Festileaks Festival Draft V: The Duo Penotti Edition

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Hey iedereen, heb zonet een unieke stagekans gekregen, waardoor ik het de volgende maanden zeer druk ga krijgen en ik jammer genoeg voor het eerst een Draft zal moeten overslaan. Zal wel met zeer veel interesse blijven volgen. :)

Mogen we vragen wat voor stage het is geworden?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Nice, veel plezier en succes!

On-topic; is het al vrijdag....
Begint de ongeduld nu al
Being Late Still Waiting GIF by Creative Beards
 
  • Haha
Waarderingen: Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.365
10.198
Betekent in ieder geval dat we weer op een even aantal zitten, zes teams. Ik wil, als er een meerderheid voor stemt, ook best vanavond de teams loten en dat we dan vrijdag beginnen. Lijkt er niet op dat er nog namen bij gaan komen namelijk.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Betekent in ieder geval dat we weer op een even aantal zitten, zes teams. Ik wil, als er een meerderheid voor stemt, ook best vanavond de teams loten en dat we dan vrijdag beginnen. Lijkt er niet op dat er nog namen bij gaan komen namelijk.
Wat mij betreft akkoord, ik denk dat we ons opnieuw 'problemen' op de hals halen als we wachten tot vrijdag.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.365
10.198
Ben zelf ook dus voor om het vanavond te doen en waarschijnlijk Yannick ook, dus dan zitten we op drie van de twaalf. Nog vier.
Vraag me wel of we dan al vrijdag moeten beginnen of gewoon maandag en dat je vanaf vanavond hebt om het plan uit te dokteren. Dat laatste lijkt me handiger namelijk.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik ben voor het bekendmaken van de random teams op vrijdag en maandag beginnen.

Inschrijving mag van mij wel nu sluiten. Ieder die mee wilde doen heeft zijn kans wel gehad denk ik toch?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ben zelf ook dus voor om het vanavond te doen en waarschijnlijk Yannick ook, dus dan zitten we op drie van de twaalf. Nog vier.
Vraag me wel of we dan al vrijdag moeten beginnen of gewoon maandag en dat je vanaf vanavond hebt om het plan uit te dokteren. Dat laatste lijkt me handiger namelijk.
+1.

Maandag als startpunt nemen lijkt me wel het beste. Bekendmaking teams mag eerder wat mij betreft.

Mochten alle teams dan al morgen met uitgeschreven draaiboeken en opgekropt enthousiasme zitten, kunnen we alsnog besluiten iets eerder te starten met de eerste namen.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Ik vind het niet erg als ik al eerder m'n teammaat weet.

Eerder beginnen hoeft niet. Zit nu nog in Praag tot zaterdag. Had me bij een eerder beginmoment anders ook wel aangemeld, maar nu het zo handig aansluit, is dat ook wel lekker om zo te houden, voor mij


Edit: bij de vorige editie was er zelfs al de mogelijkheid om alsnog eerder te beginnen, maar de 12 uur keuzetijd liep pas vanaf het officiële startpunt.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Ik vind het prima. Als nog twee mensen mee willen doen kunnen die twee samen een team vormen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken