Festileaks Festival Draft X: Random Headliner Challenge

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.455
1.589
ptfua-1622124265-3575-blog-Pink-Panther-design.jpg

@teunajax -> @WesleyNoH
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.716
2.289
Ooit 3.000 metalheads in doodse stilte naar een akoestische show zien kijken? De organisatie zag het eenmaal en wel bij Emma Ruth Rundle op Roadburn 2022. Haar eerdere show op Roadburn 2017 in de Green Room was een 'turning point' voor het festival. Een artiest van de buitencategorie. Op datzelfde festival vond ook een tentoonstelling van haar visuele kunst plaats. Dat aspect van haar zal op Secret Beach Experience ook belicht worden.

RDD_ERR_2.jpg
1Y0A8365.JPG

image-asset.jpeg
1Y0A8309.JPG


@Martijn @Lion
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
746
1.539
cloud nothings.jpg

Als we een lijst zouden samenstellen van de beste rockalbums uit de 2010s, is er geen twijfel mogelijk dat "Attack From Memory" ergens bovenaan zal staan. Nou, we hebben goed nieuws. Cloud Nothings zal op Brulfest dit meesterwerk integraal spelen, zoals ze dat morgen ook gaan doen in Doornroosje en overmorgen op Dauwpop (zin in).
Up Next
@theblackmadness@nitotheno

[TBA] — Turnstile — Weezer — Jawbreaker — Modest Mouse — Cloud Nothings performing “Attack On Memory” — Amyl & the Sniffer — PUP — [TBA]
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.520
4.387
Deze multi-instrumentalist valt niet in een hokje te plaatsen. Botanique vat het mooi samen: "Tijdens Lingua Ignota's passage mag je een emotionele orkaan verwachten die het publiek genadeloos meesleurt en binnenstebuiten keert." Wees dus op tijd voor Lingua Ignota!
received_1301377827448803.jpeg
Main: Sleep Token - The Mars Volta - Opeth - Headliner TBA
Tent: Lingua Ignota - TBA - Lorna Shore - Paradise Lost - A Perfect Circle
@nitotheno @Koekdoos
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.716
2.289
Bekijk bijlage 5119

Als we een lijst zouden samenstellen van de beste rockalbums uit de 2010s, is er geen twijfel mogelijk dat "Attack From Memory" ergens bovenaan zal staan. Nou, we hebben goed nieuws. Cloud Nothings zal op Brulfest dit meesterwerk integraal spelen, zoals ze dat morgen ook gaan doen in Doornroosje en overmorgen op Dauwpop (zin in).
Up Next
@theblackmadness@nitotheno

[TBA] — Turnstile — Weezer — Jawbreaker — Modest Mouse — Cloud Nothings performing “Attack On Memory” — Amyl & the Sniffer — PUP — [TBA]
Vond hun show in 013 een paar jaar terug en beetje tegenvallen maar dit is wel echt fenomenale plaat. Baal enigszins dat ik die aankomende shows niet gaan zien. Dan maar naar Brul Fest!
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
746
1.539
Vond hun show in 013 een paar jaar terug en beetje tegenvallen maar dit is wel echt fenomenale plaat. Baal enigszins dat ik die aankomende shows niet gaan zien. Dan maar naar Brul Fest!
Ha, het eerste kaartje al weer verkocht!

Als ik op youtube recentere livevideo's bekijk is het inderdaad soms niet al te best, vooral de vocalen. Maar als ze die plaat spelen heb je in ieder geval gegarandeerd een mooie setlist.
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
De volgende aankondiging voor het Amour Festival is er een van eigen bodem. Na hun hiatus zijn ze weer terug en klaar om keihard te rocken. Jullie kennen ze vast wel van het iconische filmpje, waarbij de zanger een biertje vangt welke vanuit het publiek naar hem wordt gegooid, om hem vervolgens op te drinken. Verwacht deze chaos en meer.

We hebben het hier natuurlijk over John Coffey, dit jaar te zien op Amour Festival.


Up next:
@Koekdoos -> @Oasiss
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.716
2.289
De volgende aankondiging voor het Amour Festival is er een van eigen bodem. Na hun hiatus zijn ze weer terug en klaar om keihard te rocken. Jullie kennen ze vast wel van het iconische filmpje, waarbij de zanger een biertje vangt welke vanuit het publiek naar hem wordt gegooid, om hem vervolgens op te drinken. Verwacht deze chaos en meer.

We hebben het hier natuurlijk over John Coffey, dit jaar te zien op Amour Festival.


Up next:
@Koekdoos -> @Oasiss
Moest zeker tegelijk met Lowlands aangekondigd worden?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.577
7.268
Terwijl ik nadenk over welke artiest ik ga boeken, even een vraag over de bekendmaking van headliners. Is daar een specifiek plan voor? Alles in één bericht van @ThijsDB na de laatste naam, pas bij de presentaties bekendmaken, of tijdens de aankondiging van je laatste naam?

Is potentieel belangrijk voor het restant van mijn aankondigingen :p
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en Dr. Hannibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken