Festileaks Festival Draft V: The Duo Penotti Edition

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.616
7.334
Overleggen jullie niet of maken jullie het gewoon om de beurt bekend? Verdomme @Oasiss !
We hebben veelvuldig overlegd en plan A is voor ronde 1 nog actief, maar Oasiss zal bij onze eerste naam een betere tekst kunnen schrijven dan ik. Wat uiteraard niet betekent dat er ook een uitgebreide tekst bij komt (no pressure).

Vind de aankondigingen schrijven zelf vaak het leukst, zeker als er inspiratie bij komt kijken, dus ga dat een ander dan niet afnemen, als de ander meer potentie heeft op verhaaltjes bij een band ?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Opvallende eerste keuze toch wel, maar als je 'm écht wilt hebben dan moet je 'm nu ook wel kiezen denk ik want ik geloof niet dat ie in er nog in ronde 2 had ingezeten.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.213
4.467
Goodmorning mensen! Excuses voor het oponthoud, maar nog ruim binnen de tijd en @koekdoos en ik mogen onze eerste headliner aankondigen, en wat voor één. Ondergetekende heeft al verschillende keren misgegrepen bij een poging deze mannen te strikken.

Waar moet je beginnen om zo'n legendarische band aan te kondigen? Bij het begin? Misschien wel. Want later bleek één van hun grootste hits (niet tot vreugde van hen zelf) op debuutalbum Pablo Honey. Hoewel we Creep niet op de setlist hoeven te verwachten - al weet je het natuurlijk nooit - was Pablo Honey, zeker met de kennis van nu, de opmaat naar veel muzikale meesterstukjes. OK Computer, Kid A, In Rainbows, eigenlijk zouden we uren door kunnen gaan met benoemen hoeveel goeds deze band heeft gemaakt. Iedereen zal het inmiddels wel weten, maar de eerste headliner van onze samenwerking:

RADIOHEAD





@Brian en @wenteldave, gooi jullie eerste parel er maar in.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Radiohead is toch dé favoriet van het forum? Iedere keer als Brian zo'n Tijdloze of beste band lijstje in elkaar bokst, komen ze wel altijd op het podium terecht dus. :p
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.213
4.467
Het zou verrassend zijn als Radiohead bij de eerste drie picks nog níet was genoemd.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Ik heb het klaar staan, ik wacht alleen even tot de vormgeving goedgekeurd wordt. We hebben toch nog tot morgenavond ;)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Voordat we onze eerst naam met jullie delen, willen we eerst onze naam met jullie delen. Met veel vreugde en trots kunnen we namelijk bekend maken dat er in 2022 een bijzondere samenwerking gaat plaats vinden tussen de festivals Supersonic Lake Ijssel en With Open Wings! Festivalhosten @wenteldave en @Brian voegen de connecties en krachten samen om tot een mooi programma te komen, Komt dat zien op:



Supersonic Wings!



Dan de eerste act die bij ons op het podium gaat spelen. Het gerucht gaat dat nieuwe muziek al af is en dit najaar uitkomt. Wij hopen dat dit waar is, want we hebben al te lang gewacht. Het wordt tijd om weer te dansen en je formidabel te voelen. Dat is precies wat deze fantastische Belg voor elkaar kan krijgen. Blij zijn wij dat vrijdag de mainstage gaat afsluiten:

Supersonic-Wings-Stromae.png






Take it away @HollandiaFCB en @Martijn !
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken