. De enige echte: John Williams!


@theblackmadness
@Lion
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.958
2.696
Duurt lang Teun ;) Dus...

Wat krijg je als twee van de interessantste rappers van de afgelopen 10 jaar samen een album op laat nemen? Danny Brown & JPEGMAFIA are Scaring the Hoes op hun gezamenlijke experimentele hip-hopplaat, met bijna Pulp Fiction-achtige hoes. Nu komen ze die voor het eerst ook buiten de VS live spelen.

Bekijk bijlage 6068

@EdsjeFCB > @warriorandweirdo
Ik zat helemaal klaar maar toen de uren verstreken ben ik toch maar wat anders gaan doen. Dat 'anders' heeft wel iets met de voorbereidingen voor From Her to Eternity te maken :cool:
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.683
6.858
Schwarzwalder Metalfest

My-Dying-Bride-3.png


Turn loose the swans! Want My Dying Bride komt naar het Zwarte Woud, om de donkerste hoekjes op te zoeken, en nog net wat donkerder te laten aanvoelen. Een machtige doom metal sound gemixt met ijzig mooie viool klanken, en de veelzijdige, krachtige stem van Aaron Stainthorpe, staan samen garant voor een overdonderende live ervaring die tegelijkertijd beklemmend en bevrijdend aanvoelt. Laat je meeslepen door de dramatiek, dan zal deze show nog lang na dreunen.


@Yannick > @MadMandra27
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.362
2.728
Ik zit nog heerlijk in Amsterdam vanwege pride! Tijd om een toepasselijke naam aan te kondigen voor het Glory festival!

Niemand minder dan Mika!
Na een geweldige intieme show in de Tivoli in het voorjaar van 2020 , een show bij het songfestival en wat festivals in 2023 is het tijd voor Mika. Verwacht een top show en top performer!


Ik ben even kwijt wie aan de beurt is omdat ik amper online ben. Zou iemand kunnen helpen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken