Festileaks Festival Draft X: Random Headliner Challenge

RubenJS

Support act
18 feb 2023
823
2.363
Dames en heren, bereid je voor op de volgende aankondiging van het festival van het jaar!
De kampioen van het Nederlandse levenslied, de man die harten sneller doet kloppen en emoties laat stromen als een onstuitbare rivier.
Met zijn charismatische glimlach en ongeëvenaarde stemkracht heeft hij stadions doen sidderen en menigten doen juichen.
Geboren als François van Dooren, maar beter bekend als FRANS BAUER!!
En Frans komt niet alleen, hij wordt begeleid door een volwaardige band, met koor!

1685348331831.jpeg

Frans laat weten enorm uit te kijken naar het festival, niet alleen als artiest, maar ook als gast.
Daarnaast deelt hij alvast het volgende:

"Lieve vrienden en fans, ik het groot nieuws voor jullie! Het is tijd voor een unieke en onvergetelijke ervaring die jullie allemaal zal evrassen.
Ik heb de ruimte gekregen om op dit festival iets totaal anders te doen, iets wat jullie niet hadden verwacht!

Ik ben verheugd om aan te kondigen dat ik het volledige album "Sehnsucht" van Rammstein integraal zal coveren.
Ja, je hoort het goed! We gaan de krachtige en meeslepende nummers van deze Duitse metallegendes naar een geheel nieuw niveau tillen.
Niet enkel Du Hast, maar gewoon het gehele album!
Bereid je voor op een avond vol energie, passie en vuur!

En geen zorgen, mijn lieve vrienden. Ik zal uiteraard ook gewoon mijn geliefde hit "Heb je even voor mij" zingen.
Een klein eerbetoon aan mijn muziekale reis en de liefde die jullie me altijd hebben gegeven.

Ik kan niet wachten om jullie allemaal te zien dansen en zingen bij dit bijzondere optreden.
Het wordt een ervaring die je niet wilt missen!

Dus, markeer de datum in jullie agenda's, verzamel je vrienden en familie en komt dat zien!
Tot dan!"

Wij delen met u graag alvast Frans zijn cover van de Rammstein klassieker 'Du Hast' om in de sfeer te komen!

Dat betekent dat we naast de nog geheime headliner, van de volgende optredens kunnen gaan genieten:
Scooter - Village People - Vengaboys - Right Said Fred - Frans Bauer
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
823
2.363

CH!PZ​


Kim Kardashian danst er op, in 2003 dansde jij er ook op. En tijdens het festival dansen we er allemaal weer op!
Je kent ze vast nog van de hit '1001 Arabian Nights', ze zullen dit maal niet gedurende de nacht spelen. Wel zullen ze de dag openen!
1685348461921.jpeg

Dat betekent dat we naast de nog geheime headliner, van de volgende optredens kunnen gaan genieten:
Scooter - Village People - Vengaboys - Right Said Fred - Frans Bauer - Ch!pz

@Sjaak Wit @royke
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Volgens mij was ik nu dus ik gooi mn aankondiging er maar ff in 😅. Deze band zal de aftrap van de dag geven, ze maken er altijd een feestje in en hun optredens staan garant voor lol. Please welcome GOLDBAND!

 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Ja, Goldband was een van de headliners en mag dus (helaas?) niet.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.889
6.105
PG-Desktop_1280x720.jpg


Perfume Genius.

@Timmetje
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Even voor de zekerheid voordat ik mijn naam kies: Op welk festival in de Benelux stond Perfume Genius tussen 2018 en nu? Ik had die ook op de lijst voor een eerdere draft maar dacht toen dat die niet kon. Kan het nu ook niet terugvinden. :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.889
6.105
Even voor de zekerheid voordat ik mijn naam kies: Op welk festival in de Benelux stond Perfume Genius tussen 2018 en nu? Ik had die ook op de lijst voor een eerdere draft maar dacht toen dat die niet kon. Kan het nu ook niet terugvinden. :)
Oh dju. Je hebt gelijk. Had er niet naar gekeken. Even andere naam dan maar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
191
308
De volgende aankondiging is tweeledig: een nieuwe artiest en bekendmaking van de naam van het festival.

Allereerst kunnen we aankondigen dat Nathaniel Rateliff & the Night Sweats op het affiche zal prijken.

YFWT3.jpg


Maar dan antwoord op de vraag die jullie al zo lang bezig houdt: "YFWT Festival? wtf?!"

Your Favourite Worst Time Festival

Een festival waar werkelijk over elk aspect van festival en concertbeleving is nagedacht en niet in de laatste plaats over bijbehorende slogan:

"Your Favourite Worst Time Festival. Welcome to the campingflight in the 11-hour space maze continuum where rabbits get lost in an almost neverending sentence with some random words at the end!"


De line-up so far:
YFWT4.jpg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken