Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Festileaks Festival Draft V: The Duo Penotti Edition
Hey iedereen, heb zonet een unieke stagekans gekregen, waardoor ik het de volgende maanden zeer druk ga krijgen en ik jammer genoeg voor het eerst een Draft zal moeten overslaan. Zal wel met zeer veel interesse blijven volgen.
Betekent in ieder geval dat we weer op een even aantal zitten, zes teams. Ik wil, als er een meerderheid voor stemt, ook best vanavond de teams loten en dat we dan vrijdag beginnen. Lijkt er niet op dat er nog namen bij gaan komen namelijk.
Betekent in ieder geval dat we weer op een even aantal zitten, zes teams. Ik wil, als er een meerderheid voor stemt, ook best vanavond de teams loten en dat we dan vrijdag beginnen. Lijkt er niet op dat er nog namen bij gaan komen namelijk.
Ben zelf ook dus voor om het vanavond te doen en waarschijnlijk Yannick ook, dus dan zitten we op drie van de twaalf. Nog vier.
Vraag me wel of we dan al vrijdag moeten beginnen of gewoon maandag en dat je vanaf vanavond hebt om het plan uit te dokteren. Dat laatste lijkt me handiger namelijk.
Ben zelf ook dus voor om het vanavond te doen en waarschijnlijk Yannick ook, dus dan zitten we op drie van de twaalf. Nog vier.
Vraag me wel of we dan al vrijdag moeten beginnen of gewoon maandag en dat je vanaf vanavond hebt om het plan uit te dokteren. Dat laatste lijkt me handiger namelijk.
Maandag als startpunt nemen lijkt me wel het beste. Bekendmaking teams mag eerder wat mij betreft.
Mochten alle teams dan al morgen met uitgeschreven draaiboeken en opgekropt enthousiasme zitten, kunnen we alsnog besluiten iets eerder te starten met de eerste namen.
Ik vind het niet erg als ik al eerder m'n teammaat weet.
Eerder beginnen hoeft niet. Zit nu nog in Praag tot zaterdag. Had me bij een eerder beginmoment anders ook wel aangemeld, maar nu het zo handig aansluit, is dat ook wel lekker om zo te houden, voor mij
Edit: bij de vorige editie was er zelfs al de mogelijkheid om alsnog eerder te beginnen, maar de 12 uur keuzetijd liep pas vanaf het officiële startpunt.