Festileaks Festival Draft X: Random Headliner Challenge

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.537
4.419
Please, die tekstinspringing. 😭
die poster doet echt pijn aan mijn ogen
De volgende aankondiging is tweeledig: een nieuwe artiest en bekendmaking van de naam van het festival.

Allereerst kunnen we aankondigen dat Nathaniel Rateliff & the Night Sweats op het affiche zal prijken.

Bekijk bijlage 5069


Maar dan antwoord op de vraag die jullie al zo lang bezig houdt: "YFWT Festival? wtf?!"

Your Favourite Worst Time Festival

Een festival waar werkelijk over elk aspect van festival en concertbeleving is nagedacht en niet in de laatste plaats over bijbehorende slogan:

"Your Favourite Worst Time Festival. Welcome to the campingflight in the 11-hour space maze continuum where rabbits get lost in an almost neverending sentence with some random words at the end!"

De line-up so far:
Bekijk bijlage 5070
die poster doet echt zeer aan de ogen, zoals het een echt Nederlands festival betaamt (Lowlands, BKS vergeet ik nog iets?)
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.116
Nou, een dansbare headliner zal het sowieso zijn.. Vraag is alleen wélke.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.671
2.303
Onze volgende naam werd in 2020, tijdens volle Coronacrisis, nog weggestuurd door hun label RCA, omdat ze niet genoeg commercieel succes hadden. Waar andere bands het misschien zouden opgeven, bleven zij niet bij de pakken zitten. Al vlug werden ze opgepikt door 'Saddest Factory', het platenlabel van Phoebe Bridgers, en sindsdien spelen ze wereldwijd podia plat met hun onweerstaanbare indiepop. In Augustus spelen ze op Pukkelpop en Lowlands, maar eerst passeren ze bij ons: MUNA!


Aangekondigd voor CITW Presents zijn: David Byrne, Phoebe Bridgers, Aldous Harding, Yeasayer, MUNA en Weyes Blood

@Dr. Hannibal
@Oasiss
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.325
5.817
Sharon van Etten

sharon-van-etten-2048x1152.jpeg


@Oasiss > @Koekdoos
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Als er één band is die je dit jaar moet meepakken op het Amour Festival, dan is het wel deze volgende Zweedse band. Hun garagerock, strak in pak gespeeld, heeft op menig festival al bewezen garant te staan voor een enorm goede show.

Zorg dat we achteraf niet moeten zeggen: "We hadden het toch gezegd dat je hier bij moest zijn", dit jaar op het Amour Festival: The Hives


Up next:
@theblackmadness -> @Lion
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
762
1.578
Als er één band is die je dit jaar moet meepakken op het Amour Festival, dan is het wel deze volgende Zweedse band. Hun garagerock, strak in pak gespeeld, heeft op menig festival al bewezen garant te staan voor een enorm goede show.

Zorg dat we achteraf niet moeten zeggen: "We hadden het toch gezegd dat je hier bij moest zijn", dit jaar op het Amour Festival: The Hives


Up next:
@theblackmadness -> @Lion
Die stond als volgende op de planning... Ik had eigenlijk al goede hoop dat de hele draft geen een naam van mij gestolen zou worden!
 
  • Geweldig
Waarderingen: nitotheno

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Die stond als volgende op de planning... Ik had eigenlijk al goede hoop dat de hele draft geen een naam van mij gestolen zou worden!
Toch eentje kunnen terugpakken dus, die had je nog tegoed van amyl en turnstile :')
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Lion

Support act
7 mrt 2017
762
1.578
modest-mouse.jpg

Nadat @nitotheno ons verraste met een onverwachte zet en The Hives voor onze neus wegkaapte, moesten we even slikken. We hadden de poster en timetable al dagenlang klaar, maar poster-final-v2.jpg is gelukkig alweer in de maak. Het bleek namelijk al snel dat niemand minder dan Modest Mouse bereid was om in te springen! Wij kunnen ons geluk niet op, want dit is toch wel een van de favoriete bands van de organisatie.

Modest Mouse is natuurlijk een legendarische band met een veelzijdige discografie. Tijdens hun liveoptredens spelen ze zowel hits als diepere albumtracks. Hun geluid varieert van explosieve nummers tot rustige introspectieve nummers. Dat belooft dus een geweldige show te worden op de mainstage!

Up Next
@Martijn@teunajax


[TBA] — Turnstile — Weezer — Jawbreaker — Modest Mouse — [TBA] — Amyl & the Sniffer — PUP — [TBA]
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken