Festileaks Festival Draft X: Random Headliner Challenge

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.735
2.304
Weinig tijd gehad om voor te bereiden, dus een kort tekstje.

Haar optredens zijn hit or miss. Velen zullen de show op BKS miss hebben gevonden, ondergetekende vond het (op haar late opdagen na) eigenlijk fantastisch. Daarom geven we Sky Ferreira nog een kans om de harten van het Nederlandse publiek te stelen, want getalenteerd is ze. Naast haar muziekcarrière is ze namelijk ook model en actrice.


@Martijn @Lion
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.457
1.602
CHVRCHES.png


@Lion -> @theblackmadness
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.537
4.420
Lorna Shore op Rock Blomberghen!
De band bestaat al sinds 2010, maar ontploft nu pas echt dankzij nieuwe zanger Will Ramos. Het nieuwste album is een knaller met als hoogtepunt de Pain Remains trilogy. Aan al wie het nog niet heeft gedaan: luister deze 3 nummers met de YTclips en de lyrics ernaast. Het is mooi hoe ze erin slagen je door muziek mee te trekken in hun verhaal. Als je dit teweeg kan brengen met muziek, verdien je een plek op Rock Blomberghen.
received_744983300709602.jpeg
@nitotheno @Koekdoos
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.325
5.817
Wanneer kan ik kaarten halen voor jouw festival, @theblackmadness? Wat een line-up joh..
Ik zou willen dat ik zijn headliner had haha, maakt het een stuk makkelijker om een leuk festival neer te zetten naar mijn eigen smaak. Ik ben zelf toch vooral bezig met naar de smaak van fans van mijn headliner te cateren, en dan hopen dat ik daarbinnen iets kan uittekenen wat ook werkt voor mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness en Jamel

RubenJS

Support act
18 feb 2023
826
2.376
Ik zou willen dat ik zijn headliner had haha, maakt het een stuk makkelijker om een leuk festival neer te zetten naar mijn eigen smaak. Ik ben zelf toch vooral bezig met naar de smaak van fans van mijn headliner te cateren, en dan hopen dat ik daarbinnen iets kan uittekenen wat ook werkt voor mij.
Lastig, ik heb echt een geweldige headliner. Hoef geen enkele moeite te doen om het te laten werken voor mij!
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.671
2.304
Onze curator heeft de volgende band in het verleden vaak genoemd als grote inspiratie voor eigen muziek. Hoewel ze in 2019 officieel zijn gestopt, maken ze voor onze curator graag een uitzondering en komen ze nog éénmaal terug bij elkaar voor een heel exclusieve show: Yeasayer!


Aangekondigd voor CITW Presents zijn: David Byrne, Phoebe Bridgers, Aldous Harding, Yeasayer en Weyes Blood

@Brian
@Paddy
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken