Festileaks Festival Draft V: The Duo Penotti Edition

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Hier moet we dan maar met z'n alleen over gaan bakkeleien. Had oorspronkelijk 2014 t/m 2022 en dan inclusief 2020 en -21, dus acht jaar, zeg maar. Vond tien zoveel, maar dat zou dan wel nu gaan gebeuren als we kiezen om 2020 en 2021 hier ook te mogen kiezen.

Orde is zoals de teams gemaakt zijn, aangezien dat ook random is gedaan. Volgorde is tegelijkertijd gedaan. Zal ik voor het overzicht morgen nog even op de voorpagina neerzetten, maar jullie zijn dus als vijfde. We beginnen dus met @Timmetje en @Rikkie maandag om 6.00.
tja 20 en 21 zijn veelal gelijk met elkaar. Denk niet dat er zoveel bijkomt als we deze jaren erbij pakken. Ik ben voor!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.103
Jij en Ruben kiezen als team samen 1 naam per ronde, dus niet 1 na elkaar. :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.066
We kiezen toch kort. na. elkaar. vanwege het feit dat er maar één team of twee keuzes tussen onze eerste en tweede keuze ligt? Geen idee hoe je dat op die manier op vat ma bon.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.554
7.215
We kiezen toch kort. na. elkaar. vanwege het feit dat er maar één team of twee keuzes tussen onze eerste en tweede keuze ligt? Geen idee hoe je dat op die manier op vat ma bon.
Ik denk dat iedereen het wel snapte, maar de zin was dubbelzinnig te lezen
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.066
Hoe gaan we om met acts die voor 2020 of 2021 in de planning zaten, nog niet zijn bevestigd voor 2022 en in de periode 2012-2019 niet op een festival binnen de benelux hebben gespeeld?
Wat doen we hier nu mee, @wenteldave?
Edit: bij de vorige editie was er zelfs al de mogelijkheid om alsnog eerder te beginnen, maar de 12 uur keuzetijd liep pas vanaf het officiële startpunt.
Doen we dit weer? Kan niet wachten lol.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos en Oasiss

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.522
10.733
Wat doen we hier nu mee, @wenteldave?

Doen we dit weer? Kan niet wachten lol.
Lijkt erop dat er genoeg voorstanders zijn om ook 2020 en 2021 mee te tellen, dus dan doen we dat maar.

Die tijd doen we inderdaad weer, ook omdat het met z'n tweeën soms gewoon lastiger is om contact te leggen vanwege werk, studie, stage, etc.
Edit: Oh, op die fiets. Ja, we kunnen op zich ook wel eerder starten, hoor.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.516
4.367
Lijkt erop dat er genoeg voorstanders zijn om ook 2020 en 2021 mee te tellen, dus dan doen we dat maar.

Die tijd doen we inderdaad weer, ook omdat het met z'n tweeën soms gewoon lastiger is om contact te leggen vanwege werk, studie, stage, etc.
Laat die eerste naam maar doorkomen dan!
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.554
7.215
En dus nog geen tijdslimiet tot aan maandag 6.00, dus zouden Timmetje en Rikkie nu de tijd hebben tot maandag 18.00 voor hun naam ?
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
We kiezen toch kort. na. elkaar. vanwege het feit dat er maar één team of twee keuzes tussen onze eerste en tweede keuze ligt? Geen idee hoe je dat op die manier op vat ma bon.
Nee, zoals ik het begrijp begint team 1 (Timmetje en ik), daarna team 2 (Brian en Koekdoor) etc.
Jullie zijn dus als nr.5 aan de beurt.

De volgorde die wordt aangehouden is die op pag 4 (de eerste post) en niet die in de eerste post in dit forum. (anders zouden Timmetje en ik niet beginnen.

@wenteldave correct me if i'm wrong.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.066
Nee, zoals ik het begrijp begint team 1 (Timmetje en ik), daarna team 2 (Brian en Koekdoor) etc.
Jullie zijn dus als nr.5 aan de beurt.
Bruh. Hoe kun je dat nu op die manier lezen.. Dat is exact wat ik bedoel. Ronde 1 en 2 liggen qua keuzes dicht bij elkaar ivm jouw team ergo wij kiezen nu vrij snel achter elkaar, wat leuk is. Sheesh.

Anyways, jullie zijn aan de beurt.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.522
10.733
Nee, zoals ik het begrijp begint team 1 (Timmetje en ik), daarna team 2 (Brian en Koekdoor) etc.
Jullie zijn dus als nr.5 aan de beurt.

De volgorde die wordt aangehouden is die op pag 4 (de eerste post) en niet die in de eerste post in dit forum. (anders zouden Timmetje en ik niet beginnen.

@wenteldave correct me if i'm wrong.
We laten deze discussie even voor wat het is, want jullie praten gewoon langs elkaar heen. Alle veertig rondes staan momenteel op de voorpagina. Jij en @Timmetje mogen op zich nu al beginnen, als jullie willen.

D'r is nog wel een dingetje, zie ik nu. Qua tijd (12, 10, 8 uur) heb ik blijkbaar maar dertig rondes gepakt i.p.v. de veertig die we gaan doen. Zullen we de rondes 31-40 ook gewoon op acht uur houden om een act te kiezen of willen we die verlagen naar zes?
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.103
Rikkie en ik zijn nog in overleg over de boekingen en ik heb een vrij druk weekend dus ik durf niet te garanderen dat ons festival vandaag al een naam dropt. :)

We hebben tot maandagmiddag de tijd toch?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.522
10.733
Rikkie en ik zijn nog in overleg over de boekingen en ik heb een vrij druk weekend dus ik durf niet te garanderen dat ons festival vandaag al een naam dropt. :)

We hebben tot maandagmiddag de tijd toch?
Je hebt in principe tot maandag 18.00, ja. Stel je wel het geduld van de groep op proef ;) En da's knap, want we zijn nog geen eens begonnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.554
7.215
Rikkie en ik zijn nog in overleg over de boekingen en ik heb een vrij druk weekend dus ik durf niet te garanderen dat ons festival vandaag al een naam dropt. :)

We hebben tot maandagmiddag de tijd toch?

De 12 uur per ronde begint pas maandag om 6.00, dus jullie hebben tot maandag 18.00 gewoon
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Bij deze de eerste naam van deze draft en de eerste naam voor het festival @Timmetje en mij: Bruce Springsteen & The E-Street Band.

Veel succes en plezier allemaal!

@Oasiss en @koekdoos jullie mogen de volgende naam droppen.
Nice. Mooie naam en eigenlijke precies de act die ik nu het liefst zou zien. Alleen niet op het voorlopige overzicht van ons festival (ook al eens gehad), dus de pijn valt mee.

Maar zoals gezegd, de naam voor 2022!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie

Gebruikers die dit onderwerp bekijken